Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 01:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: THX- DD og DTS "demo-DVD"?! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Vatos
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 19 September 2003 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

Er det slet ikke muligt at skaffe nogle af disse udgave gennem diverse radio forretninger....ex. Fona ??

(Jeg har et gavekort til Fona)

Til top Vis Vatos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vatos

biojensen
Branchemedlem
Branchemedlem
Installation/RoomAV

Bruger siden: 04 Maj 2003
Sendt: 19 September 2003 kl. 18:55 | IP-adresse registreret  

Vatos skrev:

Er det slet ikke muligt at skaffe nogle af disse udgave gennem diverse radio forretninger....ex. Fona ??

(Jeg har et gavekort til Fona)

Svar til Vatos

The thx ultimate demo disc og DTS demo dvder er kun til forhandler til brug i deres demorum.Man kan købe dem på www.ebay.com .Du må nok bruge dit gavekort til noget andet

Dette står på THX hjemmeside

Thank you for your interest in THX Ultimate Demo DVD.

This demo DVD was developed for our licensees and their dealers, designers, installers and distributors to demonstrate the rich capabilities of THX certified equipment. It was not intended for consumer use, and its use is reserved for professional demonstrations. Content licensing agreements prohibit the sale of this disc to consumers.

Manufacturers and dealers are not required to provide this media to consumers, and it is at their discretion to do so. If you are a consumer, please contact the dealer or distributor where you purchased your THX Certified product to inquire about a disc.

If you are a dealer, designer, installer or distributor, please contact the manufacturer of the THX equipment you sell or represent to let them know of your need for demonstration discs.

Thank you for your understanding of this matter.

Til top Vis biojensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af biojensen Besøg biojensen's Websted

Jannik
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 19 September 2003 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

tjek ebay.com der er masser af forskellige demo disc, også den du omtaler. Du skal bare lige huske at det er en brændt kopi du får som er i et hjemmelavet cover.
Til top Vis Jannik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jannik

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 19 September 2003 kl. 22:07 | IP-adresse registreret  

AkilleuZ skrev:

ok det tror jeg så jeg vil gøre! THX for hjælpen

Med venlig hilsen

Thomas Grau

Hehe.. Hvilket ordspil..!

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

biojensen
Branchemedlem
Branchemedlem
Installation/RoomAV

Bruger siden: 04 Maj 2003
Sendt: 19 September 2003 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

Jannik skrev:
tjek ebay.com der er masser af forskellige demo disc, også den du omtaler. Du skal bare lige huske at det er en brændt kopi du får som er i et hjemmelavet cover.

Svar til Jannik

Det er ikke alle demo dvder der er kopier på EBAY.Jeg har selv købt DTS demo dvd nr 5 + 7 og det er ikke kopier og jeg har kun betalt 190 kr for begge to.Jeg har købt The THX ultimate demo disc som er en kopi for 230 kr men man kan også købe den originale men den koster fra ca 500 til 750 kr og det er nok lige lovlig mange penge for demo dvd.

Til top Vis biojensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af biojensen Besøg biojensen's Websted

Jannik
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 19 September 2003 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

Ja ok, du kan sagtens være heldig, men du kan også være uheldig. Godtnok er der ingen forskel på de brændte og originalerne, men jeg vil fandme få ondt i røven af at have givet 230 for en brændt dvd der koster omkring 25 kr for mediet. Det er en fortjeneste på 205 kroner hvilket jeg finder helt uhørt. Derfor gider jeg ikke at købe demo disc's da jeg synes at priserne er helt vanvittige. Men selvfølgelig en hjemmebio er ikke en hjemmebio uden demo disc som virkeligt kan imponere.

Til top Vis Jannik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jannik

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes