Emne: Weekend Opgave :) ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 11 Juni 2005 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
NielsJ skrev:
Som udgangspunkt vil det hjælpe en del hvis man kan få dem i hvid .
|
|
|
Hvid, som de her?
NielsJ skrev:
|
Jeg har ikke set Dell'en i aktion, og jeg ved ikke lige hvor jeg skulle gøre det henne (Dell har jo ikke rigtigt en butik :) ). Men som sagt får jeg den nærmest kastet i nakken, så skulle jeg være tvunget til at skille mig af med den igen så er det ikke den store økonomiske ruin. Tilgengæld har jeg så et reference punkt fra min egen stue :)
|
|
|
Ja, hvis du ligefrem kan få gratis erfaringer i hjemmet er det jo ikke så ringe . Men selv ville jeg ikke turde købe en projektor ubeset, og for en DLPs vedkommende bestemt heller ikke ubehørt.
NielsJ skrev:
|
Umiddelbart lyder 32dB ikke rart, men der er 32dB og så er der 32dB - lydtryk er jo ikke det eneste der afgør om et apparat er til gene eller ej (frekvens kan være nok så vigtig, konstant vs. rytmisk lyd, metallisk raslen osv.).
|
|
|
Kald det hvad du vil . 32db er for højt til mig.
|
| Til top |
|
| |
Insaniac Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 720
|
| Sendt: 11 Juni 2005 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når du siger hvide højtalere tænker jeg straks Dali Piano. Jeg synes de har et lækkert design og spiller garanteret også godt. Har dog ikke hørt dem.
http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/hoejttaler/gulvhoejt taler/detail/DALI_Piano_Agile_hoejttaler.htm?id=1666
Gerdes skrev:
|
Kald det hvad du vil . 32db er for højt til mig.
|
|
|
Fuldstændig enig. 23-24dB er for højt, synes jeg. Min Z3 kunne sagtens larme mindre. Man kan tydeligt høre den under scener, hvor der kun snakkes. __________________ Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
|
| Til top |
|
| |
Spider Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 299
|
| Sendt: 11 Juni 2005 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg vil lige tilføje at hvis du går ud og køber anlæg for 100k. Så vil jeg da mene at du helt sikkert vil få smidt kabler for 5k i nakken. Det er jo kun 5% rabat man får.
|
| Til top |
|
| |
NielsJ Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juni 2005 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 11 Juni 2005 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
I stand corrected... Jeg har aldrig set en hvid Dali, men det er jo helt klart mig der trænger til at komme lidt ud
Det ændrer ikke på mit problem bagerst i lokalet hvor dybden af højtaleren har en del at sige.
Mht. støjniveau så er jeg forsåvidt enig - jeg har haft lånt en ældre compaq iPaq MP3800 der på 37dB helt klart er en belastning.
Med fare for at gentage mig selv: Er der nogen der har overvejet alternative kølings metoder? Jeg mener en Dell 1100 koster 6K - hvis man for en tusind lap kan lave en støjsvag køling til den er det jo en kanon pris.
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 11 Juni 2005 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
NielsJ skrev:
De af jer der har et eller flere home-cinema's (cinemæ? ) bag jer, hvad ville i vælge af hardware hvis i havde 25K hhv. 100K til et nyt projekt, og hvorfor? |
|
|
¨
Sådan en opgave synes jeg personligt er skide skæg, fordi jeg netop mener at sammensætningen af komponenter er mindst lige så vigtig som komponenternes kvalitet individuelt. Så jeg ville bare lige høre om jeg måtte lege med, ud fra de apparater vi har i vores sortiment (eftersom det er dem jeg kender) - uden at blive skudt ned for at gøre reklame?
Og hvis jeg må, taler vi 100% hardware, eller inkl. kabler, evt. montering osv? __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 11 Juni 2005 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
|
Så jeg ville bare lige høre om jeg måtte lege med, ud fra de apparater vi har i vores sortiment (eftersom det er dem jeg kender) - uden at blive skudt ned for at gøre reklame?
|
|
|
Min personlige holding er, at du bare kommer med ind i legen og fyrer den af . Men det er på betingelse af, at du bidrager med enten en DLP projektor eller Sony HS50 .
|
| Til top |
|
| |
NielsJ Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Juni 2005 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto: For min skyld ingen alarm, men det er jo ikke mig der bestemmer her  ...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Juni 2005 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
NielsJ skrev:
Otto: For min skyld ingen alarm, men det er jo ikke mig der bestemmer her ... |
|
|
Jeg er "desværre" nødt til at forlade forummet til fordel for en kasse øl nu , men medmindre der er vilde protester fra Admin's side, så kommer jeg med et par bud i morgen... __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 Juni 2005 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
NielsJ skrev:
De af jer der har et eller flere home-cinema's (cinemæ? ) bag jer, hvad ville i vælge af hardware hvis i havde 25K hhv. 100K til et nyt projekt, og hvorfor? |
|
|
Nå, jamen så lad mig da kaste mig ud i det... 25K til både billede og lyd - det er faktisk ret presset... Jeg tillader mig at "snyde" lidt, når du nu siger "hardware" - og kalde kabler, beslag og lærred for en del af installationen... (Lærredet kan jo svinge meget alt efter praktisk behov), så vi siger 25K for apparaterne alene. Det betyder _ikke_ at jeg ikke mener kabler og lærred har betydning, men jeg synes opgaven er sjovest hvis jeg kan ramme nogle apparater jeg rent faktisk ville anbefale...
Målet med anlægget må være at give den bedste samlede oplevelse. Når man vælger de enkelte komponenter, må man ind imellem hugge en hæl eller hakke en tå, for at undgå at hele foden ryger af. Det kan altså være nødvendigt at fravælge nogle ting man ellers ville anse for "nødvendige", fordi pengene simpelthen er bedre investeret andetsteds.
Det er derfor yderst fristende at vælge en projektor i 6-7000,-s klassen, for bedre at få råd til noget ordentlig lyd. Problemet i dét er bare at selve billedet har en meget stor indvirkning på den samlede oplevelse, og de billigste projektorer støjer generelt også en del mere end de lidt bedre. Støj forstyrrer oplevelsen, så en støjsvag projektor er i sig selv at foretrække. Derfor vil jeg foreslå et system der giver mulighed for en god, støjsvag projektor: Sanyo PLV-Z3, TC pris p.t. 13.999,-. Yderligere præsentation er vel overflødig... Det efterlader 11.001,- til receiver, DVD og højttalere.
Receiveren er en "no-brainer": Yamaha RXV 450,-, TC pris 1899,- fra i morgen. Det er en glimrende lille receiver, langt bedre end de mindste Sony og Pioneer modeller der ellers ligger i den prisklasse. At bruge flere penge på receiveren koster for meget i forhold til højttaler-budgettet, det vil give en bedre samlet lyd at spare kronerne. 450'eren har 6.1 og er rimeligt strømstærk og har en ret neutral lyd, så den opfylder de krav man bør sætte i et 25K system.
DVD-afspiller - her ville de fleste blindt gå efter en afspiller med HDMI, fordi projektoren understøtter det. Men mens HDMI ganske vist giver en forskel i forhold til component, så er forskellen i denne sammenhæng ikke de ekstra penge værd. Der findes ganske vist også billige HDMI afspillere på markedet, men en god component-udgang er bedre end en dårlig HDMI udgang. Hos os koster billigste HDMI-afspiller 2999,-. Derfor vil jeg, måske lidt kontroversielt, vælge en Sony DVPNS 765 til 1388,-, og benytte component udgangen. Sony'en har en rigtigt god de-interlacer og en generelt god billedkvalitet. Dét er vigtigere end om signalet overføres analogt eller digitalt.
Så har vi 7714,- tilbage til et højttalersystem. Jeg vil egentlig give to forslag, men det primære bud er et system med Monitor Audio Bronze Center (1699,-), Bronze B2 som fronthøjttaler (2398,- sættet) og Bronze B1 som baghøjttaler (1598,- sættet). Jeg ville forfærdeligt gerne have brugt BFX som baghøjttaler i stedet, men så ryger budgettet... Subwooferen kan ikke være andet end Audio Pro Allroom Sub til 1999,-. Bronze højttalerne har en rimelig fylde og fornuftig dynamik, som vil fungere fint til film. B2'erne rækker fornuftigt i dybden, og Allroom subben er præcis nok til at fungere fornuftigt til musik også, så selv om der ikke blev råd til gulvhøjttalere, så falder systemet ikke helt igennem når der lige skal spilles en CD. Med denne sammensætning er der lige præcist 20 kroner tilbage af budgettet! 
Alternativet er, hvis man prioriterer stereolyden meget højt, at snuppe en Bronze B6 som front i stedet for B2, og så undvære subwooferen. Det vil koste lidt på film-realismen, men give bedre stereolyd. Det koster en enkelt krone mere...
Dét synes jeg faktisk er en meget fornuftig måde at bruge 25K på. Hvis jeg ikke må "snyde" og de 25K skal tælle kabler, lærred osv. også, så er der kun én ting at gøre: Finde en billigere projektor, så lyd-systemet kan blive som ovenfor. Hver eneste 100,- seddel der spares på lyddelen vil give et ret markant fald i kvalitet.
Jeg vender tilbage med et 100K forslag om lidt...
__________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 Juni 2005 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
100K giver godt nok mange muligheder... Der kan ikke siges at være én sammensætning der er bedre end alt andet, da sammensætningen kan ændre sig ganske drastisk alt efter om der skal lægges vægt på surround, stereo, eller en afvejning af de to. Eftersom der gives bonuspoint for god stereolyd, vælger jeg at give et forslag der er en fornuftig afvejning mellem god surround og god stereo:
Projektor: Det kan vel ikke komme som det store chok for faste brugere, men jeg snupper en Sony VPL-HS 50. Den har et kanont billede, og er meget støjsvag. En DLP er afgjort en mulighed, men skal den matche Sony'en på opløsning og støjniveau (og kontrast for den sags skyld), så bliver den så dyr at jeg vil påstå pengene er bedre lagt på lyddelen. Så de første 22.999,- lander hér.
DVD/CD-afspiller. Her kommer så et kildent punkt, for hvor mange penge skal man give for en DVD-afspiller der både har en rigtigt god billed-del, og lyder godt nok som CD-afspiller til at retfærdiggøre et 100K-system? Det bliver altså mange penge. Og så binder man sig i en dyr DVD-afspiller, hvis man skifter den ud senere skal man igen betale for CD-lyden. Derfor vil jeg i dette tilfælde dele det op i to afspillere: En så billig ting som Panasonic DVDS 97 til 2999,- får lov at stå for DVD-afspilningen. Pana'en duer ikke til meget på lydsiden, men det er lige meget når den kun skal spille DVD. Billedkvaliteten er fremragende via HDMI-udgangen, og betjeningen er hurtig. Forskellen i billedkvalitet ved at smide 10-15K er alt for begrænset til at det kan betale sig, når der er loft på investeringen.
Dette fordrer naturligvis at man investerer i en løs CD-afspiller. Der er naturligvis mange muligheder på markedet, men jeg snupper en Atoll CD 100 (8995,-). Både fordi den spiller godt, men lige så meget fordi det er logisk i forhold til forstærker-setup'et - det vender vi tilbage til. En CD 100 spiller imho CD bedre end enhver DVD-afspiller på denne side af 20.000,-, så skal stereo-lyden tages seriøst, så må vi vælge en separat CD-afspiller.
Så springer vi til højttalerne. Hvor meget jeg end prøver, så KAN jeg ikke få mig selv til at pege på andet end mine kære darlings, DLS R55. Egentlig er de vel for billige i sådan et setup, men det er der bare ikke rigtigt nogen der har fortalt dem... Smag er jo forskellig, men de er blandt de bedste højttalere jeg har hørt under 20.000,-. Én af deres store styrker er at de ikke "lægger låg" på ydelsen, de vinder ekstremt meget når man sætter bedre udstyr foran. Deres relativt lave pris gør så netop at der kan blive råd til en ordentlig motherf.... af en forstærker, og det mener jeg faktisk inden for de givne rammer vil være det samlet set bedste resultat. Center- og baghøjttaler er dermed "naturligvis" RC 55 og R 50. Man kunne vælge gulvhøjttalere hele vejen rundt, men der skal jo lige være råd til dén der lede forstærker... Mht. subwoofer er der i vores sortiment kun én ting at gøre under 10K, når den skal rykke til film: Monitor Audio RSW 12. Den rækker _rocker_ dybt, og har ingen skavanker i form af portstøj osv, fordi den er lukket. Den er i princippet præcis nok til at fungere i stereo også hvis man skulle have lyst, men som udgangspunkt ville jeg spille stereo på R55'erne alene.
I stedet for en stor giftig, integreret surroundforstærker, vil jeg tage kravet om minimum 5.1 bogstaveligt, og snuppe en Atoll PR 5.1 med DSP-board, i alt 14990,-. Forforstærker-delen i de integrerede forstærkere betyder mere for stereo-lyden end mange forventer, så denne løsning sikrer at stereo-lyden er i orden. Alternativet ville være en eller anden form for sammenkædning af en surroundreceiver og en stereo-forstærker, men dette vil favorisere stereo-lyden, og begrænse ydelsen i surround. PR 5.1 er yderst simpel, den understøtter ikke 6.1 eller 7.1, men til gengæld lyder den rigtigt godt, også i surround. Jeg skyder primært skylden på dens D/A konvertere, lyden er meget mere naturlig og "rigtig" end fra selv ret dyre surroundreceivere. Men der skal så også investeres i nogle effektforstærkere.
I stedet for at vælge en 5-kanals effektforstærker, vælger jeg at favorisere fronthøjttalerne lidt, og snuppe en 3-kanals Atoll AV 100 til center- og baghøjttalere. Til fronterne kunne man så f.eks. brokoble/biampe med to AM 100, men der kan lige blive råd til at vælge en lidt dyrere, men lydmæssigt bedre løsning: Musical Fidelity A5 Power. Det er lige guf for DLS'erne, masser af power leveret på en blød og åben måde.
Voilá: Fed filmlyd, seriøs stereolyd, og hardware for i alt 99.467,-  __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 Juni 2005 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kunne ikke rigtigt lade være, nu jeg er varm... Et system med vægt på surround:
Sony HS 50, Yamaha DVDS 2500, Yamaha DSPZ 9, Monitor Audio Gold Ref 10, center og FX samt FB 212 sub: I alt 97480,-. Vægten lagt på god surroundforstærker, i-Link overførsel fra DVD'en, sammenhængende lyd fra højttalerne med god spredning fra baghøjttalerne, og en rigtig fed sub.
Vægt på stereo:
HS 50, Pana DVDS 97, Yamaha RXV 1500, Musical Fidelity A5 cd og forstærker, QRS Merkurius fronthøjttalere og DLS RC55 og R50 center og bag. Ingen subwoofer, QRS'erne rækker dybt nok til at savnet til film ikke er voldsomt - og vægten var jo på stereo'en... __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
| Sendt: 12 Juni 2005 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spændende læsning. Var blot nysgerrig omkring denne ene detalje. Er denne dvd-afspiller dukket op? Jeg har flere gange set den på listen over 'på vej'-produkter, men der kan de jo stå længe. Er den god?
- var det noget med, at den var i familie med den nye Philips, men nu med DVDA og Ilink, eller er der andre forskelle?
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
| Sendt: 12 Juni 2005 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
NielsJ skrev:
|
Hej,
Jeg er ny her på forum'et og har med stor interesse læst guderne må vide hvor mange hundrede sider om bio-bunkers, renoverede lofter, kilometervis af kabler, sorte vægge (D.J.? ) og mere eller mindre forstående ægtefæller.
Det enorme arbejde og jeres lyst til at dele med os andre fortjener en 
Derudover har jeg set så mange produkt navne, betegnelser, fagudtryk og begreber at jeg, på trods af at jeg er ingeniør uddannet, faktisk er lidt rundt på gulvet.
Årsagen er at jeg er ved at bygge hus, og gerne vil optimere stuen til en ordentlig film oplevelse, og det helst uden at lave den om til et lydstudie - men det er sågu svært at finde et godt sted at starte.
Og dermed til det jeg synes kunne være en sjov lille weekend øvelse :
De af jer der har et eller flere home-cinema's (cinemæ? ) bag jer, hvad ville i vælge af hardware hvis i havde 25K hhv. 100K til et nyt projekt, og hvorfor?
Specielt ville det være en stor hjælp for en rookie som mig at få lidt info om de features i lægger vægt på ved hvert "apparat". Anlægget skal være min. DTS5.1, have 100" skærm i 16:9 og får bonus point hvis det også kan bruges til alm. musik 
På forhånd tak 
|
|
|
Min anbefaling til dig er at tage det stille og roligt...
Efter egen erfaring opnår man det bedste resultat, hvis man tager det stille og roligt. Lad være med at nøjes ved, at købe det hele i medium kvalitet. Udbyg hellere, med ordentlige komponenter, i takt med at budgettet tillader det.
På den måde har jeg selv, på SU, efterhånden et setup der alt incl. står mig ca. kr. 75.000 - 100.000,- (både billede og lyd). Her kan du evt. også finde inspiration til nogle små vellydende og hvide højttalere
|
| Til top |
|
| |
NielsJ Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Juni 2005 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto: Kanon input - tak for det. Det giver mig nogle gode steder at starte min søgen, og nogle forslag til hvordan man kan afveje de forskellig features i.fh.t. hinanden når man nu, som du siger, skal klippe en hæl - og det skal man 
zerocool: Enig - min plan er at starte med en projektor som jeg allerede nu ved kommer til at larme for meget (simpelthen fordi den nærmest ikke koster mig noget), en malet væg som lærred, en XBox som eneste kilde og så en ordentlig receiver jeg kan vokse lidt med. Højtalerne bliver i høj grad dikteret af kravene om at de skal "blende ind" (Var det WAF det hed? ), men her vil jeg helst ikke spare for meget.
Med dette tror jeg jeg kan få en reference hvor jeg kan vurdere hvad der "generer" mig mest og så skifte ud efter det.
Formentlig bliver rækkefølgen ny projekter, ordentlig lærred, dedikeret DVD afspiller, men det må tiden vise :)
Jeg takker endnu engang for de mange input...
(BTW: zerocool: Hvordan finder man 100K til AV udstyr når man er på SU? Er den steget siden jeg læste, eller var jeg bare ødsel med mine penge... Forresten, lad være med at svare på det ?)
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 Juni 2005 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vanderlay skrev:
|
Spændende læsning. Var blot nysgerrig omkring denne ene detalje. Er denne dvd-afspiller dukket op? Jeg har flere gange set den på listen over 'på vej'-produkter, men der kan de jo stå længe. Er den god?
- var det noget med, at den var i familie med den nye Philips, men nu med DVDA og Ilink, eller er der andre forskelle? |
|
|
Jep, vi fik den lige i fredags. Den er feee... Den deler ganske rigtigt teknik med DVP 9000 et stykke hen ad vejen, men er meget federe bygget. Jeg formoder at der er gjort mere ud af lydkredsløbene på Yamaha'en, men jeg har ikke nået at lytte til den endnu. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 16 Juni 2005 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa!
Jeg vil da også komme med et bud på 25k.
Reciever: Et for mit synsspunkt vigtig emne uanset hvad, dumt sted at spare. Budgettet tillader ikke det store, men en Marantz sr-7500 samt dv-6500 vil koste dig ca. 13.000. En blanding som aldrig vil slå fejl, lyder godt i stereo og giver dig rigtig meget surround for pengene, yderligere vil hustruen finde designet yderst attrativt.
Højttalere:En noget slemmere opgave. Umiddelbart vil jeg anbefale dig Dali Blue serien, godt nok fås denne ikke i hvid, men i sort, kirsebær og bøg. Fronterne skal være 6006, center skal være 1000 samt r1001 som baghøjttalere, disse er vel og mærket flade. Der vil i alt være brugt 9.000 kr mener jeg.
Et anlæg der vil stå dig i godt og vel 22.000 kr. Kabler burde du kunne få med ind i prisen, nogen steder endda 10% og kabler incl.
Med denne løsning mener jeg du får underholdning for alle pengene, og et yderst smukt design.
Igen, kan du selv lide lyden af disse? Dette ved jeg ikke, men igen, vi kan jo kun give dig bud, dit job er så lytning :D
Mvh.
Rasmus Bechmann
|
| Til top |
|
| |
NitroBlast Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1036
|
| Sendt: 16 Juni 2005 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
wamba skrev:
| Budgettet tillader ikke det store, men en Marantz sr-7500 samt dv-6500 vil koste dig ca. 13.000. |
|
|
Det virker godt nok som et dyrt køb... SR7500 koster ca. 7000,- hvis man er frisk. Og jeg har set DV6500 til 5000,- men den kan man også sagtens handle ned til omkring 4000,- __________________ Mit grej!
WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
|
| Til top |
|
| |
manley Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 300
|
| Sendt: 16 Juni 2005 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Juni 2005 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
wamba skrev:
| Et anlæg der vil stå dig i godt og vel 22.000 kr. |
|
|
Men som ikke rigtigt opfylder kravet om 100" billede!  __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|