Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 02:27   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Signalkabel til Rør?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Johnny
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter bruges ønske

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 31 Maj 2005 kl. 19:38 | IP-adresse registreret  

:-):-) skrev:

Vis du kan så lav dem selv, brug ikke kobber og sølv sammen, SØLV for sig KOBBER for sig det vil jeg anbefale jeg bruger selv sølv kabler jeg selv har mikset sammen.

Vil det sige at apparatbøsninger, modstande, kondensatorer, potmetre etc. etc. skal udskiftes, eller er du kommet til, at skrive noget forkert ???.

Mht. kobber Bullet går det fint sammen med ledningssølv.Klangbalancen med sølv Bullet hælder en smule mod det lyse og passer sikkert fint sammen ledninger der er lidt døde i toppen f.eks Fletcher 200. 

nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 31 Maj 2005 kl. 19:44 | IP-adresse registreret  

Johnny skrev:

:-):-) skrev:

Vis du kan så lav dem selv, brug ikke kobber og sølv sammen, SØLV for sig KOBBER for sig det vil jeg anbefale jeg bruger selv sølv kabler jeg selv har mikset sammen.

Vil det sige at apparatbøsninger, modstande, kondensatorer, potmetre etc. etc. skal udskiftes, eller er du kommet til, at skrive noget forkert ???. Jeg mener ikke jeg har skrevet noget forkert, jeg syntes ikke AT det lyder godt NÅR MAN blander sølv / kobber i SIGNALKABLER men der er jo delte meninger om det og sådan skal det også være

Mht. kobber Bullet går det fint sammen med ledningssølv.Klangbalancen med sølv Bullet hælder en smule mod det lyse og passer sikkert fint sammen ledninger der er lidt døde i toppen f.eks Fletcher 200. 

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes