jensen skrev:
| Der var ikke nogle der fandt udaf hvem det var . Og ja der er en del dansker der snyder og laver nummer . Sjovt så jeg den anden dag noget tilslag der lige med et ikke var ret gammelt selvom det nok var over 2år . Så ja pas på . Og hvis man handler på et sted som e-bay så må man også være klar til at miste penge . Men et brug aldrig den måde e-bay og paypal vil have man skal betale på , brug bank eller kontant . |
|
|
Auktionerne med Mark Levinson 335 kasserne var ikke dansk. Men på nogle internationale fora, bliver man ligefrem advaret mod de fordelagtige tilbud. Jeg har selv købt en del på Ebay nu og har oplevet forsøg på snyd et par gange. Bl.a. engang hvor jeg bød på en forstærker. Jeg blev overbudt til sidst og endte altså som den, der havde budt næstmest. Næste dag lå der en mail i postkassen, der tilsyneladende var fra sælgeren af forstærkeren (Når man skriver til andre gennem Ebay, oplyses kun brugernavnet og det så ud til at være sælgers). I mailen stod, at vinderen af auktionen ikke var interesseret i forstærkeren alligevel og derfor skulle den næsthøjeste byder have tilbudet om at købe den. Jeg havde altså nu mulighed få at købe forstærkeren alligevel, til den pris jeg havde budt. Jeg skulle bare overføre beløbet og sende min adresse. For en sikkerheds skyld skrev jeg til sælger (via Ebay) og spurgte om det nu var rigtigt. Her fik jeg svaret, at forstærkeren var solgt til højeste bud og sælger kendte ikke noget til de mails jeg havde fået .
|