Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. maj 2025 | 00:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Noget nyt :P (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 16
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 01:11 | IP-adresse registreret  

Henrik300 skrev:

Hej Bjørn

Er det dit nye lytterum

Hej Henrik.

He He... ja ja 136m2 lyttrum, hva skal man med mere, så kan lillemor få et ude køkken, det er også så moderne i dag og vi kan jo starte ny trend med ude WC og bad

Novisad skrev:

ok så er der nok en som skal have et lækker hus eller hvad, så er der måske plads til et stor stue, til lækker hifi....

Novisad

Hej.

Yep´s der skulle meget gerne komme til at stå et lille hus, med stue til far´s HiFi og seperat biorum

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

Hvor er du bare heldig at kunne få bygget dit ejet hus, ok minforlovet og jeg flytter snart i hus for jeg var meget træt af at skulle spille lavt så nu er problemet snart løst jeg får mig en sture og det gør hun også, så kan det ikke blive meget bedrer...

Novisad

Til top Vis Novisad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Novisad

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:

Hvor er du bare heldig at kunne få bygget dit ejet hus, ok minforlovet og jeg flytter snart i hus for jeg var meget træt af at skulle spille lavt så nu er problemet snart løst jeg får mig en sture og det gør hun også, så kan det ikke blive meget bedrer...

Novisad

Hej.

Tja til prisen kunne vi ikke sige nej, det kommer til at koste os ca. 1.250.000,- med grund, det får man sgu ikke meget hus for i hvor dage og slet ikke her i ØstJylland, men vi var så også heldige og finde en relativ billig grund, skulle vi have været tæt/tættere på Århus, ja så havde bygge beløbet med grund været over de 2mill.

Men jeg glæder mig også vildt til at kunne spille som det passer mig, uden sure naboér osv.

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 12:57 | IP-adresse registreret  

Bjørn B skrev:

Tja til prisen kunne vi ikke sige nej, det kommer til at koste os ca. 1.250.000,- med grund, det får man sgu ikke meget hus for i hvor dage og slet ikke her i ØstJylland, men vi var så også heldige og finde en relativ billig grund, skulle vi have været tæt/tættere på Århus, ja så havde bygge beløbet med grund været over de 2mill.

Altså det samme som en lille lejlighed i København

Nå men det bliver da helt sikkert fedt. Kan specielt godt li' at du skal have et rum til bio og et til stereo, det gad jeg også godt

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:

Nå men det bliver da helt sikkert fedt. Kan specielt godt li' at du skal have et rum til bio og et til stereo, det gad jeg også godt

Hej.

Ja det er sindsygt med de boligpriser, sad lige og kiggede i boligavisen 63m2 taglejlighed i århus midtby 2.3mill. de er da sindsyge  

Ja det glæder jeg mig også til især det biorum, damn hvor jeg savner SS når jeg ser film....

tchav
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 15:19 | IP-adresse registreret  

Tillykke med dit nye sæt. Det er virkelig blevet populært her på det sitet. Bliver nok nødt til at høre noget audia en dag!  Men virkelig nydeligt.

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 12:28 | IP-adresse registreret  

tchav skrev:
Tillykke med dit nye sæt. Det er virkelig blevet populært her på det sitet. Bliver nok nødt til at høre noget audia en dag!  Men virkelig nydeligt.

Hej.

Tak, der er også en grund til det er så populært, det spiller nemlig vildt godt og jeg syns da bestemt du skal tag en lytter på sættet en dag

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 07:38 | IP-adresse registreret  

Hej Bjørn B det er også grunden til vi flytter godt nok er det en lækker lejlighed vi har men det ligger i centrum, ak ak hvor jeg får mange klager, så nu har vi taget den beslutning at bo i udkanten af byen hvilket passer os meget  fint både plads mæssigt og beliggenhed..

Novisad

Til top Vis Novisad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Novisad

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 12:43 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:

Hej Bjørn B det er også grunden til vi flytter godt nok er det en lækker lejlighed vi har men det ligger i centrum, ak ak hvor jeg får mange klager, så nu har vi taget den beslutning at bo i udkanten af byen hvilket passer os meget  fint både plads mæssigt og beliggenhed..

Novisad

Hej.

Jamen det lyder da dejligt, det er sgu også federe at bo i et rigtigt hus end Lejlighed eller rækkehus, så er det altså ens totalt eget sted, med have hele vejen rundt

Nå lidt musik indkøb er det da også blevet til.

Denne unge tyske dame kan altså spille Violin så det basker, bestemt en af de bedste 4årstider jeg endnu har hørt, glæder mig til at stifte nærmere bekendtskab med hendes fortolkninger  :

Klassisk guitar er jeg helt tosset med, og her er hele 2 kanon gode cdér med masser af kvalitets guitar musik

Mozart og Beethoven´s klaver musik når det er bedst, hold da kæft det er godt...

Jeg har også købt musik med Jack Johnson "One and One" ved ikke rigtigt syns såmen det er ok, men måske en smule kedeligt i længden, Lisa Ekdahl blev der også købt, samt en cd med Gustav "von" Holst - Planeterne, Suite Opus 32 London Symphony Orchestra, sidst nævnte er overraskene god.

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 April 2006 kl. 01:57 | IP-adresse registreret  

Bent L skrev:
Ja vi må lige have en XLRkabel demo aften, hvad priskalsse befinder vi os i, jeg er stadigvæk på jagt efter et ht. kabel med samme bund som TC8; men knap så lys i toppen, det er svært

Og det kabel tror jeg at jeg har fundet, nærmere bestemt VdH The Inspiration Hybrid, kablet har kun kørt små 30timer siden jeg fik det, men det har lige nu de samme egenskaber i bassen og mellemtonen som 8TC men med knap så "lys" top, men her er mere hul igennem, der kommer flere ting frem på de kendte indspilninger end med 8TC, nu vil jeg lige have det kabel brændt godt igennem så kører jeg lidt A/B tests. Og Bent du må lige hoppe på Grenåbanen og tag en tur her op...

