|
Tak musifix
Feedbackmodstanden, er det den der sidder i loopen fra udgangen (ben 6) tilbage til ben2? Eller tilbage til ben 3, der også går til stel?
Feedbackmodstanden går fra udgang til inverterende indgang (pin6 til pin2).
Tak.
Og en buffer til hver kanal, skal input også til inverterende indgang eller er det den sædvanlige bufferkonfiguration med indgang til ikke-inv. indgang?
En buffer laver du vha. en op-amp hvor du forbinder udgangen (pin6) direkte til den inverterende indgang (pin2), dvs. udelader feedbackmodstanden. Signalet sender du ind i den ikke-inverterende indgang.
Der er jo allerede en buffer efter lavpasfilteret, så vi er tilbage til at signalerne fra h. og v. kanal skal samles med en summatorkobling.
Jeg regner med at anvende NE5534, som ikke er "unity gain stable", men ved gain=3. Ville det være bedre med en NE5532 (den ene halvdel, seføli')? Har også et AD825 single modul fra LC Audio, hvad med denne? jeg kan jo lave den med en sokkel i første omgang og prøve mig lidt frem 
Og hvad efter bufferne og ind i een effekforstærkerindgang, her skal signalrne jo samles, men hvordan?
Signalerne samler du som du allerede selv har skitseret, vha. af summatorkoblingen. Summationsforstærkeren kommer samtidigt til at virke som buffer for den efterfølgende effektforstærker, dvs. udgangsimpedansen bliver meget lav.
Se ovenfor og endnu en gang tak for hjælpen! 
:-)
|