Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. maj 2025 | 06:17   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: billigt accuphase i asien? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 02 Juni 2005 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

jensen du mener audia flight one kan spille lige op med 407/408? (selvfølgelig spiller de ikke ens) mener jeg kan huske du har hørt 407.selvom du forhander flight one stoler jeg da på dig hvis du siger audia'en ikke taber bukserne i en duel.
Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 02 Juni 2005 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

Jensen:

Jeg kunne ikke finde tråden i den hjemmside du henviser til.

Til top Vis keyvan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyvan

keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Juni 2005 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

musik 4 all:

Jeg har ikke lyttet til Accuphase og dine højttalere fra B&W men jeg har prøvet at lytte til B&W703 sammen med E-305 og E-407 og de spiller godt sammen synes jeg.

Jeg har aldrig lyttet til en CD afspiller fra Accuphase, men jeg tror, man vil få et bedre output fra sine højttalere, når hele kæden er fra samme mærke.

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 02 Juni 2005 kl. 21:26 | IP-adresse registreret  

keyvan skrev:

musik 4 all:

Jeg har ikke lyttet til Accuphase og dine højttalere fra B&W men jeg har prøvet at lytte til B&W703 sammen med E-305 og E-407 og de spiller godt sammen synes jeg. Jeg har aldrig lyttet til en CD afspiller fra Accuphase, jeg tror man vil få et bedre output fra sine højttalere, når hele kæden er fra samme mærke.

Ikke hele kæden sammen hvorfor ?.

jeg har selv hørt 407 den nye 507 på logan og på SF .

407 slog fra på logan Ascent det gjore Maestro fra AA også .

Lyden var ok .

De cder jeg har hørt fra AP synes jeg ikke om , jo DP90/DC91 det var godt noget af det bedste jeg har hørt .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Juni 2005 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

Jensen:

Du nævner DP90(CD transport) og DC91(Processer). Jeg undrer mig bare over at I kompetente hi-fi entusiaster mener, at en separat drev og en separat konverter giver en så god lyd. Jeg siger det fordi jeg er af den opfattelse, at der vil går noget signal tabt når man forbinder et drev og en konverter sammen med et par kabler. Derfor vil man også få en mindre godt lyd ud af sådan en anlæg eller hvad????

keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Juni 2005 kl. 10:50 | IP-adresse registreret  

Musik 4 all:

Lad mig vide, hvis du ikke køber den nævnte Accuphase E-407 i Holland.

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Juni 2005 kl. 15:30 | IP-adresse registreret  

keyvan hvis du vil have den kan du da bare købe den jeg har ikke førsteret eller forkøbsret ellign bare en jeg har luret på den ses her sammen med en masse andet godt http://www.highend-broker.com/index1.htm

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 03 Juni 2005 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

keyvan skrev:

Jensen:

Du nævner DP90(CD transport) og DC91(Processer). Jeg undrer mig bare over at I kompetente hi-fi entusiaster mener, at en separat drev og en separat konverter giver en så god lyd. Jeg siger det fordi jeg er af den opfattelse, at der vil går noget signal tabt når man forbinder et drev og en konverter sammen med et par kabler. Derfor vil man også få en mindre godt lyd ud af sådan en anlæg eller hvad????

hvad med at lytte , du læser for meget dem er der nok af , brug tiden på at lytte .

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 03 Juni 2005 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

music 4 all skrev:
keyvan hvis du vil have den kan du da bare købe den jeg har ikke førsteret eller forkøbsret ellign bare en jeg har luret på den ses her sammen med en masse andet godt http://www.highend-broker.com/index1.htm

Ikke stol helt på ham .

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Juni 2005 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

nå den kan måske være ældre eller dyrere eller hvad jensen?eller noget helt tredje?

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 03 Juni 2005 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

keyvan skrev:

Jensen:

Lyt - ikke gæt!

Det er ikke for sjov at Accuphase laver sådan en kombi-sæt og det er bestemt heller ikke for sjov at det går for noget af det absolut bedste der overhovedet er lavet. Til 200.000 kr for et sæt tror jeg næppe at du skal satse på at de ikke har styr på om der skulle være et eventuelt tab et sted!

Og lige nøjagtigt denne kombi er det farligt at udtale sig om, hvis man aldrig har hørt den!

Fordelen ved de separate løsninger er klare - ingen påvirkninger internt i apparatet, og så er det muligt at lave det ypperste kredsløbsdesign overhovedet uden hensyntagen til noget som helst andet end de individuelle apparaters performance og formål!

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 03 Juni 2005 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

music 4 all skrev:
nå den kan måske være ældre eller dyrere eller hvad jensen?eller noget helt tredje?

Du kan hilse fra mig og sige han skal overføre den bunke penge han skylder mig .

han har det med at lyve om alder og stand .

Også er han alt for dyr .

Ikke mange kan lide ham i holland ej heller i tyskland

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Juni 2005 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

nå javel sådan en kalapøjser gider jeg ikke at handle med hvis han er uærlig

keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Juni 2005 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
keyvan skrev:

Jensen:

Lyt - ikke gæt! Det skal jeg nok Ronin

Det er ikke for sjov at Accuphase laver sådan en kombi-sæt og det er bestemt heller ikke for sjov at det går for noget af det absolut bedste der overhovedet er lavet. Til 200.000 kr for et sæt tror jeg næppe at du skal satse på at de ikke har styr på om der skulle være et eventuelt tab et sted! De har sikkert styr på det.

Jeg skriver det fordi for mange år siden under min studie tid har jeg hørt fra nogen andre ingeniør studerende, at det mest kriminelle handling ved et musik anlæg sker ved tilslutninger (både i højttaler terminaler og ind og udgange ved henholdsvis forstærker og afspiller fordi man forbinder dem med kabler, og de var overbevidst at resultatet vil blive rigtig godt, hvis man lodder kablerne på terminalerne). Jeg ved så ikke hvad for en anlæg og kabler de havde brugt til deres forsøg.

Og lige nøjagtigt denne kombi er det farligt at udtale sig om, hvis man aldrig har hørt den! Jeg har aldrig lyttet til denne kombi.

Fordelen ved de separate løsninger er klare - ingen påvirkninger internt i apparatet, og så er det muligt at lave det ypperste kredsløbsdesign overhovedet uden hensyntagen til noget som helst andet end de individuelle apparaters performance og formål! Jeg er med

Kan vi prøve at lave et forsøg med de to forskellige setup (Drev+Dac+forstærker mod en CD afspiller+integreret forstærker), vil nogen være med til det. Det behøves ikke at være de nævnte modeller fra Accuphase. Jeg skal nok stille op med et par integreret.

Musik 4 all: Jeg skal nok oprette et nyt tråd, hvis du synes jeg er ved at afspore dit tråd.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes