| Forfatter |
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 13 Juni 2005 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm - hvis den kan høres uanset hvor lavt han spiller, og der ikke
nogen bestemmelser der forbyder brug af sub, så er der vel ikke andet
end enten af leve med det, eller købe et par ørepropper
|
| Til top |
|
| |
Hjelm Forum Bruger

Bruger siden: 24 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 72
|
| Sendt: 13 Juni 2005 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan komme langt med lidt benzin og en lighter! Tro mig....!
__________________ If the world didn't suck, we would all fall off...?
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 13 Juni 2005 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|

ok.. lad os være lidt seriøse.. lovovertrædelser er nok ikke det bedste at opfordre til...
under alle omstændigheder mener jeg at bestyrrelsen har pligt til at agerer over for klager (det er trods alt en af grundende til at de sidder der...').
men hvis vedkommende også er døv over for det, ja, så er det vel lidt carte Blanche... (inden for rimelighedens rammer) __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
LouB Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 89
|
| Sendt: 13 Juni 2005 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du går ned i en rigtig hi-fi butik, og køber et eller andet der vælter hans lille hus, og så må han leve med det
ej, det eneste at gøre er vel at sankke med ham __________________ Bare jeg havde råd!
|
| Til top |
|
| |
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
|
| Sendt: 13 Juni 2005 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa
du kan da låne mine 4 cw 18" 189es....så hører du ikke mere til hans sub!!!!!!!!!
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 13 Juni 2005 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Inden du selv går ud og låner/køber et anlæg der blæser din nabo ud, bør du nok huske på at der sikkert er andre i nabolaget, der enten er forstyrret af din nabo, eller vil blive endnu mere forstyrret af jeres nabostridigheder. Så hellere finde nogle allierede blandt de andre naboer, og gå til bestyrelsen.
kim olsen skrev:
|
min nabo har præsteret at starte tidligt om morgnen (i eksamensperioden, i et ungdomsboligkomplex) med trance/house for fulde hammer.
måneden forinde havde han præsteret at holde techno fest tirsdag, onsdag torsdag fra kl 22 til kl 4 næsten morgen.
|
|
|
nu er du jo næppe den der skal klage over høj musik, uanset tidspunkt og om det er i eksamensperioden eller ej.. når du selv spiller latterligt højt, 80% af tiden når du hører musik.. Man skal ikke selv spille højt, og så ikke tåle at få igen.. Sådan har jeg det, især når naboerne (endelig) spiller musik der kan høres i hele ejendommen. om det så er kl 04 en mandag morgen.. det rører mig ikke..
|
| Til top |
|
| |
kjaer Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 334
|
| Sendt: 13 Juni 2005 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
kunne det tænkes at det er dig der er lidt overfølsom for baslyde. Så var det måske en ide a sælge kolonihavehuset og finde et med naboer uden musik.
__________________ Audia Fligth 100 +Pre
Accuphase DP55V
Martin Logan Summit
Mictor Sweet Thunder & Galeforce powerkabler
longyu powerconditioner
Mictor Clearwater MKII sølv signakabler RCA, Mictor Visibility MKII
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juni 2005 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel, der er forskel på at spille højt i en time, kl 16, og så gøre det når man ved at alle andre skal sove, især i elsamensperioden....sidstnævnte er en usrevenregel i ungdomsboliger (men åbenbart ikke på kollegier )
desuden kontrollerer jeg så vidt muligt om naboerne ikke er hjemme... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 13 Juni 2005 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
det var da utroligt så velformaleret du kan være witzel,kunne ikke have skrevet det bedre selv  MAN SKAL TAGE HENSYN TIL SINE MEDMENESKER,DE SKAL OGSÅ VÆRE HER(og det gælder for såvidt også fyren med bilkasub i kolonihavehuset)
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
| Sendt: 13 Juni 2005 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
music 4 all skrev:
det var da utroligt så velformaleret du kan være witzel,kunne ikke have skrevet det bedre selv MAN SKAL TAGE HENSYN TIL SINE MEDMENESKER,DE SKAL OGSÅ VÆRE HER(og det gælder for såvidt også fyren med bilkasub i kolonihavehuset) |
|
|
Lige præcis...
Alligevel kan jeg dog lige se det for mig. Intrigen i det lille kolonihavehus-fællesskab, sladderen over ligusterhækken, nedtrampede kartofelplanter når man tropper op i sine H2O badesandeler med pumasukker í til weekendens gøremål og ikke mindst den evigt voksende dunkelyd fra naboens Bilka anlæg
|
| Til top |
|
| |
Ryberg Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2004
Status: Offline Indlæg: 151
|
| Sendt: 13 Juni 2005 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
haha elsker disse indlæg :D Grineren nok. Har ikke så meget mere at sige. Alt er sagt.
Tal med ham -> Tal igen med ham -> Snak med foreningen -> Gå lidt videre end foreningen hvis det er muligt -> Og hvis dette ikke hjælper så giv igen :)
Men synes også det ville være en god ide med at snakke med dine andre naboer. Kan ikke passe de ikke også har hørt hans bilka anlæg :O Kunne ikke lade være hehe.
Held og lykke med det. Har selv problemer med min underbo (under soveværelset =/) Der spiller åndsvagt højt på de mest latterlige tidspunkter.
Folk kender åbenbart ikke til normale sovetider eller at hænge sedler op i opgangen hvis der holdes fest :( !
|
| Til top |
|
| |
simart Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 13 Juni 2005 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Griner tråd - med mange gode forslag
Hvad er status lige nu?
For hvis din nabo stadig giver problemer må det
snart være på tide at skifte taktik
En ting er at han har en subwoofer, men han burde
stadig kunne føre en dialog som et voksent menneske...
Mvh Simart
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 13 Juni 2005 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
|
witzel, der er forskel på at spille højt i en time, kl 16, og så gøre det når man ved at alle andre skal sove, især i elsamensperioden....sidstnævnte er en usrevenregel i ungdomsboliger (men åbenbart ikke på kollegier )
desuden kontrollerer jeg så vidt muligt om naboerne ikke er hjemme...
|
|
|
så vidt muligt..!? har du ikke selv nævnt at du har fået indtil flere 'klager' fra naboerne om at skrue ned? så skal du vidst ikke brokke dig.. uskreven regel eller ej.
|
| Til top |
|
| |
Spurnaldo Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 191
|
| Sendt: 13 Juni 2005 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har boet på kollegie i 4½ år indtil for nyligt med masser af larm, og det skal man kunne tåle, det er unge mennesker og så skal der festes, det kan ikke komme som nogen overraskelse.
Noget andet er når man vælger at gøre det i en kolonihave.
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juni 2005 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
kim olsen skrev:
|
desuden kontrollerer jeg så vidt muligt om naboerne ikke er hjemme...
|
|
|
så vidt muligt..!? har du ikke selv nævnt at du har fået indtil flere 'klager' fra naboerne om at skrue ned? så skal du vidst ikke brokke dig.. uskreven regel eller ej.
|
|
|
helt korrekt. men det var heller ikke i eksamensperioden, faktisk var det kl 20.30 en fredag, 21 en lørdag, og på div hverdage mellem 15 og 16. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |