Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2025 | 10:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Michael Jackson (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

Knoxville skrev:

jeg er ikke jackson fan.. har bad albummet og history...men så er det vist det....

Smid "history" albummet ud og skynd dig at få fat på "thriller"

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

skruerselv
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

heltny/cujo

Bruger siden: 05 Juni 2005
Lokalitet: Øerne
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

Hmm, næh, men mon ikk der er bare LIDT - bare en lille bitte smule om at han er SÆRDELES glad for børn ? Det ER jo ikke første gang der er "noget" igang med ham og børn - og her sidst: 10 punkter !

Ville du lade sådan en med sådan et rygte/omtale, passe dine børn ? Og så er det vel/vist ligemeget hvor godt de røde pølser smager.

Til top Vis skruerselv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af skruerselv

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:06 | IP-adresse registreret  

Om man kan lide dommen eller ej er jo folks personlige opfattelse, men vi var nok mange (incl. mig selv ) der havde dømt Jacko på forhånd. Så vi skal nok indstille os på, at i fremtiden undlade ordet børnelokker når han er frifundet for alle anklager i en amerikansk retssal  

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:07 | IP-adresse registreret  

skruerselv skrev:

Ærgeligt at han ikk røg ind for livstid - så var man fri for at høre/se på den plastdukke.

En hankønsneger der prøver at gøre sig hvid og som skriger som en kælling, hahaaaah

Men ingen tvivl om at manden er populær - - - men før i tiden var det han musik der gjorde arbejdet, som kim skriver: Thriller-tiden - - - - hvad er det der gør ham populær nu ? Er det spørgsmålet om børnepilleri eller ?

Manden er ustyrtelig populær - jeg fatter det bare ikke - - - men ok, BOSE er også verdens mest solgte højttalermærke - forstår man det ?

Tag ikke fejl. Jeg er IKKE Michael Jackson fan.

Men skulle vi ikke lige prøve at være saglige og måske styre fordomme lidt?

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

skruerselv
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

heltny/cujo

Bruger siden: 05 Juni 2005
Lokalitet: Øerne
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

Nå nok om det, han er frifundet - til næste gang, hehe og jeg gider stadig ikke se på ham eller høre hans musik.

Men han er frifundet: Godt for og måske skidt for andre ?

Til top Vis skruerselv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af skruerselv

pulse83net
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2003
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:
Knoxville skrev:

jeg er ikke jackson fan.. har bad albummet og history...men så er det vist det....

Næh nej. Behold HIStory og Bad. Og køb Thriller, Off The Wall og Dangerous. Blood On The Dance Floor og Invincible behøves du ikke at købe, selvom de er ganske udemærkede.

Til top Vis pulse83net's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pulse83net Besøg pulse83net's Websted

ZioN
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:14 | IP-adresse registreret  

Invincible er meget bedre end det er har ry for at være.. det ikke så godt som thriller... men udemærket
Til top Vis ZioN's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ZioN

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:18 | IP-adresse registreret  

pulse83net skrev:
jdg1 skrev:
Knoxville skrev:

Næh nej. Behold HIStory og Bad. Og køb Thriller, Off The Wall og Dangerous. Blood On The Dance Floor og Invincible behøves du ikke at købe, selvom de er ganske udemærkede.

"Thriller" og "Bad" er da de eneste af hans albums der holder.  De andre er ikke meget andet end mainstream pop.

Eller er det mig der er blevet for gammel og og som ikke er smart med den unge "rundfunk" generation?

Venlig hilsen

en "ung" knøs der i hvert fald har slidt et par milimeter af sine "Thriller" og "Bad" lp'er.

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Clive
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2004
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:
"Thriller" og "Bad" er da de eneste af hans albums der holder.  De andre er ikke meget andet end mainstream pop.

Syntes da også at Off The Wall er ganske god. Men ellers køb The Ultimate Collection - dér får man det bedste af han musik - lige fra Jackson 5 perioden til 00

ZioN skrev:
Invincible er meget bedre end det er har ry for at være.. det ikke så godt som thriller... men udemærket

Jeg må give dig ganske ret. Selvom Michael Jackson kun har skrevet to af sangene er det absolut et guld album

Mvh. Clive

Til top Vis Clive's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clive

pulse83net
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2003
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:
pulse83net skrev:
jdg1 skrev:
Knoxville skrev:

Eller er det mig der er blevet for gammel og og som ikke er smart med den unge "rundfunk" generation?

Venlig hilsen

en "ung" knøs der i hvert fald har slidt et par milimeter af sine "Thriller" og "Bad" lp'er.

Uha da, nej! Off The Wall er langt fra mainstream pop. Det er disco af aller-aller højeste karat! Dangerous er også et fantastisk R&B album, hvis man giver det en chance eller to. HIStory er der lidt blandede meninger om. Men jeg syntes det er fremragende.

Til top Vis pulse83net's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pulse83net Besøg pulse83net's Websted

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juni 2005 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

Sheiken
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 14:26 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:

apropos......

http://www.liquidgeneration.com/poptoons/michaeljackson_smoo thcriminal.asp

Hahahaha, længe siden jeg har grinet sådan

Til top Vis Sheiken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sheiken

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

Hvorvidt MJ er skyldig er som tidligere nævnt ikke noget vi har den mindste mulighed for at vurdere. Men at han er "dum" er vist ganske uomtvisteligt - med alle de "myter"/historier der har floreret omkring ham og hans "sove-sammen-med-børn-på-venne-plan" de seneste 10 år, ER det for dumt at han ikke har lukket "slottet" for ALT hvad der hedder børnebesøg uden forældrer for LANG tid siden.

Nogen vil måske blot mene at manden er naiv..........jeg mener dumhed, grænsende til VANVITTIG dumhed, er dækkende...... 

mvh

Jesper

Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 14:50 | IP-adresse registreret  

jdg, i stand corrected, mente ellers bare at der ikke var noget reasonable doubt når det var så stærke anklager.

hvad angår repræsentationen, mener jeg at der i nogle stater er regler for hvorstor en procentdel af juryen der skal være af samme etniske baggrund som den anklagede, og ikke sammensat efter befolkningen i komunen/amtet som sådan

men jeg skal gladeligt indrømme at jeg ikke gider læse 52 "retsplejelove" igennem for at se om du eller jeg har ret

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 14:54 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=kim olsen]

men jeg skal gladeligt indrømme at jeg ikke gider læse 52 "retsplejelove" igennem for at se om du eller jeg har ret

IH, hvor er du kedelig - det skal du da gøre...forfra og bagfra

mvh

jesper

Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen

KBAndersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

Han har lavet kanon musik, specielt i de gode firsere, sammen med Quincy Jones. Det var (er) musikmagere af kaliber. Om musikken kommer fra en "computer" eller fra en akustisk guitar, er underordnet. Lyden er superb og ligeledes mange af hans numre fra den gang. sådan er det bare. Om man kan lide hans person er en anden sag. Personligt, bryder jeg mig ikke om ham (mere), men derfor har han lavet fantastisk fed musik. Godt til dansegulvet, men f.. også fedt og lækkert at lytte til.

Og lad os så bare håbe han var/er uskyldig (det tror jeg personligt han er) og lad ham komme "til sig selv" og ind i et studie med gode producere mm. og få skruet noget godt musik/lyd sammen igen. Måske naivt at tro, men lad os håbe.

Mr. High Fy
Lukket konto
Lukket konto

Ønsker konto på standby

Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

Jesper Andersen skrev:

Hvorvidt MJ er skyldig er som tidligere nævnt ikke noget vi har den mindste mulighed for at vurdere. Men at han er "dum" er vist ganske uomtvisteligt - med alle de "myter"/historier der har floreret omkring ham og hans "sove-sammen-med-børn-på-venne-plan" de seneste 10 år, ER det for dumt at han ikke har lukket "slottet" for ALT hvad der hedder børnebesøg uden forældrer for LANG tid siden.

Nogen vil måske blot mene at manden er naiv..........jeg mener dumhed, grænsende til VANVITTIG dumhed, er dækkende...... 

mvh

Jesper

Godt i er så kloge på den stakkels mands vejne. Hvis nu i prøver at tænke over hvad han har været udsat for i sit liv, og så lægger det sammen med alt det der er kommet kølevandet på hans "mærkelige" væsen, TV, sladderblade, gættende nysgerrige umodne mennesker, mm. Prøv at følge hele historien, den der kommer fra han egen mund. Prøv at forestille jer at det var en person tæt på jer.
Prøv at glemme de dumsmarte bemærkninger og tænk over hvad det er for noget Ekstrabladsladder i kommer med.

Han er en mand der er holdt nede og pacet frem af sin far. Prøv at glemme hans berømmelse og alle hans mia. af kroner og tænk på ham, som var han din bedste ven. Han virker som et dybt skadet barn, traumatiseret for livet. Se de interviews med ham, som (var det ikke en engelsk pladder rapporter) som her for et par år siden fulgte ham rundt omkring.

Gu fanden virker MJ mærkelig, men ville DU ikke være det, hvis du var i hans underbukser?

Alle de gætterier om ham, er særdeles KVALMENDE, og så når det bliver blandet med danskere som gør sig kloge på sagen og hans vejne, gør det det sgu bare værre.

Lad Amerikanerne være dem er siger dumme og uinteligente ting!!!
Til top Vis Mr. High Fy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. High Fy

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juni 2005 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:

jdg, i stand corrected, mente ellers bare at der ikke var noget reasonable doubt når det var så stærke anklager.

hvad angår repræsentationen, mener jeg at der i nogle stater er regler for hvorstor en procentdel af juryen der skal være af samme etniske baggrund som den anklagede, og ikke sammensat efter befolkningen i komunen/amtet som sådan

I så fald må sådanne regler være en undtagelse til den hovedregel, som jeg beskrev ovenfor. 

(Jeg blev undervist i "jury-selection" under mit studieophold i USA sidste år )

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 15:21 | IP-adresse registreret  

oui, men efter en hurtig gennemgang af en af de mange "verdens dummeste love" hjemmesider, må jeg indrømme at intet i am retspraksis kan overraske mig mere... de er skøre

især midtvesten skulle skille sig en del ud, er det noget du kan bekræfte? her tænker jeg især på at der nok er en grund til at man har forbud mod "cruel and unusual punishment" ??

Malbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 15:28 | IP-adresse registreret  

Mr. High Fy skrev:
Jesper Andersen skrev:

mvh

Jesper

Godt i er så kloge på den stakkels mands vejne. Hvis nu i prøver at tænke over hvad han har været udsat for i sit liv, og så lægger det sammen med alt det der er kommet kølevandet på hans "mærkelige" væsen, TV, sladderblade, gættende nysgerrige umodne mennesker, mm. Prøv at følge hele historien, den der kommer fra han egen mund. Prøv at forestille jer at det var en person tæt på jer.
Prøv at glemme de dumsmarte bemærkninger og tænk over hvad det er for noget Ekstrabladsladder i kommer med.

Han er en mand der er holdt nede og pacet frem af sin far. Prøv at glemme hans berømmelse og alle hans mia. af kroner og tænk på ham, som var han din bedste ven. Han virker som et dybt skadet barn, traumatiseret for livet. Se de interviews med ham, som (var det ikke en engelsk pladder rapporter) som her for et par år siden fulgte ham rundt omkring.

Gu fanden virker MJ mærkelig, men ville DU ikke være det, hvis du var i hans underbukser?

Alle de gætterier om ham, er særdeles KVALMENDE, og så når det bliver blandet med danskere som gør sig kloge på sagen og hans vejne, gør det det sgu bare værre.

Lad Amerikanerne være dem er siger dumme og uinteligente ting!!!

Lige mine ord!!!

Han har aldrig prøvet at være barn.... At det så er lidt et mislykket forsøg på at få sin barndom igen ved at han omgås børn, er en helt anden sag... Men tvivler på at han virkelig er skyldig. Hvor mange amerikanere ville ikke gerne prøve at få nogle millioner dollars ud af ham....

Malbjerg

Til top Vis Malbjerg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Malbjerg

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum