Forfatter |
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
Hej Bjørn
Er det dit nye lytterum
|
|
|
Hej Henrik.
He He... ja ja 136m2 lyttrum, hva skal man med mere, så kan lillemor få et ude køkken, det er også så moderne i dag og vi kan jo starte ny trend med ude WC og bad 
Novisad skrev:
ok så er der nok en som skal have et lækker hus eller hvad, så er der måske plads til et stor stue, til lækker hifi....
Novisad
|
|
|
Hej.
Yep´s der skulle meget gerne komme til at stå et lille hus, med stue til far´s HiFi og seperat biorum 
|
Til top |
|
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor er du bare heldig at kunne få bygget dit ejet hus, ok minforlovet og jeg flytter snart i hus for jeg var meget træt af at skulle spille lavt så nu er problemet snart løst jeg får mig en sture og det gør hun også, så kan det ikke blive meget bedrer...
Novisad
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

|
Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
Hvor er du bare heldig at kunne få bygget dit ejet hus, ok minforlovet og jeg flytter snart i hus for jeg var meget træt af at skulle spille lavt så nu er problemet snart løst jeg får mig en sture og det gør hun også, så kan det ikke blive meget bedrer...
Novisad
|
|
|
Hej.
Tja til prisen kunne vi ikke sige nej, det kommer til at koste os ca. 1.250.000,- med grund, det får man sgu ikke meget hus for i hvor dage og slet ikke her i ØstJylland, men vi var så også heldige og finde en relativ billig grund, skulle vi have været tæt/tættere på Århus, ja så havde bygge beløbet med grund været over de 2mill. 
Men jeg glæder mig også vildt til at kunne spille som det passer mig, uden sure naboér osv.

|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
Tja til prisen kunne vi ikke sige nej, det kommer til at koste os ca. 1.250.000,- med grund, det får man sgu ikke meget hus for i hvor dage og slet ikke her i ØstJylland, men vi var så også heldige og finde en relativ billig grund, skulle vi have været tæt/tættere på Århus, ja så havde bygge beløbet med grund været over de 2mill. 
|
|
|
Altså det samme som en lille lejlighed i København 
Nå men det bliver da helt sikkert fedt. Kan specielt godt li' at du skal have et rum til bio og et til stereo, det gad jeg også godt  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

|
Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
Nå men det bliver da helt sikkert fedt. Kan specielt godt li' at du skal have et rum til bio og et til stereo, det gad jeg også godt 
|
|
|
Hej.
Ja det er sindsygt med de boligpriser, sad lige og kiggede i boligavisen 63m2 taglejlighed i århus midtby 2.3mill. de er da sindsyge
Ja det glæder jeg mig også til især det biorum, damn hvor jeg savner SS når jeg ser film....

|
Til top |
|
|
tchav Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 181
|
Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med dit nye sæt. Det er virkelig blevet populært her på det sitet. Bliver nok nødt til at høre noget audia en dag!  Men virkelig nydeligt. __________________ Mit anlæg
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
tchav skrev:
Tillykke med dit nye sæt. Det er virkelig blevet populært her på det sitet. Bliver nok nødt til at høre noget audia en dag! Men virkelig nydeligt. |
|
|
Hej.
Tak, der er også en grund til det er så populært, det spiller nemlig vildt godt og jeg syns da bestemt du skal tag en lytter på sættet en dag 
|
Til top |
|
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 07:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bjørn B det er også grunden til vi flytter godt nok er det en lækker lejlighed vi har men det ligger i centrum, ak ak hvor jeg får mange klager, så nu har vi taget den beslutning at bo i udkanten af byen hvilket passer os meget fint både plads mæssigt og beliggenhed..
Novisad
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

|
Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
Hej Bjørn B det er også grunden til vi flytter godt nok er det en lækker lejlighed vi har men det ligger i centrum, ak ak hvor jeg får mange klager, så nu har vi taget den beslutning at bo i udkanten af byen hvilket passer os meget fint både plads mæssigt og beliggenhed..
Novisad
|
|
|
Hej.
Jamen det lyder da dejligt, det er sgu også federe at bo i et rigtigt hus end Lejlighed eller rækkehus, så er det altså ens totalt eget sted, med have hele vejen rundt 
Nå lidt musik indkøb er det da også blevet til.
Denne unge tyske dame kan altså spille Violin så det basker, bestemt en af de bedste 4årstider jeg endnu har hørt, glæder mig til at stifte nærmere bekendtskab med hendes fortolkninger :

Klassisk guitar er jeg helt tosset med, og her er hele 2 kanon gode cdér med masser af kvalitets guitar musik 

Mozart og Beethoven´s klaver musik når det er bedst, hold da kæft det er godt...

Jeg har også købt musik med Jack Johnson "One and One" ved ikke rigtigt syns såmen det er ok, men måske en smule kedeligt i længden, Lisa Ekdahl blev der også købt, samt en cd med Gustav "von" Holst - Planeterne, Suite Opus 32 London Symphony Orchestra, sidst nævnte er overraskene god.

|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

|
Sendt: 21 April 2006 kl. 01:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L skrev:
Ja vi må lige have en XLRkabel demo aften, hvad priskalsse befinder vi os i, jeg er stadigvæk på jagt efter et ht. kabel med samme bund som TC8; men knap så lys i toppen, det er svært |
|
|
Og det kabel tror jeg at jeg har fundet, nærmere bestemt VdH The Inspiration Hybrid, kablet har kun kørt små 30timer siden jeg fik det, men det har lige nu de samme egenskaber i bassen og mellemtonen som 8TC men med knap så "lys" top, men her er mere hul igennem, der kommer flere ting frem på de kendte indspilninger end med 8TC, nu vil jeg lige have det kabel brændt godt igennem så kører jeg lidt A/B tests. Og Bent du må lige hoppe på Grenåbanen og tag en tur her op...
Jeg har bestilt det igennem HiFiCable.dk og fik en kanon service jeg valgte at få dem til at terminere og det skal jeg da lige love for at de har gjordt, det er virklig lækkert lavet..ja der skal billeder til..hvilket der kommer i Weekenden, jeg vil self. også tage nye billeder af setuppet i de nye omgivelser...
Ud over det fine VdH kabel, har jeg også fået købt mig et dejligt SolidTech Solo rack, samt en Pioneer PDP436RXE

|
Til top |
|
|
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
Sendt: 21 April 2006 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej BB
Det lyder jo interessandt, køre du så med 1 el. 2 kabler pr. side.
Ja vi må finde en dag til noget kabel test halløj, det er jo godt det er toget der går derud og ikke bussen __________________ Hilsen Bent
|
Til top |
|
|
27pH Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 685
|
Sendt: 21 April 2006 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
Bjørn B skrev:
|
|
|
Nå men det bliver da helt sikkert fedt. Kan specielt godt li' at du skal have et rum til bio og et til stereo, det gad jeg også godt 
|
|
|
Har en kammerat i Sønderjylland. Han har lige betalt 1,4 mil for 300 m². Markedet er sgu uretfærdigt. Mit eget fremtidige budget er på ca. 3 mil og det bliver et godt stykke uden for Kbh, og så stopper de store hifi-indkøb også :(
vH pH
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

|
Sendt: 21 April 2006 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L skrev:
Hej BB
Ja vi må finde en dag til noget kabel test halløj, det er jo godt det er toget der går derud og ikke bussen
|
|
|
Hej Bent.
Nej køre med et kabel pr.side, ved ikke om der findes nogen bananstik eller spader der kan håndtere et helt Inspiration Hybrid og til 625,- pr.m så bliver det også lidt dyrt...
Ja det kører bare for de bussemænd i Århus Det lammer jo hele byen det de har gang i....
27pH skrev:
Har en kammerat i Sønderjylland. Han har lige betalt 1,4 mil for 300 m². Markedet er sgu uretfærdigt. Mit eget fremtidige budget er på ca. 3 mil og det bliver et godt stykke uden for Kbh, og så stopper de store hifi-indkøb også :(
vH pH
|
|
|
Hej.
Ja 1.4mil for 300m2 er dælme også billigt, jeg mener vores endte på 1.245.000,- med grund for et hus på 136m2 + 665m2 grund, har lige postet små 60.000,- i et havefirma til græs - 100m2 sten - hæk - og regulering af grunden og indkørsel, så med alt ender vi nok op i små 1.35mill. men det er stadigvæk meget billigt...

|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 21 April 2006 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
Hej.
Ja 1.4mil for 300m2 er dælme også billigt, jeg mener vores endte på 1.245.000,- med grund for et hus på 136m2 + 665m2 grund, har lige postet små 60.000,- i et havefirma til græs - 100m2 sten - hæk - og regulering af grunden og indkørsel, så med alt ender vi nok op i små 1.35mill. men det er stadigvæk meget billigt...
Til den pris får man en grund for lidt udenfor Roskilde __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
Sendt: 21 April 2006 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
Bent L skrev:
Hej BB
Ja vi må finde en dag til noget kabel test halløj, det er jo godt det er toget der går derud og ikke bussen
|
|
|
Hej Bent.
Nej køre med et kabel pr.side, ved ikke om der findes nogen bananstik eller spader der kan håndtere et helt Inspiration Hybrid og til 625,- pr.m så bliver det også lidt dyrt...
Ja det kører bare for de bussemænd i Århus Det lammer jo hele byen det de har gang i....
|
|
|
Ok så er jeg mere rolig hvis jeg skulle falde for dem __________________ Hilsen Bent
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

|
Sendt: 22 April 2006 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Setupét består af :
Audia Flight One Int. Amp.
Audia Flight One CD
V.A. BCG
Mictor Clearwater MKII XLR
VdH The Inspiration Hybrid
Pioneer PDP436RXE 43" Plasma
Solid Tech Solo Rack i Eg, med suspension på øverste hylde.
Så er der billeder fra den nye stue :

Ja det var så lige "lidt" billeder fra den nye stue, jeg har slet ikke fået kontrol over alt kabelt rodet endnu, der venter også indkøb af nye netkabler og netskinne, kabelbakker osv. venter jeg lidt med til at det kabel halløj er på plads...Men 8TC fans gør jer selv en tjeneste og lyt til det VdH The Inspiration Hybrid, det er altså godt... 
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 22 April 2006 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Smukt....
En enkelt lille kommentar, udover den sædvanlige med kablerne (det ved du jo).
Den sorte Denon ting, der... Skal den ikke males? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

|
Sendt: 22 April 2006 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 22 April 2006 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Smukt Bjørn 
Det er musikken der først sættes op det var det samme her da vi flyttede __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

|
Sendt: 22 April 2006 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
Smukt Bjørn 
Det er musikken der først sættes op det var det samme her da vi flyttede
|
|
|
Hej Henrik.
Ja første dag vi flyttede ind, blev anlæget sat op..ligemeget med alt det andet bare der er musik 
|
Til top |
|
|