Jeg har bestilt det igennem HiFiCable.dk og fik en kanon service   jeg valgte at få dem til at terminere og det skal jeg da lige love for at de har gjordt, det er virklig lækkert lavet..ja der skal billeder til..hvilket der kommer i Weekenden, jeg vil self. også tage nye billeder af setuppet i de nye omgivelser...

Ud over det fine VdH kabel, har jeg også fået købt mig et dejligt SolidTech Solo rack, samt en Pioneer PDP436RXE

Bent L
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 April 2006 kl. 09:38 | IP-adresse registreret  

Hej BB

Det lyder jo interessandt, køre du så med 1 el. 2 kabler pr. side.

Ja vi må finde en dag til noget kabel test halløj, det er jo godt det er toget der går derud og ikke bussen

Til top Vis Bent L's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bent L

27pH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 April 2006 kl. 09:51 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:
Bjørn B skrev:

Har en kammerat i Sønderjylland. Han har lige betalt 1,4 mil for 300 m². Markedet er sgu uretfærdigt. Mit eget fremtidige budget er på ca. 3 mil og det bliver et godt stykke uden for Kbh, og så stopper de store hifi-indkøb også :(

vH pH

Til top Vis 27pH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 27pH

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 April 2006 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

Bent L skrev:

Hej BB

Ja vi må finde en dag til noget kabel test halløj, det er jo godt det er toget der går derud og ikke bussen

Hej Bent.

Nej køre med et kabel pr.side, ved ikke om der findes nogen bananstik eller spader der kan håndtere et helt Inspiration Hybrid og til 625,- pr.m så bliver det også lidt dyrt...

Ja det kører bare for de bussemænd i Århus  Det lammer jo hele byen det de har gang i....

27pH skrev:

Har en kammerat i Sønderjylland. Han har lige betalt 1,4 mil for 300 m². Markedet er sgu uretfærdigt. Mit eget fremtidige budget er på ca. 3 mil og det bliver et godt stykke uden for Kbh, og så stopper de store hifi-indkøb også :(

vH pH

Hej.

Ja 1.4mil for 300m2 er dælme også billigt, jeg mener vores endte på 1.245.000,- med grund for et hus på 136m2 + 665m2 grund, har lige postet små 60.000,- i et havefirma til græs - 100m2 sten - hæk - og regulering af grunden og indkørsel, så med alt ender vi nok op i små 1.35mill. men det er stadigvæk meget billigt...

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Sendt: 21 April 2006 kl. 14:53 | IP-adresse registreret  

Bjørn B skrev:

Hej.

Ja 1.4mil for 300m2 er dælme også billigt, jeg mener vores endte på 1.245.000,- med grund for et hus på 136m2 + 665m2 grund, har lige postet små 60.000,- i et havefirma til græs - 100m2 sten - hæk - og regulering af grunden og indkørsel, så med alt ender vi nok op i små 1.35mill. men det er stadigvæk meget billigt...

Til den pris får man en grund for lidt udenfor Roskilde

Bent L
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 April 2006 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

Bjørn B skrev:
Bent L skrev:

Hej BB

Hej Bent.

Nej køre med et kabel pr.side, ved ikke om der findes nogen bananstik eller spader der kan håndtere et helt Inspiration Hybrid og til 625,- pr.m så bliver det også lidt dyrt...

Ja det kører bare for de bussemænd i Århus  Det lammer jo hele byen det de har gang i....

Ok så er jeg mere rolig hvis jeg skulle falde for dem

Til top Vis Bent L's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bent L

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 April 2006 kl. 13:50 | IP-adresse registreret  

Hej.

Setupét består af :

Audia Flight One Int. Amp.

Audia Flight One CD

V.A. BCG

Mictor Clearwater MKII XLR

VdH The Inspiration Hybrid

Pioneer PDP436RXE 43" Plasma

Solid Tech Solo Rack i Eg, med suspension på øverste hylde.

Så er der billeder fra den nye stue :

Ja det var så lige "lidt" billeder fra den nye stue, jeg har slet ikke fået kontrol over alt kabelt rodet endnu, der venter også indkøb af nye netkabler og netskinne, kabelbakker osv. venter jeg lidt med til at det kabel halløj er på plads...Men 8TC fans gør jer selv en tjeneste og lyt til det VdH The Inspiration Hybrid, det er altså godt...

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 22 April 2006 kl. 14:00 | IP-adresse registreret  

Smukt....

En enkelt lille kommentar, udover den sædvanlige med kablerne (det ved du jo).

Den sorte Denon ting, der... Skal den ikke males?

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 April 2006 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

Brian7500 skrev:

Smukt....

En enkelt lille kommentar, udover den sædvanlige med kablerne (det ved du jo).

Den sorte Denon ting, der... Skal den ikke males?

Hej Brian.

Kig her : http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=32044&P N=0&TPN=3

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Sendt: 22 April 2006 kl. 14:21 | IP-adresse registreret  

Smukt Bjørn

Det er musikken der først sættes op det var det samme her da vi flyttede

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 April 2006 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

Henrik300 skrev:

Smukt Bjørn

Det er musikken der først sættes op det var det samme her da vi flyttede

Hej Henrik.

Ja første dag vi flyttede ind, blev anlæget sat op..ligemeget med alt det andet bare der er musik

<< Forrige Side af 16 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes