Forfatter |
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
AkilleuZ skrev:
Det gør skam ikke noget. Jeg søgere videre, ellers findes der vel en butik der kan tage den hjem |
|
|
Her er den, godt nok i SACD udgaven, men mon ikke der også er CDspor på?
http://www.mdt.co.uk/MDTSite/product//4756188.htm
Jeg er faktisk helt sikker på at det var i TPmusik jeg købte den, siger konen ihvertifælde det var 
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

|
Sendt: 27 Januar 2007 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
For at komme lidt tilbage på sporet igen, nemlig jagten på en pladespiller, jeg har fået bestilt mig en pladerensemaskine, nærmere bestemt en Candece Okki Nokki den er jeg lidt spændt på at få hjem og afprøvet...

Så skulle der være god mulighed for at få rengjordt de "guld" plader man nu finder rundt omkring på det brugte marked 
I løbet af de næste 14dage skal jeg en tur til Odense og lytte lidt til Avid, det ser jeg meget frem til....
|
Til top |
|
|
bsl2 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 511
|
Sendt: 27 Januar 2007 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej bjørn B
hvis du har muligheden så giv nottingham-analog en chance.hvad riia angår så prøv grado PH1 til 5500 den virker. jeg tror at HIFI4YOU i esbjerg har den hjemme
mvh bsl2
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

|
Sendt: 27 Januar 2007 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
bsl2 skrev:
hej bjørn B
hvis du har muligheden så giv nottingham-analog en chance.hvad riia angår så prøv grado PH1 til 5500 den virker. jeg tror at HIFI4YOU i esbjerg har den hjemme
mvh bsl2
|
|
|
Hej.
Hvem sælger Nothingham Analog her i landet?
|
Til top |
|
|
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
Sendt: 27 Januar 2007 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
Hej.
For at komme lidt tilbage på sporet igen, nemlig jagten på en pladespiller, jeg har fået bestilt mig en pladerensemaskine, nærmere bestemt en Candece Okki Nokki den er jeg lidt spændt på at få hjem og afprøvet...
|
|
|
Jamen glæder mig også til at høre resultatet, troede du havde noget spændende hjemme i week-enden.
Har en Clearaudio basic hjemme den gør det nu også meget godt, vil ikke sige den er bedtre en PJ anderledes __________________ Hilsen Bent
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

|
Sendt: 27 Januar 2007 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L skrev:
Bjørn B skrev:
Hej.
|
|
|
Jamen glæder mig også til at høre resultatet, troede du havde noget spændende hjemme i week-enden.
Har en Clearaudio basic hjemme den gør det nu også meget godt, vil ikke sige den er bedtre en PJ anderledes
|
|
|
Hej Bent.
Nej har haft så travlt i denne uge, så pladespiller er der ikke blevet tænkt så meget på 
Så vidt jeg har kunne læse mig frem til så skulle den Basic jo også være en god lille Riaa, men jeg kan godt forstille mig at lyden er en anden end den Rørbestykkede ProJect, har du egentligt overvejet Rogue Audio´s Stealth Riaa?

|
Til top |
|
|
bsl2 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 511
|
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej bjørn B
lydbutikken i kbh sælger nottingham.muligvis har hifi4you i esbjerg også nottingham ell.tapeconnection
mvh bsl2
|
Til top |
|
|
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du ikke fået købt en Avid ?
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

|
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
bsl2 skrev:
hej bjørn B
lydbutikken i kbh sælger nottingham.muligvis har hifi4you i esbjerg også nottingham ell.tapeconnection
mvh bsl2
|
|
|
Hej.
Jeg vil lige kigge mig lidt omkring på nettet efter Nottingham Analog, jeg takker for hjælpen 
king skrev:
Har du ikke fået købt en Avid ? |
|
|
Hej King.
Nej skal jo lige først til Fyn og lytte til det 
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Det ser rigtig godt ud med dit anlæg:) Meget gennemført og stil rent, jeg kan se du har Vdh kabler og er tilfreds,jeg har selv lyst til at prøve Vdh revolution næste gang jeg skifter kabler om ikke andet lytte:)
Fik i prøvet dit Audia Flight på det sæt B&W'er? og hvilke B&W højttalere var der tale om? __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

|
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
Hej.
Det ser rigtig godt ud med dit anlæg:) Meget gennemført og stil rent, jeg kan se du har Vdh kabler og er tilfreds,jeg har selv lyst til at prøve Vdh revolution næste gang jeg skifter kabler om ikke andet lytte:)
Fik i prøvet dit Audia Flight på det sæt B&W'er? og hvilke B&W højttalere var der tale om?
|
|
|
Hej.
Nej jeg har endnu ikke haft fornøjelsen af at høre B&W på Audia sættet, ville gerne have haft et sæt 803D hjemme, men det ville de ikke i HFK, så jeg måtte lytte på dem i bixen, med det der forfærdelige Classé spændt foran, de gad ik engang og smide noget andet foran dem 
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

|
Sendt: 16 Februar 2007 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heysan...
Ja så endte jagten... sgu farligt og besøge VassagoHiFi 
Ikke nok med man møder div. forum gutter, man ender også med at bruge en forfærdelig sum penge og lytte til noget særdeles godt musik og HiFi...Mmmm Focus Audio FS888 nam nam.. mmm Rogue Audio M150 osv. osv.. og DAMN den er altså stor den Velo 1218 
Nå men hvad endte mødet med VassagoHiFi så med, jo det må i lige vente lidt med til jeg får taget nogle billeder osv.... 
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 16 Februar 2007 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
kom friskt kom fro, vi/ jeg er nysgerrig på hvad mødet med "nirvana" medfødte???  Venligst
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

|
Sendt: 16 Februar 2007 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
kom friskt kom fro, vi/ jeg er nysgerrig på hvad mødet med "nirvana" medfødte???
Venligst
|
|
|
Jo jo skal nok, men der er bare så mange kasser der skal åbnes og pakkes ud og så al den samlen af ting og sager umm det er dejligt 
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 16 Februar 2007 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
Heysan...
Ikke nok med man møder div. forum gutter, man ender også med at bruge en forfærdelig sum penge og lytte til noget særdeles godt musik og HiFi...Mmmm Focus Audio FS888 nam nam.. mmm Rogue Audio M150 osv. osv.. og DAMN den er altså stor den Velo 1218 
Nå men hvad endte mødet med VassagoHiFi så med, jo det må i lige vente lidt med til jeg får taget nogle billeder osv.... 
|
|
|
Jamen må du jo nok heller se at rubbe dig lidt, ikke.... __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 08:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Bjørn B skrev:
Heysan...
|
|
|
Jamen må du jo nok heller se at rubbe dig lidt, ikke....
|
|
|
Halloooo....
Hvad laver du mand?
Vi vil se billeder, vil vi __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

|
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 09:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Brian7500 skrev:
Bjørn B skrev:
Heysan...
|
|
|
Jamen må du jo nok heller se at rubbe dig lidt, ikke....
|
|
|
Halloooo....
Hvad laver du mand?
Vi vil se billeder, vil vi
|
|
|
Ååå Brian.. jeg høre og nyder såmen bare musikken, hold kæft det er godt det her 
|
Til top |
|
|
Mashuro Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du købt Focus Audio FS888?!?
fortæl fortæl!
nuijj det er spændende...
|
Til top |
|
|
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu bare kom med hvad du har købt ......
En pladebørste eller hvad ?
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
CRC1 skrev:
Hej.
Fik i prøvet dit Audia Flight på det sæt B&W'er? og hvilke B&W højttalere var der tale om?
|
|
|
Hej.
Nej jeg har endnu ikke haft fornøjelsen af at høre B&W på Audia sættet, ville gerne have haft et sæt 803D hjemme, men det ville de ikke i HFK, så jeg måtte lytte på dem i bixen, med det der forfærdelige Classé spændt foran, de gad ik engang og smide noget andet foran dem 
|
|
|
Hvor er det ringe mand!! Hvilken "klub" var det?? jeg har kun handlet i slagelse og der har jeg altid kunne låne gear med hjem og prøvet det af! De regner vel forhelvede ikke med at man ligger 60.000 på bordet uden at have hørt højttalerne i egen stue, ja jeg blir helt oprevet at læse det, heeh.
Det er en super lækker højttaler 803D, er du træt af Vienna'er?
Jeg har læst din tråd igennem og har selv fået mod på at prøve et sæt Audia ude i fremtiden. Jeg synes ofte man ser både ONE og TWO til fornuftige priser i KSB. __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|