| Forfatter |
|
zaboom Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 28 Juli 2005 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
boholm Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1324
|
| Sendt: 28 Juli 2005 kl. 09:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pascal skrev:
| Det er så også en helt anden pris end de andre nævnte. |
|
|
Indtil videre, ja, men lad os nu se . . .
Og måske skulle man ofre det ekstra og få noget, der er bedre . . . __________________ MVH, Bo
Hørt på P3: "Kan du ikke forstå konsekvensen af at trykke enter?"
|
| Til top |
|
| |
Pascal Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 861
|
| Sendt: 28 Juli 2005 kl. 10:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
boholm skrev:
Pascal skrev:
| Det er så også en helt anden pris end de andre nævnte. |
|
|
Indtil videre, ja, men lad os nu se . . .
Og måske skulle man ofre det ekstra og få noget, der er bedre . . .  |
|
|
Vi snakker jo altså en pris, der er næsten 5 gange så høj, det synes jeg ikke, at den højere opløsning er værd. Der skal ske noget mere revolutionerende for at forsvare den merpris i mine øjne.
|
| Til top |
|
| |
boholm Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1324
|
| Sendt: 28 Juli 2005 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pascal skrev:
| Vi snakker jo altså en pris, der er næsten 5 gange så høj, det synes jeg ikke, at den højere opløsning er værd. Der skal ske noget mere revolutionerende for at forsvare den merpris i mine øjne. |
|
|
Den, jeg linkede til, var 37" versionen, og ja, i norske kroner er den dyr. I England vil 32" komme til at koste i normalpris £2300.-, og når den kommer ud, vil du (næsten ;-) garanteret kunne købe den billigere.
Så 5 gange passer nok på den norske pris og op imod 37" contra 32", men det gør den ikke med de £2300.- i England.
Og 37" vil komme til at koste £2800.-
Kilde: http://www.avreview.co.uk/news/article/mps/UAN/230/SP/332390 698641342748236/v/1
Tysk pris skulle blive ca €3500.-, så 2,4 gange højere passer vist bedre. Igen - det er en vejl. pris, så man kan sagtens forestille sig, at visse webshops vil sælge den billigere.
Så alt ialt er det jo op til Kim. __________________ MVH, Bo
Hørt på P3: "Kan du ikke forstå konsekvensen af at trykke enter?"
|
| Til top |
|
| |
notional Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 561
|
| Sendt: 28 Juli 2005 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Siden den nuværende 37" model koster over 30k i dk, så vil jeg næppe tro den bliver billigere, når den har motoriseret fod og højere opløsning.
Philips er begyndt at opføre sig som B&O, hvor de tager skyhøje priser for teknologi, der ikke er så meget værd. Men hvor B&O bruger alu og glas, så bruger Philips plastik og... mere plastik. Philips er begyndt at røvrende deres kunder med deres LCD tv, synes jeg. De er ikke pengene værd.
|
| Til top |
|
| |
Mr. Anderson Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 28 Juli 2005 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
JVC laver også nogen lækre LCD'er og så sidder højttalerne også under deres LCD'er... her er et link over toppe af proppen fra JVC.
http://www.jvc.dk/product-list.php?id=100089
MVH.
Men ellers skulle det da være Samsung, (Samsung og LG laver PT de bedste LCD skærme på markede efter mine kilder) B&O har f.eks. Samsung skærme inde i.
|
| Til top |
|
| |