Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 16:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Min hjemmebif (Nu med Billeder) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Daniel18
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 10 August 2005 kl. 09:54 | IP-adresse registreret  

torkild skrev:

Fint udstyr !

Men hvor skal pigerne være når de skal med hjem og se din score bio ?

tja lyden er fin nok når man ligger i sengen, og der kan sagtens være 2 i den uden problemer .

Mvh

Daniel

B&W LCR 600
B&W ASW750
SA 208
Til top Vis Daniel18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Daniel18

Daniel18
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 August 2005 kl. 09:58 | IP-adresse registreret  

T h o m a s skrev:

Ser fornemt ud. Hvad med din Denon 1910 ?. Er du tilfreds med den ?. Kan den klare alle skiver ?, dvs. orginale og brændte -/+ skiver. Går selv og overvejer 2910'eren.

Mvh. Thomas.

Jeg er helt tilfreds med den. den kan dog ikke klare skiver hvor der ligger media til comen på. musik.cd'ere f.eks. det er lidt træls, men nu har jeg min cd-afspiller der kan indeholde lidt cd'ere  brændte kan den os godt snuppe. har ikke oplevet den ikke har kunnet snuppe en brændt skive. det er nu op til dig hvilken en du vil have. hvad du kræver den skal have, og om du kommer til og udnytte dens features som den nu har fået.

Mvh

Daniel

B&W LCR 600
B&W ASW750
SA 208

Daniel18
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 August 2005 kl. 10:06 | IP-adresse registreret  

Fenris skrev:

Det som jeg bider mærke i er hvordan du sidder og ser filmen. Det vigtige er self. at huske på den subjektive oplevelse men jeg ville have svært ved at læne mig tilbage og slappe af i en kontor stol.

Det er bestemt noget lækkert udstyr som at du har men det er IMO mega overkill i forhold til selve rummet.

Nu kender jeg ikke dine bag højtalere men jeg ville vove at påstå at du ikke har behov for at skifte dem ud. I stedet burde du fokusere på en sofa eller tilsvarende som du virklig kan slappe af i og bare glide ind i filmens verden;-)

Det er meget overkill til et ca 10 m2 værelse. frontene fik jeg foræret af farmand for 2 år siden. det er næsten 2 år siden. jeg havde dog selv valgt dem. center højtaler fik jeg foræret i julegave. reciever, kabler og sub har jeg selv købt. dvd afspilleren blev os en foræring. jeg havde dog nogle måneder inden fået min far til og købe en 1910 til sig selv. men jeg har dog stået for størstedelen af anlæggets værdi. det er som sagt overkill, men det bliver bedre når jeg flytter ind på et 22 m2 værelse til december. og så bliver der plads til det hele. sofa osv.  

Mvh

Daniel

B&W LCR 600
B&W ASW750
SA 208

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005
Lokalitet: København
Sendt: 10 August 2005 kl. 10:22 | IP-adresse registreret  

Hej Daniel 

Rigtig fedt set-up du har, det kan da være det er lidt overkill nu men altså man skal vel også se lidt langsigtet på det altså der er jo anlæg i rigtig mange år der og det kan da spille i nogle store stuer!

Som du selv skriver når du får et større værelse blir der plads til det hele med en ordenlig flyder sofa og gå afstand mellem dine fronter, det står nok lige tæt nok i mine øjne...

Hvad med din sub, har den været pengene værd? jeg mener det er en rimelig dyr sub du har valgt taget resten af set-up'et i betragtning. Min plan er selv at have to ASW600 eller måske prøve Infinity's kappa sub med r.a.b.o.s og låne sådan to med hjem de klarede det meget godt i butikken..

Men ellers tillykke med det, det er et rigtig fedt set-up! 

roundsound
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004
Sendt: 10 August 2005 kl. 10:40 | IP-adresse registreret  

Hej Daniel.

Synes at det ser rigtig godt ud. Du udnytter pladsen godt, men det kunne være fedt hvis du kunne have sengen midt på endevæggen, men det er jo heldigvis helt op til dig selv.

Jeg ved hvordan det er at kæmpe mod pladsen . Og det er ikke nogen let kamp, men håber at vi har vist over for de andre at det kan lade sig gøre at vinde. Jeg er sikker på at du har god lyd selvom du har fyldt værelset op med højtalere.

Held og lykke fremover.

Mvh. JBL

Til top Vis roundsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af roundsound

Daniel18
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 August 2005 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

CRC1 skrev:

Hej Daniel 

Rigtig fedt set-up du har, det kan da være det er lidt overkill nu men altså man skal vel også se lidt langsigtet på det altså der er jo anlæg i rigtig mange år der og det kan da spille i nogle store stuer!

Som du selv skriver når du får et større værelse blir der plads til det hele med en ordenlig flyder sofa og gå afstand mellem dine fronter, det står nok lige tæt nok i mine øjne...

Hvad med din sub, har den været pengene værd? jeg mener det er en rimelig dyr sub du har valgt taget resten af set-up'et i betragtning. Min plan er selv at have to ASW600 eller måske prøve Infinity's kappa sub med r.a.b.o.s og låne sådan to med hjem de klarede det meget godt i butikken..

Men ellers tillykke med det, det er et rigtig fedt set-up! 

Jeg takker. også tak til jer andre (havde jeg glemt og sige ). Mht sub'en der fik jeg rabbat på den. havde i starten valgt topmodellen asw675, kørt kortet igennem og inden spurgt ham om han havde den hjemme i sort. havde han sagt ja til. nå men efter at have kørt kortet igennem, så kommer han ud fra lageret og siger det havde han alligevel ikke. fik jeg tilbud på asw750'eren. dobbel op i forstærker jo. og til 2000 kr mere end asw675'eren. så dvs 10 K for herligheden. kan man ikke rigtig takke nej til vel?  og ja du har ret. anlægget er købt på langsigt sådan set. flytter jo måske i lejlighed/hus engang senere vel.

B&W LCR 600
B&W ASW750
SA 208

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005
Sendt: 10 August 2005 kl. 10:49 | IP-adresse registreret  

Det kan jeg godt se, så blir man sgu nærmest nød til at gøre det ikk... Men endnu engang tillykke med det! 

sral
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 12 August 2005 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

Er du tilfreds med din Denon AVR3805? Jeg overvejer nemlig selv at købe en. Jeg ved ikke om det skal være den eller bare 2805... Hvor har du købt din? Hvad slap du for den? I hifiklubben koster den 10.000 kr. Men jeg har fundet den til 7500 i tyskand.
Til top Vis sral's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sral

Daniel18
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 August 2005 kl. 12:20 | IP-adresse registreret  

sral skrev:
Er du tilfreds med din Denon AVR3805? Jeg overvejer nemlig selv at købe en. Jeg ved ikke om det skal være den eller bare 2805... Hvor har du købt din? Hvad slap du for den? I hifiklubben koster den 10.000 kr. Men jeg har fundet den til 7500 i tyskand.

jeg købte min i hifi klubben hillerød, og gav fuld pris for den. jeg er glad for den. den leverer masser af krafter til højtalerne og surrounden er fuldt realistisk. hvis du køber den i tyskland tror jeg ikke du kan få garanti på den fra hifiklubben her i dk når den ikke er købt der.

Mvh

Daniel

B&W LCR 600
B&W ASW750
SA 208

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes