| Sendt: 28 Maj 2005 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stubkier skrev:
Nu har jeg læst lidt andre tråde herinde, og set lidt på andre mærker! Nu er jeg stødt på følgene som godt nok er billiger men som er Yamaha, det drejer sig om en Yamaha RXV 450 RDS til 2000kr.
Så vidt jeg kan se har den de indgange jeg skal bruge, og med de penge man spare kunne man vel få råd til en lille Subwoofer der passer til.
Er det et bedre bud?
Venlig hilsen Simon |
|
|
Yamaha har fået mange gode anmeldelser til deres surround-receivere. Den specifikke model du nævner kender jeg ikke (har primært læst om RX-V1500 og RX-V2500) - men du burde helt klart tage ud og prøvelytte til den. Da det (går jeg ud fra) er dit første surround-system, vil jeg anbefale dig at holde dig til 5.1 kanals receivere, da du sjældent har brug for mere - med mindre du har en meget stor stue ;o)
Det er rigtigt, som det er nævnt tidligere i denne tråd, at du får meget bedre stereo-udstyr for 2-3000,- end du kan få surround-udstyr. Men fortvivl ikke. Den Yamaha receiver du nævner, giver dig god mulighed for at udvide dit udstyr gradvist, hvilket i sidste ende vil give dig mest surround-glæde.
MEN; husk nu at prøvelytte til lidt forskelligt. Jeg vil anbefale dig at prøvelytte til Yamaha, Marantz og Harman Kardon - 3 forskellige verdener... Vælg derefter den verden du bedst kan lide ;o) __________________ Mit grej!
WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
|