Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. maj 2025 | 00:31   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Mandagsgætteleg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
octo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 31 Maj 2005 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

uhh den spiller dajligt, nu skal jeg desvære på arbejde, men jeg må lige få indkøbt et par flasker vin så det bliver en god aften

Det er svært at vurdere lige på mine højtalere hvordan bassen er, da der er en del bas ligemeget hvor lyst udstyr man spænder for. Men jeg ved da der står en svinefar klar med at par beethoven som godt kunne tænke sig at prøve at blive fodret af denne afspiller. Men i forhold til min primare er bassen i hvert fald blevet strammet op og blevet mere defineret, samt den er blevet lidt dybere.

Ellers er mine umiddelbare udtryk er at jeg har fået et større nærvær og luft i stemmerne, især mandestemmer er gode f.eks Nick Cave er uforligneligt. Det er somom alt virker mere naturligt og umiddelbart fængende, lydbilledet er nok rimelig neutralt med hældning imod den runde/mørke side, det er nok pga. røret.

Til top Vis octo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af octo

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 03 Juni 2005 kl. 13:01 | IP-adresse registreret  

octo skrev:

uhh den spiller dajligt, nu skal jeg desvære på arbejde, men jeg må lige få indkøbt et par flasker vin så det bliver en god aften

Det er svært at vurdere lige på mine højtalere hvordan bassen er, da der er en del bas ligemeget hvor lyst udstyr man spænder for. Men jeg ved da der står en svinefar klar med at par beethoven som godt kunne tænke sig at prøve at blive fodret af denne afspiller. Men i forhold til min primare er bassen i hvert fald blevet strammet op og blevet mere defineret, samt den er blevet lidt dybere.

Ellers er mine umiddelbare udtryk er at jeg har fået et større nærvær og luft i stemmerne, især mandestemmer er gode f.eks Nick Cave er uforligneligt. Det er somom alt virker mere naturligt og umiddelbart fængende, lydbilledet er nok rimelig neutralt med hældning imod den runde/mørke side, det er nok pga. røret.

Hej Octo.

Lige på nær din oplevelse med bassen, så kan jeg godt huske det du mener med stemmer og god luft og nærvær, vil da lige sige at til klassisk musik var MK2 en genial maskine, men syns bare den faldt igennem, ved fks. DreamTheater, men som jeg kan forstå på dig så er det et afsluttet kapitel..fedt.

Dog hører jeg mest klassisk musik, men det sker da at jeg gå "amok" med lidt heavy

Ref 150 +  Ref CD2.2 Mrk.3 er noget jeg har meget med i mine overvejelser om rent stereosetup, og så er deres design altså noget så lækkert.

Kan huske det første jeg fik et chok over var vægten af den CDafspiller, hold da kæft den er tung, når man er vant til DVD og CD afspillere i 3-5kg klassen

Hvad består resten af dit setup af??

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes