Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 23:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Zitech Media center (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 12
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kirneh
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 07 November 2005 kl. 20:10 | IP-adresse registreret  

Lidt info internt fra.
De har stadig store problemer med at maskinerne bliver for ustabile.

Det er et varmeproblem i en speciel del af maskinen der volder problemer.

også derfor de ikke kan give nogen leveringsfrist.

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 07 November 2005 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

Rygterne vil ingen ende tage. Jeg skal hermed afbekræfte ovenstående som det rene sludder og vrøvl. Det ville dog være interessant at høre hvor du har "historien" fra i en PM.
Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 08 November 2005 kl. 05:59 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:
Rygterne vil ingen ende tage. Jeg skal hermed afbekræfte ovenstående som det rene sludder og vrøvl. Det ville dog være interessant at høre hvor du har "historien" fra i en PM.

Hvorfor i en PM?

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool

kirneh
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 November 2005 kl. 08:13 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:

Jammen dog. Sikke da en fin måde at fare ud på :-)

Jeg har ikke spurgt ham der har fortalt mig det om det er noget jeg må sige eller ej. Jeg har dog svært ved at se hvorfor det skulle være et problem at melde ærligt ud. Jeg har ikke læst alle 10 sider i denne tråd, så måske der er noget jeg ikke ved.

Jeg har fået infoen fra en medarbejder i Zitech. Det er en ven, så jeg ser ingen grund til at han ikke skulle tale sandt.

Men folk kan jo så selv tænke hvad de vil. Jeg er sådan set ligeglad :-)

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 08 November 2005 kl. 19:15 | IP-adresse registreret  

Nu er der ikke noget mere ødelæggende end rygter og historier uden indhold eller overensstemmelse med sandheden. Ja der er leveringsproblemer, primært pga. overvældende interesse, og ikke som der angives varmeproblemer.

Så din ven er helt gal på den. Til din orientering er det mit "barn" hos Zitech. Det er derfor meget kedeligt at det er en intern medarbejder der fortæller venner og bekendte vandrehistorier.

Derfor min klare udmelding herfra.

Venligst,

Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

tbbv
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2004
Sendt: 08 November 2005 kl. 22:28 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg tror alle er spændt på, at se dyret i levende live eller høre fra en der har fået leveret et eksemplar.

Den først solgte HTPC'er fra Zitech, bliver vel ikke leveret senere fordi, der er flere end forventet der vil købe dem?

Mvh

Til top Vis tbbv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tbbv Besøg tbbv's Websted

kirneh
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 November 2005 kl. 07:45 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:

Nu er der ikke noget mere ødelæggende end rygter og historier uden indhold eller overensstemmelse med sandheden. Ja der er leveringsproblemer, primært pga. overvældende interesse, og ikke som der angives varmeproblemer.

Så din ven er helt gal på den. Til din orientering er det mit "barn" hos Zitech. Det er derfor meget kedeligt at det er en intern medarbejder der fortæller venner og bekendte vandrehistorier.

Venligst,

Jeg forstår ikke helt.

Så vidt jeg ved er der ikke solgt nogle endnu. og det på grund af overvældende interesse ?

Det giver da ikke mening ?

Raun
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2005
Sendt: 09 November 2005 kl. 09:14 | IP-adresse registreret  

Hehe ja, forstår nu heller ikke helt?

Man starter ud med at love at den står klar til levering, så snart at MCE DK er tilgængelig i handlen - det har den været et godt stykke tid nu!?

Dertil må så antages at Zitech har fået lavet en vis mængde kabinetter og fået opbygget en vis mængde af de forskellige modeller. Så det eneste der skulle gøres, for at få dem klar til forbrugerne, var at installere MCE DK, når den kom på gaden.

Men, der er fortsat ikke nogen der har fået en Zitech HTPC løsning - selv dem som har stået på venteliste i flere måneder!? - eller sagt på en anden måde - dem der har stået på venteliste, fra den dag, hvor HTPC'en blev offentligt kendt.

Så ikke for at "sprede rygter" - skulle jeg da mene at forklaringen må være alt muligt andet end "overvældende interesse"

Det må vel som alt muligt andet, være først til mølle princippet, hvis det var så vel........
ctacta, syntes ærlig talt også at "overvældende interesse" er en forklaring, som ligger lidt ude i skoven. Og derved må man vel også respektere at "rygter" opstår, når forklaringerne ikke er bedre.

Mvh.

Til top Vis Raun's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raun

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 09 November 2005 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

ctatcta

Du synes altid at have en bred og fornuftig indstilling til tingene, så- 
Det synes som om der er gået ged i opfattelserne og forklaringerne, du er er nok den eneste der har mulighed for at verificere tingene og bringe det rigtige lys over situationen, istedet for at historien tager omdrejninger og sviner Zeitech helt unødigt. 
De smarte indpakninger og udmanøvrerende forklaringer hjælper ikke her som andre steder, da der tilsyneladende / måske er nogen der har en anden information. At et NYT produkt mangler at blive færdiggjort, kan vel heller ikke komme bag på nogen, og det derfor kan trække lidt ud.
Modsat gavner det jo heller ikke, hvis nogen bringer noget til torvs som ikke passer eller kun er det rene rygtmageri pga. forskellige interesser.

Vi andre / jeg sidder ude på sidelinien og mangler en forklaring på så store forskelle i opfattelse og forklaring, men en af siderne / parterne er tydeligt ude i såkaldt søforklaring. 
Jeg har normalt et udmærket syn på Zitech, så jeg har ingen grund til at tro andet, også i dette tilfælde. Så hvis produktet bare er lidt forsinket pga. færdigørelse / tilpasning, så er det vel det og behøver ikke så mange andre forklaringer, som tilfældet er her i tråden, forskellige forklaringer fra mange forskellige sider.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

HansC.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003
Lokalitet: København
Sendt: 15 November 2005 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

Jeg spurgte efter produktet hos Zitech i Fields i dag, og sælgeren svarede beklagende "stadig under udvikling". Hvad det præcist dækker over skal jeg, set i lyset af produktets fader, Christian's, tidligere indlæg, ikke gøre mig klog på. 

Who cares.. bare den kommer NU!!

/HC

Til top Vis HansC.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HansC.

btrader
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 November 2005 kl. 03:42 | IP-adresse registreret  

denne diskusion får mig til at tænke på hvordan det gik for Kiss.hmmmm

det må være noget af et nederlag for zitech når amitech allerede er på banen med deres maskine.

overskriften på zitech`s hjemmeside verdensnyhed burde nok lige opdateres!!

bare min mening!!!-ellers på papiret en fed maskine!!--KISSSSSS

Til top Vis btrader's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af btrader

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 19 November 2005 kl. 09:04 | IP-adresse registreret  

Ekstra Bladets tillæg NU vil have en test af Zitech MCE næste gang .

Dette tillæg udkommer en gang i måneden (sidst var d 11-11-05)

Som ikke regelmæssig læser af Ekstra Bladet vil mit gæt være den 2. fredag i dec altså d 9. ?? 

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

Snurrerundtlyd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2005
Sendt: 09 December 2005 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:
kirneh skrev:
ctacta skrev:
kirneh skrev:
Lidt info internt fra.
De har stadig store problemer med at maskinerne bliver for ustabile.

Det er et varmeproblem i en speciel del af maskinen der volder problemer.

også derfor de ikke kan give nogen leveringsfrist.

Jammen dog. Sikke da en fin måde at fare ud på :-)

Jeg har ikke spurgt ham der har fortalt mig det om det er noget jeg må sige eller ej. Jeg har dog svært ved at se hvorfor det skulle være et problem at melde ærligt ud. Jeg har ikke læst alle 10 sider i denne tråd, så måske der er noget jeg ikke ved.

Jeg har fået infoen fra en medarbejder i Zitech. Det er en ven, så jeg ser ingen grund til at han ikke skulle tale sandt.

Men folk kan jo så selv tænke hvad de vil. Jeg er sådan set ligeglad :-)

Venligst,

Er marketingchefen i Zitech Computer, Jacob Ringgaard også helt galt på den med hans udtalelse til PC World? Han snakker ikke om leveringsproblemer på grund af overvældende interesse, men at produktionen har været sat i bero på grund af flere hardware problemer med maskinen og at de ikke ville frigive maskinen før problemerne var løst.
Er marketingchefens udtalelser blot "ødelæggende rygter og historier uden indhold eller overensstemmelse med sandheden"?

http://pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=6673

Zitech kan ikke levere mediecentre
Frustrerede kunder har i flere måneder forgæves ventet på deres mediecenter-pc’er fra Zitech Computer. Problemer med konfigurationen har ført til voldsom forsinkelse. Zitech beklager.

Til top Vis Snurrerundtlyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Snurrerundtlyd

HSK2840
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juni 2005
Sendt: 09 December 2005 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

Jeg bestilte en for snart 3 uger siden, og der stod bare leveringstid 2-6 dage. De har så skrevet på mail dengang, at der ville gå 2-3 uger, men jeg har intet hørt fra dem siden. Det er da godtnok dårlig kundeservice, hvis de ikke siger hvis den er yderligere forsinket.
Til top Vis HSK2840's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HSK2840

kuncha
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005
Sendt: 09 December 2005 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:

Venligst,

så talte rygtet aligevel sandt. en undskyldning må være på sin plads fra ctacta eller hvad ?

Til top Vis kuncha's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kuncha

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 December 2005 kl. 11:47 | IP-adresse registreret  

kunca

Ja man må undre sig over den meget klare stejle udmelding fra ctacta. Men ang. produktet - sådan er det med helt nye ting under udvikling, der er ofte en del af fejl fra starten. Det bedste man kan gøre, er at vente til næste generation af produktet, så slipper man for alle de mange bekymringer og reparationer, det kan være dyrt at være prøveklud - det opleves jo i de fleste brancher, at produkterne skal hurtigst muligt ud, og så har man ikke fået konstrueret det ordentligt samt renset det for fejl.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

paqi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004
Sendt: 10 December 2005 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

Det er det der populært kaldes for "time to market"....

Jeppe

Til top Vis paqi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af paqi

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 12 December 2005 kl. 16:49 | IP-adresse registreret  

Den lovede test i Eksrabladets fredagstillæg udeblev - helt uden kommentarer !!?? 
Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 December 2005 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

og ctacta ser også ud til at være udeblevet / bortgået - helt uden kommentarer.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl 

HansC.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003
Sendt: 12 December 2005 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

lennon skrev:
Den lovede test i Eksrabladets fredagstillæg udeblev - helt uden kommentarer !!?? 

Sikkert for at undgå ødelæggende omtale....

Ej, der er vel ikke så meget andet i det end at produktet bare ikke er "ready for shipment" endnu, hvilket der i og for sig ikke er noget galt i, da vi her har med mere eller mindre "ny teknologi" at gøre.

Dét at Zitech ikke på en fornuftig måde vil erkende dette faktum offentligt er derimod direkte pinligt for denne ellers velrenomerede virksomhed.

/HC

Til top Vis HansC.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HansC.

<< Forrige Side af 12 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes