| Forfatter |
|
Pølsemanden Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 86
|
| Sendt: 12 December 2005 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige læst en anmeldelse i Alt om data's Alt om mediacenter, og den får gode anmeldelser, så de må da have fået fat i et eksemplar.
|
| Til top |
|
| |
btrader Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 140
|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
er der nogle der er ejer af zitech mediacenter, begynder snart at tro at det er fantom billeder på zitechs side
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 19 Februar 2006 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man må godt nok væbnes m tålmodighed i denne tråd !!??
|
| Til top |
|
| |
Patriarken Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 20 Februar 2006 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Man kan jo også sige, at det ikke ligger op til så meget konstruktivt
at diskutere om nogen har Zitech eller ej....Ej heller er det
konstruktivt at skrive der er ikke meget gang i denne tråd.....av kom
jeg til at bide mig selv i røven?
mvh Anders
|
| Til top |
|
| |
-Chiller- Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 252
|
| Sendt: 09 Marts 2006 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey..
Så dyret i dag ude i zitech.. Det er godt nok en lækker maskine.. Fed fed finish..
De havde sat den til en skærm med tastatur og mus så man kunne lege lidt med den, inkl. tv-tuner og det hele...tror ikke tv forbindelsen var den bedste, men må sige at det fungede..
Er blevet lidt små forelsket i den.. Kunne være lækkert med sådan en til sin fremtidige fladskærm..
Nogen der ved om de outputs der er i maskinen fungerer eller kan fungere som preouts til en effektforstærker??
Hvad med subwoofer??
Mvh Christian
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 09 Marts 2006 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
-Chiller- skrev:
|
Hey..
Så dyret i dag ude i zitech.. Det er godt nok en lækker maskine.. Fed fed finish..
De havde sat den til en skærm med tastatur og mus så man kunne lege lidt med den, inkl. tv-tuner og det hele...tror ikke tv forbindelsen var den bedste, men må sige at det fungede..
Er blevet lidt små forelsket i den.. Kunne være lækkert med sådan en til sin fremtidige fladskærm..
Nogen der ved om de outputs der er i maskinen fungerer eller kan fungere som preouts til en effektforstærker??
Hvad med subwoofer??
Mvh Christian
|
|
|
Så du den bare, eller ved du hvad den kan og specielt IKKE kan i forhold til andre produkter?
Jeg har selv haft kig på den, netop fordi den er flot, men jeg ved ikke om men er bedre hjulpet med et andet produkt?
Michael
|
| Til top |
|
| |
-Chiller- Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Marts 2006 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den kan jo ikke "noget specielt" i forhold til andre MCE maskiner. Men den er da passivt kølet, og de store modeller har indbygget forstærker. At forstærkeren er indbygget er nok den største force, da det vil sige du kan smide den surroundforstærker + dvdafspiller langt væk..
det der tæller mest for mig er nok designet som du selv nævner. Den er godt nok lækker tæt på.. Kunne snildt forestille mig denne sammen med min fladskærm og en ny reol... hehe.. Men drømme kan man altid...
Men en ting er sikker, den skal ikke gemmes væk i en reol..Den skal have lov at stå fremme..
Savner bare lidt mere info omkring udgangene. Om det er sådan at man kan sætte en ekstern effekt til osv..
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 09 Marts 2006 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
-Chiller- skrev:
|
Den kan jo ikke "noget specielt" i forhold til andre MCE maskiner. Men den er da passivt kølet, og de store modeller har indbygget forstærker. At forstærkeren er indbygget er nok den største force, da det vil sige du kan smide den surroundforstærker + dvdafspiller langt væk..
det der tæller mest for mig er nok designet som du selv nævner. Den er godt nok lækker tæt på.. Kunne snildt forestille mig denne sammen med min fladskærm og en ny reol... hehe.. Men drømme kan man altid...
Men en ting er sikker, den skal ikke gemmes væk i en reol..Den skal have lov at stå fremme..
Savner bare lidt mere info omkring udgangene. Om det er sådan at man kan sætte en ekstern effekt til osv..
|
|
|
Okey. Må indrømme at jeg endnu ikke har en skid forstand på de forskellige modeller og hvad den ene kan frem for den anden. Du skriver at den netop IKKE kan noget i forhold til andre, skal det forståes sådan at der er mange flere muligheder i andre modeller....feks hvilke?
Ang. forstærker så er jeg lige netop omkring dét ret ligeglad, da min plan er at smide en sådan fyr til min egen forstærker, da jeg nægter at tro på at det ville blive et lydmessigt lige så godt valg med en indbygget forstærker i sådan en fætter som i mit anlæg, så dét ville ikke betyde noget for mig specielt at den har en i forvejen. Dog må man jo sige, at det er smart at man kan smide ens hifi ud til skraldemanden med sådan en maskine. Dog tror jeg neppe der er ret mange som ville gøre det, og slet ikke hifinørder som der nok er mange af på denne side, men idéen er da god nok ellers synes jeg og smag og behag er heldigvis forskelligt. For mit vedkommende gør et anlæg ingen forskel i waf af stuen.
Michael
|
| Til top |
|
| |
-Chiller- Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Marts 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man har vel både et surround OG et stereo anlæg!? 
Min idé var at skrotte mit surround anlæg helt, og købe en maskine fra zitech. Og så lade min nuværende stereo forstærker styre frontkanalerne..(hvis man kan)
Samt selvfølgelig beholde min cdafspiller..
Maskinen indeholder jo MCE (Windows media center edition), som har nogle grundlæggende funktioner. Alle disse funktioner findes i alle mediacenter pc'er. Nogler med to tunere, andre med digital tuner. Altså ligger forskellen i den forskellige hardware der bliver brugt i maskinerne. Så man kan ikke direkte sige at Zitechs maskine kan mindre eller mere end andre maskiner.
Men hvis jeg var dig, med dine behov ville jeg vente og se hvad kiss kunne trylle frem. De har jo netop lige lanceret deres 600 model med HDMI udgang, så mon ikke der kommer en 658 model med indbygget digital tuner og hele molevitten på et tidspunkt!?
Jeg tror, uden at vide det, at et produkt som ikke er opbygget som en computer er langt mere brugervenlig, og lettere at have med at gøre.
Mvh Christian
|
| Til top |
|
| |
theben Forum Bruger

Bruger siden: 01 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 218
|
| Sendt: 10 Marts 2006 kl. 09:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vente på Kiss??? ho ho
Så ville jeg købe noget andet nu, det vil nemlig højest sansynlig være forældet når Kiss lancerer en 658 eller hvad den nu måtte hedde.
__________________ keep focus
|
| Til top |
|
| |
Wizard Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 351
|
| Sendt: 14 Marts 2006 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
paqi Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 617
|
| Sendt: 14 Marts 2006 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er jo tydeligt at se at det stadig er en pc når man ser de stik.. Når der skal betales mere end 15000 for en maskine så kan jeg ikke forstå at der ikke bliver gjort lidt mere ved de stik. Der er ikke meget kvalitet i den blikplade som sidder over pc-stikkene. Det er set meget pænere på maskiner der er meget billigere....
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1008
|
| Sendt: 14 Marts 2006 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
paqi Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Marts 2006 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det ved jeg ikke... Du køber en Porche 911 til 1.5mill og sætter 15" smalle fælge og hjul på.. de skal jo bare dreje rundt og sikre dig at du kommer frem...
Jeg er enig i at det ikke kun skal være fordi det skal se pænt ud men jeg mener bare der er mange måder at gøre det på og den de har valgt er en af dem jeg ikke bryder mig om..
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1008
|
| Sendt: 14 Marts 2006 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
pagi: Nææ - du køber en Porsche og brokker dig over at bunden som du ikke kigger på ikke er forkromet ;-)
Det betyder absolut intet...
Og den maskine er faktisk overhovedet ikke dyr hvis du sammenligner med hvad der findes i udlandet - det er klart den er dyr hvis folk sammenligner med at købe hardware, eller at købe en HP plastic kasse...
HP's Media Center maskine (dem der rent faktisk kan stå i en stue) koster også en del..
Mvh
Brian __________________ Min film samling - fra My Movies med Danske Data og Trailere
My Movies - Media Center Film Applikation
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 14 Marts 2006 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan kun erklære mig enig i- at det ligner noget billigt PC bagside. Om indholdet kan jeg ikke rigtigt sige noget, da jeg ikke har prøvet den. Men hvis man har de der tendenser udvendigt, så har man jo nok også de tendenser under låget. Pænt er det ikke, og den slags betyder en del for de fleste, at man kan holde ud at kigge på det, og ved at det er noget godt kram man har købt. Måske der er et sammenhæng med at den stadig, trods en forudgående anderledes målsætning, stadig ikke er kommer på markedet.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 14 Marts 2006 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved ikke hvilken holdning jeg skal tilslutte mig her.
Personligt gider jeg ikke betale overpris for en HTPC som jeg selv kan lave bedre til væsenligt under prisen. Men omvendt kan jeg godt forstå at når man nu køber den færdig så skal det også se ordenligt ud. HTPC bliver nok et brand produkt før eller siden.
Der var et link til en B&O HTPC herinde for et par måneder siden og det må det udelukkende have været designet den skulle sælges på for hold da kæft nogle møg specifikation den havde....
|
| Til top |
|
| |
paqi Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Marts 2006 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian,
Hvis du kigger bagpå en af HP's "rigtige" media centre så vil du også se at stikmæssigt er du meget bedre stillet end de små-skrammel-stik som Zitechs har. At den så larmer som en storby er en helt anden sag :-) Jeg mener bare at hvis du gerne vil væk fra at det er en PC som står i stuen så skal det være 100% fuldendt og ikke kun forsiden. Vi ved begge at de 3,5mm jackstik bestemt ikke er verdens bedste og det koster ikke meget at skifte dem til phonostik som et eksempel. For nogle ville det måske også være rart at der stod hvad de forskellige stik skulle bruges til. Men ikke engang det har de besværet sig med. Hvordan skal en ny htpc bruger orientere sig på bagsiden?
|
| Til top |
|
| |
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
| Sendt: 14 Marts 2006 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah - i betragtning af at mange nok vil betale en mindre formue for kabler m. forgyldte stik etc. - og slutte produktet til en gedigen forstærker med forgyldte stik - kan man undre sig over de "blik-stik", der sidder på Zitech'en. De gør det ihvertfald ikke nemmere at sikre en god forbindelse....
Om den er dyr eller billig skal jeg lade være usagt - men den forsøges solgt som et "luksus-produkt" med fokus på kvalitet - og her er man tydeligvis sprunget over, hvor gærdet var lavest.
|
| Til top |
|
| |
Klabo Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 22 April 2006 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så lige at amitech har omsat media centre for mere end 15 mill. hold da kæft der må være nogen der står til skideballe hos zitech, når de umiddelbart (gætteri)kunne have taget mere end halvdelen af den kage med deres noget flottere produkt...  bare i danmark vel og mærke..
|
| Til top |
|
| |