Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 13:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: peerless xls sub! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Andvare
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 19 Juni 2005 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

klud skrev:
slaverne i bagefter hvis jeg er utilfreds med den lukkede kontruktion!  men godt nok mollecon, det er stue versionen jeg har, så den kører nok 8 ohm!!

Det link du giver er til "stue" versionerne og der er også dem jeg har. De er IKKE 8 ohm i hele området! Og slet ikke hvis der laves en refleks eller slave løsning.

Men lige et spm. Hvad skal den/de sub(ber) bruges til? Hvis det er "hifi" (hvad de så end betyder i denne sammenhæng) så kommer du langt med et trykkammer og en omgang EQ. Men Hvis du skal bruge den til film vil jeg stærkt anbefale en slave løsning. Men prøv bare med et trykkammer først - det gjore jeg også - men er kommet vider.

DIY-tønde
Til top Vis Andvare's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andvare

klud
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 19 Juni 2005 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

okay andvare. skal mest bruges til musik, så det nok meget godt med en lukket boks først.. men vil os godt ha at den skal kunne spille højt og dybt en gang imellem når drengene kommer forbi osv hehe... så det ender nok med en ´passiv i den ene til sidst.. men starter med at bygge en sub med 1 10" xls og 400 w hypex class d forstærker.. så må vi om en er nok eller om jeg os bygger den anden lukket eller med passiv...

ps det 2 lækre subs du har fået bygget!! der er ikke noget som en masse xls enheder i små kabinetter. det ser alt for ONDT ud!

Til top Vis klud's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af klud

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes