Forfatter |
|
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Knoxville skrev:
jeg er ikke jackson fan.. har bad albummet og history...men så er det vist det....
|
|
|
Smid "history" albummet ud og skynd dig at få fat på "thriller" 
|
Til top |
|
|
skruerselv Udelukket fra forum

heltny/cujo
Bruger siden: 05 Juni 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 522
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, næh, men mon ikk der er bare LIDT - bare en lille bitte smule om at han er SÆRDELES glad for børn ? Det ER jo ikke første gang der er "noget" igang med ham og børn - og her sidst: 10 punkter !
Ville du lade sådan en med sådan et rygte/omtale, passe dine børn ? Og så er det vel/vist ligemeget hvor godt de røde pølser smager.
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Om man kan lide dommen eller ej er jo folks personlige opfattelse, men vi var nok mange (incl. mig selv  ) der havde dømt Jacko på forhånd. Så vi skal nok indstille os på, at i fremtiden undlade ordet børnelokker når han er frifundet for alle anklager i en amerikansk retssal __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
skruerselv skrev:
Ærgeligt at han ikk røg ind for livstid - så var man fri for at høre/se på den plastdukke.
En hankønsneger der prøver at gøre sig hvid og som skriger som en kælling, hahaaaah
Men ingen tvivl om at manden er populær - - - men før i tiden var det han musik der gjorde arbejdet, som kim skriver: Thriller-tiden - - - - hvad er det der gør ham populær nu ? Er det spørgsmålet om børnepilleri eller ?
Manden er ustyrtelig populær - jeg fatter det bare ikke - - - men ok, BOSE er også verdens mest solgte højttalermærke - forstår man det ? 
|
|
|
Tag ikke fejl. Jeg er IKKE Michael Jackson fan.
Men skulle vi ikke lige prøve at være saglige og måske styre fordomme lidt? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
skruerselv Udelukket fra forum

heltny/cujo
Bruger siden: 05 Juni 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 522
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå nok om det, han er frifundet - til næste gang, hehe og jeg gider stadig ikke se på ham eller høre hans musik.
Men han er frifundet: Godt for og måske skidt for andre ?
|
Til top |
|
|
pulse83net Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 325
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
Knoxville skrev:
jeg er ikke jackson fan.. har bad albummet og history...men så er det vist det....
|
|
|
|
|
|
Næh nej. Behold HIStory og Bad. Og køb Thriller, Off The Wall og Dangerous. Blood On The Dance Floor og Invincible behøves du ikke at købe, selvom de er ganske udemærkede. 
|
Til top |
|
|
ZioN Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 117
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Invincible er meget bedre end det er har ry for at være.. det ikke så godt som thriller... men udemærket
|
Til top |
|
|
jdg1 Forum Bruger

|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
pulse83net skrev:
jdg1 skrev:
Knoxville skrev:
|
|
|
|
|
|
Næh nej. Behold HIStory og Bad. Og køb Thriller, Off The Wall og Dangerous. Blood On The Dance Floor og Invincible behøves du ikke at købe, selvom de er ganske udemærkede. 
|
|
|
"Thriller" og "Bad" er da de eneste af hans albums der holder. De andre er ikke meget andet end mainstream pop.
Eller er det mig der er blevet for gammel og og som ikke er smart med den unge "rundfunk" generation? 
Venlig hilsen
en "ung" knøs der i hvert fald har slidt et par milimeter af sine "Thriller" og "Bad" lp'er. 
|
Til top |
|
|
Clive Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 265
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
"Thriller" og "Bad" er da de eneste af hans albums der holder. De andre er ikke meget andet end mainstream pop. |
|
|
Syntes da også at Off The Wall er ganske god. Men ellers køb The Ultimate Collection - dér får man det bedste af han musik - lige fra Jackson 5 perioden til 00 
ZioN skrev:
Invincible er meget bedre end det er har ry for at være.. det ikke så godt som thriller... men udemærket |
|
|
Jeg må give dig ganske ret. Selvom Michael Jackson kun har skrevet to af sangene er det absolut et guld album  Mvh. Clive
|
Til top |
|
|
pulse83net Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 325
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
pulse83net skrev:
jdg1 skrev:
Knoxville skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Thriller" og "Bad" er da de eneste af hans albums der holder. De andre er ikke meget andet end mainstream pop.
Eller er det mig der er blevet for gammel og og som ikke er smart med den unge "rundfunk" generation? 
Venlig hilsen
en "ung" knøs der i hvert fald har slidt et par milimeter af sine "Thriller" og "Bad" lp'er. 
|
|
|
Uha da, nej! Off The Wall er langt fra mainstream pop. Det er disco af aller-aller højeste karat! Dangerous er også et fantastisk R&B album, hvis man giver det en chance eller to. HIStory er der lidt blandede meninger om. Men jeg syntes det er fremragende.
|
Til top |
|
|
jdg1 Forum Bruger

|
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Sheiken Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 310
|
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hahahaha, længe siden jeg har grinet sådan 
|
Til top |
|
|
Jesper Andersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 957
|
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorvidt MJ er skyldig er som tidligere nævnt ikke noget vi har den mindste mulighed for at vurdere. Men at han er "dum" er vist ganske uomtvisteligt - med alle de "myter"/historier der har floreret omkring ham og hans "sove-sammen-med-børn-på-venne-plan" de seneste 10 år, ER det for dumt at han ikke har lukket "slottet" for ALT hvad der hedder børnebesøg uden forældrer for LANG tid siden.
Nogen vil måske blot mene at manden er naiv..........jeg mener dumhed, grænsende til VANVITTIG dumhed, er dækkende......
mvh
Jesper
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg, i stand corrected, mente ellers bare at der ikke var noget reasonable doubt når det var så stærke anklager.
hvad angår repræsentationen, mener jeg at der i nogle stater er regler for hvorstor en procentdel af juryen der skal være af samme etniske baggrund som den anklagede, og ikke sammensat efter befolkningen i komunen/amtet som sådan
men jeg skal gladeligt indrømme at jeg ikke gider læse 52 "retsplejelove" igennem for at se om du eller jeg har ret  __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
Jesper Andersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 957
|
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=kim olsen]
men jeg skal gladeligt indrømme at jeg ikke gider læse 52 "retsplejelove" igennem for at se om du eller jeg har ret 
IH, hvor er du kedelig - det skal du da gøre...forfra og bagfra 
mvh
jesper
|
Til top |
|
|
KBAndersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1100
|
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han har lavet kanon musik, specielt i de gode firsere, sammen med Quincy Jones. Det var (er) musikmagere af kaliber. Om musikken kommer fra en "computer" eller fra en akustisk guitar, er underordnet. Lyden er superb og ligeledes mange af hans numre fra den gang. sådan er det bare. Om man kan lide hans person er en anden sag. Personligt, bryder jeg mig ikke om ham (mere), men derfor har han lavet fantastisk fed musik. Godt til dansegulvet, men f.. også fedt og lækkert at lytte til.
Og lad os så bare håbe han var/er uskyldig (det tror jeg personligt han er) og lad ham komme "til sig selv" og ind i et studie med gode producere mm. og få skruet noget godt musik/lyd sammen igen. Måske naivt at tro, men lad os håbe. __________________ Mvh
Kenneth
|
Til top |
|
|
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Andersen skrev:
Hvorvidt MJ er skyldig er som tidligere
nævnt ikke noget vi har den mindste mulighed for at vurdere. Men at han
er "dum" er vist ganske uomtvisteligt - med alle de "myter"/historier
der har floreret omkring ham og hans
"sove-sammen-med-børn-på-venne-plan" de seneste 10 år, ER det for dumt
at han ikke har lukket "slottet" for ALT hvad der hedder børnebesøg
uden forældrer for LANG tid siden.
Nogen vil måske blot mene at manden er naiv..........jeg mener dumhed, grænsende til VANVITTIG dumhed, er dækkende......
mvh
Jesper |
|
|
Godt i er så kloge på den stakkels mands vejne. Hvis nu i prøver at
tænke over hvad han har været udsat for i sit liv, og så lægger det
sammen med alt det der er kommet kølevandet på hans "mærkelige" væsen,
TV, sladderblade, gættende nysgerrige umodne mennesker, mm. Prøv at
følge hele historien, den der kommer fra han egen mund. Prøv at
forestille jer at det var en person tæt på jer.
Prøv at glemme de dumsmarte bemærkninger og tænk over hvad det er for noget Ekstrabladsladder i kommer med.
Han er en mand der er holdt nede og pacet frem af sin far. Prøv at
glemme hans berømmelse og alle hans mia. af kroner og tænk på ham, som
var han din bedste ven. Han virker som et dybt skadet barn,
traumatiseret for livet. Se de interviews med ham, som (var det ikke en
engelsk pladder rapporter) som her for et par år siden fulgte ham rundt
omkring.
Gu fanden virker MJ mærkelig, men ville DU ikke være det, hvis du var i hans underbukser?
Alle de gætterier om ham, er særdeles KVALMENDE, og så når det bliver
blandet med danskere som gør sig kloge på sagen og hans vejne, gør det
det sgu bare værre.
Lad Amerikanerne være dem er siger dumme og uinteligente ting!!!
|
Til top |
|
|
jdg1 Forum Bruger

|
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
jdg, i stand corrected, mente ellers bare at der ikke var noget reasonable doubt når det var så stærke anklager.
hvad angår repræsentationen, mener jeg at der i nogle stater er regler for hvorstor en procentdel af juryen der skal være af samme etniske baggrund som den anklagede, og ikke sammensat efter befolkningen i komunen/amtet som sådan
men jeg skal gladeligt indrømme at jeg ikke gider læse 52 "retsplejelove" igennem for at se om du eller jeg har ret 
|
|
|
I så fald må sådanne regler være en undtagelse til den hovedregel, som jeg beskrev ovenfor.
(Jeg blev undervist i "jury-selection" under mit studieophold i USA sidste år )
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
oui, men efter en hurtig gennemgang af en af de mange "verdens dummeste love" hjemmesider, må jeg indrømme at intet i am retspraksis kan overraske mig mere... de er skøre
især midtvesten skulle skille sig en del ud, er det noget du kan bekræfte? her tænker jeg især på at der nok er en grund til at man har forbud mod "cruel and unusual punishment" ?? __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
Malbjerg Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 296
|
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. High Fy skrev:
Jesper Andersen skrev:
Hvorvidt MJ er skyldig er som tidligere nævnt ikke noget vi har den mindste mulighed for at vurdere. Men at han er "dum" er vist ganske uomtvisteligt - med alle de "myter"/historier der har floreret omkring ham og hans "sove-sammen-med-børn-på-venne-plan" de seneste 10 år, ER det for dumt at han ikke har lukket "slottet" for ALT hvad der hedder børnebesøg uden forældrer for LANG tid siden.
mvh
Jesper
|
|
|
Godt i er så kloge på den stakkels mands vejne. Hvis nu i prøver at tænke over hvad han har været udsat for i sit liv, og så lægger det sammen med alt det der er kommet kølevandet på hans "mærkelige" væsen, TV, sladderblade, gættende nysgerrige umodne mennesker, mm. Prøv at følge hele historien, den der kommer fra han egen mund. Prøv at forestille jer at det var en person tæt på jer. Prøv at glemme de dumsmarte bemærkninger og tænk over hvad det er for noget Ekstrabladsladder i kommer med.
Han er en mand der er holdt nede og pacet frem af sin far. Prøv at glemme hans berømmelse og alle hans mia. af kroner og tænk på ham, som var han din bedste ven. Han virker som et dybt skadet barn, traumatiseret for livet. Se de interviews med ham, som (var det ikke en engelsk pladder rapporter) som her for et par år siden fulgte ham rundt omkring.
Gu fanden virker MJ mærkelig, men ville DU ikke være det, hvis du var i hans underbukser?
Alle de gætterier om ham, er særdeles KVALMENDE, og så når det bliver blandet med danskere som gør sig kloge på sagen og hans vejne, gør det det sgu bare værre.
Lad Amerikanerne være dem er siger dumme og uinteligente ting!!!
|
|
|
Lige mine ord!!!
Han har aldrig prøvet at være barn.... At det så er lidt et mislykket forsøg på at få sin barndom igen ved at han omgås børn, er en helt anden sag... Men tvivler på at han virkelig er skyldig. Hvor mange amerikanere ville ikke gerne prøve at få nogle millioner dollars ud af ham.... __________________ Mvh
Malbjerg
|
Til top |
|
|