Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2025 | 17:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Michael Jackson (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 15:54 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:

oui, men efter en hurtig gennemgang af en af de mange "verdens dummeste love" hjemmesider, må jeg indrømme at intet i am retspraksis kan overraske mig mere... de er skøre

især midtvesten skulle skille sig en del ud, er det noget du kan bekræfte? her tænker jeg især på at der nok er en grund til at man har forbud mod "cruel and unusual punishment" ??

Jeg ved, at man også kan finde nogle temmelig "sjove" bestemmelser i dansk ret, hvis man kigger efter

Mht. om midtvesten skulle være "værre" end andre steder, så tvivler jeg på det, eftersom folk er relativt afslappede der (boede der i godt ét år for ti år siden). 

Havde du eksempelvis nævnt Utah eller Texas, så ville jeg være tilbøjelig til at være enig med dig   

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 16:05 | IP-adresse registreret  

Personligt rager MJ mig en høstblomst!
Han var engang en pæn ung mand, som lavede noget fed dansemusik, men det er desværre snart mange år siden.
Nu er han frikendt og godt for ham hvis han er uskyldig, ikke så godt hvis det senere viser sig at han alligevel ikke var.
Underlig, det er han sgu og uanset om han dyrkede sex med de børn eller ej, så ved jeg godt hvilken reaktion det ville medføre, hvis jeg havde en masse børn på min datters alder sovende hos mig, uanset om vi sov i samme seng eller de sov i min seng mens jeg selv sov på gulvet.
Det kan da godt være at MJ ikke havde nogen barndom og prøver at genopleve sin mistede samme, men det gi'r ham jo ikke ret til at påvirke andre børns barndom ved at 'lege' rundt med dem på sin eventyrranch. Jeg formoder ikke at nogen af jer har leget rundt, ej heller sovet hos/sammen med en mand i den alder da i var 10-11 år gamle. Jeg tvivler da også på at børnene ville sove hos ham, hvis han ikke var kendt, rig og havde sin forlystelsespark?

Og til Mr. High Fy; Selvfølgelig skal vi da ha' en mening!
Det ville da først være forfærdeligt hvis vi bare var ligeglade og lod stå til og ikke havde en mening om hvordan folk, uanset om det er mega-stjerner eller ej, opfører sig.
Og især kendte mennesker bør da være et forbillede for os andre, med den store mediedækning de får.

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 16:05 | IP-adresse registreret  

www.dumblaws.com er et glimrende eksempel, desværre er deres henvisninger begrænset, men nogle af de tilsyneladende danske bestemmelser er skræmmende...

men som sagt, vand ved siden af nogle am. regler....

tilbage til topic... kommer der en appel? eller et mod søgsmål`?

sagen uden ende...

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

Malbjerg skrev:
Mr. High Fy skrev:
[QUOTE=Jesper Andersen]

Hvorvidt MJ er skyldig er som tidligere nævnt ikke noget vi har den mindste mulighed for at vurdere. Men at han er "dum" er vist ganske uomtvisteligt - med alle de "myter"/historier der har floreret omkring ham og hans "sove-sammen-med-børn-på-venne-plan" de seneste 10 år, ER det for dumt at han ikke har lukket "slottet" for ALT hvad der hedder børnebesøg uden forældrer for LANG tid siden.

Nogen vil måske blot mene at manden er naiv..........jeg mener dumhed, grænsende til VANVITTIG dumhed, er dækkende...... 

mvh

Jesper

Godt i er så kloge på den stakkels mands vejne. Hvis nu i prøver at tænke over hvad han har været udsat for i sit liv, og så lægger det sammen med alt det der er kommet kølevandet på hans "mærkelige" væsen, TV, sladderblade, gættende nysgerrige umodne mennesker, mm. Prøv at følge hele historien, den der kommer fra han egen mund. Prøv at forestille jer at det var en person tæt på jer.
Prøv at glemme de dumsmarte bemærkninger og tænk over hvad det er for noget Ekstrabladsladder i kommer med.

Han er en mand der er holdt nede og pacet frem af sin far. Prøv at glemme hans berømmelse og alle hans mia. af kroner og tænk på ham, som var han din bedste ven. Han virker som et dybt skadet barn, traumatiseret for livet. Se de interviews med ham, som (var det ikke en engelsk pladder rapporter) som her for et par år siden fulgte ham rundt omkring.

Gu fanden virker MJ mærkelig, men ville DU ikke være det, hvis du var i hans underbukser?

Alle de gætterier om ham, er særdeles KVALMENDE, og så når det bliver blandet med danskere som gør sig kloge på sagen og hans vejne, gør det det sgu bare værre.

Lad Amerikanerne være dem er siger dumme og uinteligente ting!!!

Lige mine ord!!!

Han har aldrig prøvet at være barn.... At det så er lidt et mislykket forsøg på at få sin barndom igen ved at han omgås børn, er en helt anden sag... Men tvivler på at han virkelig er skyldig. Hvor mange amerikanere ville ikke gerne prøve at få nogle millioner dollars ud af ham....

Først og fremmeste; er jo ingen grund til at os "inteligente danskere" skal fare i flint over hinanden/hinandens opfattelser...Når det så er sagt er, kan jeg ikke se hvad der er "kvalmende" i mine udtalelser

- forbeholder mig til enhver tid retten til at have en mening/opfattelse...

Det som jeg derimod opfatter som "kvalmende" er at man tilsyneladene synes at manden har lov til at være ekcentrisk, ansvarsløs mm., blot fordi han har haft en "dårlig barndom"......javel, ja....så det fritager pludselig en mand i at tænke/opføre sig efter samfundets normer ?.....

Og jeg tænker ikke på om hvorvidt manden er skyldig eller ej - blot hvordan man BURDE opføre sig når man er et forbillede for "klodens børn"......utroligt at han ikke har nogen rådgivere som kan/kunne forklare ham hvor "uheldig" hans optræden er...eller også HAR de prøvet...men at han er for "dum" til at forstå de signaler han viser....................

mvh

Jesper

Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 16:20 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:

www.dumblaws.com er et glimrende eksempel, desværre er deres henvisninger begrænset, men nogle af de tilsyneladende danske bestemmelser er skræmmende...

men som sagt, vand ved siden af nogle am. regler....

tilbage til topic... kommer der en appel? eller et mod søgsmål`?

sagen uden ende...

Anklageren har ingen planer om at genoptage sagen, så der kan alene blive tale om civile søgsmål.

Flere kommentatorer har påpeget, at Michael Jacksom næppe vil rejse en injurie sag, da det vil skade mere end gøre gavn (han vil heller ikke få noget ud af det økonomisk, da "vidnerne" ikke ejer en rød reje).

Men som sagt vil jeg vædde på, at de personer der anmeldte ham, vil starte et civilt søgsmål, da bevisbyrden er væsentligt lettere at løfte her, end under en straffesag.

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Malbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 16:24 | IP-adresse registreret  

Jesper Andersen skrev:
Malbjerg skrev:
Mr. High Fy skrev:
[QUOTE=Jesper Andersen]

Hvorvidt MJ er skyldig er som tidligere nævnt ikke noget vi har den mindste mulighed for at vurdere. Men at han er "dum" er vist ganske uomtvisteligt - med alle de "myter"/historier der har floreret omkring ham og hans "sove-sammen-med-børn-på-venne-plan" de seneste 10 år, ER det for dumt at han ikke har lukket "slottet" for ALT hvad der hedder børnebesøg uden forældrer for LANG tid siden.

Nogen vil måske blot mene at manden er naiv..........jeg mener dumhed, grænsende til VANVITTIG dumhed, er dækkende...... 

mvh

Jesper

Godt i er så kloge på den stakkels mands vejne. Hvis nu i prøver at tænke over hvad han har været udsat for i sit liv, og så lægger det sammen med alt det der er kommet kølevandet på hans "mærkelige" væsen, TV, sladderblade, gættende nysgerrige umodne mennesker, mm. Prøv at følge hele historien, den der kommer fra han egen mund. Prøv at forestille jer at det var en person tæt på jer.
Prøv at glemme de dumsmarte bemærkninger og tænk over hvad det er for noget Ekstrabladsladder i kommer med.

Han er en mand der er holdt nede og pacet frem af sin far. Prøv at glemme hans berømmelse og alle hans mia. af kroner og tænk på ham, som var han din bedste ven. Han virker som et dybt skadet barn, traumatiseret for livet. Se de interviews med ham, som (var det ikke en engelsk pladder rapporter) som her for et par år siden fulgte ham rundt omkring.

Gu fanden virker MJ mærkelig, men ville DU ikke være det, hvis du var i hans underbukser?

Alle de gætterier om ham, er særdeles KVALMENDE, og så når det bliver blandet med danskere som gør sig kloge på sagen og hans vejne, gør det det sgu bare værre.

Lige mine ord!!!

Han har aldrig prøvet at være barn.... At det så er lidt et mislykket forsøg på at få sin barndom igen ved at han omgås børn, er en helt anden sag... Men tvivler på at han virkelig er skyldig. Hvor mange amerikanere ville ikke gerne prøve at få nogle millioner dollars ud af ham....

Først og fremmeste; er jo ingen grund til at os "inteligente danskere" skal fare i flint over hinanden/hinandens opfattelser...Når det så er sagt er, kan jeg ikke se hvad der er "kvalmende" i mine udtalelser

Det som jeg derimod opfatter som "kvalmende" er at man tilsyneladene synes at manden har lov til at være ekcentrisk, ansvarsløs mm., blot fordi han har haft en "dårlig barndom"......javel, ja....så det fritager pludselig en mand i at tænke/opføre sig efter samfundets normer ?.....

Og jeg tænker ikke på om hvorvidt manden er skyldig eller ej - blot hvordan man BURDE opføre sig når man er et forbillede for "klodens børn"......utroligt at han ikke har nogen rådgivere som kan/kunne forklare ham hvor "uheldig" hans optræden er...eller også HAR de prøvet...men at han er for "dum" til at forstå de signaler han viser....................

mvh

Jesper

Jeg mener ikke at det skal være en undskyldning for hans opførsel...

Men der er jo ikke rigtigt nogen af os der ved helt hvordan tingene er foregået... Den kulørte presse viser garanteret kun de ting, der kan hænge ham ud. Der er ingen tvivl om at har er lidt forskruet oppe i hovedet, men der er vist ikke mange der kender hans sande "jeg"....

Malbjerg

Til top Vis Malbjerg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Malbjerg

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 16:26 | IP-adresse registreret  

men så er vi jo tilbage til det mange har anklaget moderen for, ren pengemaskine

Mr. High Fy
Lukket konto
Lukket konto

Ønsker konto på standby

Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 16:38 | IP-adresse registreret  

Malbjerg skrev:
Jesper Andersen skrev:
Malbjerg skrev:
Mr. High Fy skrev:
[QUOTE=Jesper Andersen]

mvh

Jesper

Lige mine ord!!!

Godt så, og tillykke min dreng.

Ved du om han har lavet NOGET SOM HELST ULOVLIGT, ELLER ANSVARSLØST?? jEG SPØRGER BARE, MR.-HAM-DER-VED-HVAD-SOM-HELST

HVAD ER DET DU VED SOM VI ANDRE IKKE VED? HAR DU BESØGT HAM, OG SET NOGET MED EGNE ØJNE, ELLER??

mvh

Jesper

Jeg mener ikke at det skal være en undskyldning for hans opførsel...

Men der er jo ikke rigtigt nogen af os der ved helt hvordan tingene er foregået... Den kulørte presse viser garanteret kun de ting, der kan hænge ham ud. Der er ingen tvivl om at har er lidt forskruet oppe i hovedet, men der er vist ikke mange der kender hans sande "jeg"....

Til top Vis Mr. High Fy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. High Fy

finn52
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

Der er ingen tvivl om at har er lidt forskruet oppe i hovedet

Så sandt, så sandt. MEN det rokker ikke ved hans genialitet som musiker!

Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Michael Jackson og gramseri.

Måske vi skule koncentrere os om HiFi, og så glemme alt om de Amerikanere. At Michael Jackson er speciel og har ageret dumt i hele den situation, er der ingen tvivl om. 
Han burde for lang tid siden, have sparket de unger ud af hytten. Om han har pillet eller ikke pillet, finder vi aldrig ud af, og vores dumme kommentarer og gætterier, kan ikke bruges til noget. 
Der er trods alt brugt masser af millioner og topfolk til at afsløre ham, så det er nok ikke det at have penge, der har frifundet ham. Klare beviser er klare beviser, hvilket med garanti også havde fældet ham, selv i Amerika.

Børnepilleri er særdeles grimt, ingen tvivl om det - men det er også uhyggelig grimt - at blive beskyldt ubegrundet for det, andet kan jeg ikke forestille mig.

Kan vi koncentrere os om musik og HiFi.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

Mr. High Fy; Har været en fornøjelse at udveksle synspunkter med dig - det er det ikke længere, og jeg ser ingen grund til at gøre tonen endnu mere skinger. Slut med MJ kommentarer herfra.

mvh

Jesper - som hvis jeg skulle være din/"min dreng", ville gøre dig til en ganske aldrerne herre  

Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen

Mr. High Fy
Lukket konto
Lukket konto

Ønsker konto på standby

Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

Jesper Andersen skrev:

Mr. High Fy; Har været en fornøjelse at udveksle synspunkter med dig - det er det ikke længere, og jeg ser ingen grund til at gøre tonen endnu mere skinger. Slut med MJ kommentarer herfra.

mvh

Jesper - som hvis jeg skulle være din/"min dreng", ville gøre dig til en ganske aldrerne herre  

hVAD SKULLE DU DA OSSE FINDE PÅ AT SIGE

Men ja, som den gode J. Toftdahl siger: TILBAGE TIL HIFI. (det trods alt sjovere end Micheal Jacobsen)
Til top Vis Mr. High Fy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. High Fy

iceman24
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 22 Juni 2005 kl. 00:28 | IP-adresse registreret  

Vil starte med at sige JEG ER MJ FAN 

Og har fulgt hele RETSAGEN og den holdte ikke en meter

Men angående hans musik så vil jeg sige at han er genial...

Find lige en Musiker der har lavet musik i så mange årtier og så har formodet at ændre sin musik så det følger med generationerne...

Da jeg fik invinceble blev jeg lidt chokeret over den nye lyd... men sæt jer ned og lyt og i ville se hvor fedt et album det er... han følger med tiden istedet for at kører i samme rille...

At det så ikke falder i alles smag, sådan er det jo altid vi er jo ikke ens GUDSKELOV

Hvis jeg skulle dømme invinceble uden FAN øjne så har i lige læst det...

JEG HØRER OGSÅ MEGET ANDET MUSIK

Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005
Sendt: 22 Juni 2005 kl. 00:46 | IP-adresse registreret  

Nu er Michael Jackson musik ikke lige lige noget jeg gad sidde og 'lytte' til.
Hans musik var/er god til fester, men lyttemusik vil jeg ikke kalde det.

Genial, må du nok hellere kalde de folk bag ham som laver musikken, for godt nok skriver han (måske) selv teksterne, men du kan da bande på at han har dygtige folk bag sig (bl.a Quincy Jones) som han betaler store summer for at lave musikken og teknikken på hans albums. At han så kan synge og danse, kan man ikke tage fra ham.

Men som du selv siger er smag og behag heldigvis forskellig.

iceman24
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juni 2005 kl. 00:53 | IP-adresse registreret  

Silent Knight skrev:

Nu er Michael Jackson musik ikke lige lige noget jeg gad sidde og 'lytte' til.
Hans musik var/er god til fester, men lyttemusik vil jeg ikke kalde det.

Genial, må du nok hellere kalde de folk bag ham som laver musikken, for godt nok skriver han (måske) selv teksterne, men du kan da bande på at han har dygtige folk bag sig (bl.a Quincy Jones) som han betaler store summer for at lave musikken og teknikken på hans albums. At han så kan synge og danse, kan man ikke tage fra ham.

Men som du selv siger er smag og behag heldigvis forskellig.

nu har vi jo nok hver sin opfattelse på LYTTE musik.... men jeg kan godt lytte til JAckson (ikke alle numre).

Og ja selvfølgelig skal vi huske kunstnerne bag MJ, men husk at MJ ALTID selv har en finger med i hvordan det skal lyde..

Og når jeg siger genial så mener jeg også mest stemmen, den måde han kan synge på osv.

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 22 Juni 2005 kl. 14:49 | IP-adresse registreret  

Mange mener at Michael jackson er genial!??

Well..jeg ved ik hvor genial han reelt er i sig selv... 

I begyndelsen blev han produceret af Quincy Johns! og her er GINIALITET!!...   så ginialiteten af hans tidlige "værker" ( som også efter MIN mening er det aller bedste der fra hans side er lavet) er 99% Quincy Johns ære..

MJ. er god til at danse og har en speciel stemme! det er så DET!... at lave musik og den musik han blev populer på er ast kreditere andre, ikke ham!..

Uden Quincy dengang havde han måske aldrig kommet frem i det omfang han gjorde og er stadig til dels.. ( for what ever)

Da samarbejdet med Quincy stoppede var effekten hørbar og hans musik ændrede karakter!.. og efter manges mening ( inc. min egen ) ikke i samme klasse..  ( selv om der dog har været enkelte gode ting i mellem.. ingen tvivl om det!....)

Om han er børne "piller" eller ej?? har jeg ingen ide om! han skulle dog være vedrens størst IDIOT! hvis han var! da INGEN! og ansolut igen INGEN! så rige og kendte personer som ham, kan lave en skid uden at hele verden får det at vide på et og andet tidspunkt!..

Man kan som SÅ! rig og berømt absolut intet fortage sig uden det vil komme på forsiden eller hvis der er den mindste chance blive misbrugt i økonomisk gevinst øjemed!..

Rige og kendte der tror de kan have en affære osv.. osv...  må væer fløjtende dumme!??  hvis en dulle kan tjene 10000000 på at snakke med medierne, og fortælle om hun har spredt ben for en og anden kendt ( gift mand) eks. Becham! så skal man være ualmindelig dum for at indlade sig i en sådan affære!.. 

Det samme gælder sådant som MJ. er anklaget for!..   det drejer sig om mennersker der kan snakker! fortelle! og GØR det!.. især hvis der er penge at tjene!..  

For slet ikke at tale om hvis der samtidigt faktisk er foregået noget ulovligt og skummelt! hvilket vil give endnu støre grund / motivation udover pengene til at snakke og føre sag som her mm.

Så man må da tvivle på at MJ. kan have været SÅ! dum og naiv??? at han virkelig har lavet noget seriøst pedofili mm..

Muligvis er han ganske naiv, og har måske kommet til at lave et og andet der ikke er helt naturligt og normalt  eller normal opførsel mm. sammen med de børn?.. 

Men bevist sexuelt og hen af decideret misbrug mm. tror jeg dog ikke meget på!..

Men normat at en over 40 årig mand sover sammen med små børn der ikke er hans egne mm. er det ikke og ekstremt DUMT! hvis det på nogen måde kunne opfattes eller fremligges som det er blevet!...

Hvisse rådgiver i MJ's stab bør have sparket!!..  det hele har bare været FOR! dumt!..

Jeg tror ikke han er pedofil eller har decideret misbrugt nogen!.. men har måske opført sig hvad der må anses for upassende og unormalt i sin barnlige navitet!.. dette uden nogen form for ond vilie eller direkte sexuel mening!..

Men dette gør det ikke stort bedre! han bør aldrig komme i nærheden af børn igen!! ikke engang sine egne!

Dedre at være på den sikre side!!... ( udtalt med følelser!! som fra til en dejlig lille "trold"!..  og nok ik en helt objektiv holdning!!.. men sån er det!!..)

mvh.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

zaka
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003
Sendt: 22 Juni 2005 kl. 15:27 | IP-adresse registreret  

At reducere Michael Jackson til en der "blot" kan danse og synge og skrive lidt tekster er helt forkert.

Check lige hvem der bla. skrev Wanna Be Startin' Somethin', Beat It og Billie Jean på Thriller - jep det gjorde MJ.

På Off The Wall skrev MJ selv bl.a. Don't Stop 'Til You Get Enough og han er krediteret som co-producer sammen med Quincy Jones. Desuden skriver allmusic.com i anmeldelsen af Off The Wall "Most of all, its success is due to the sound constructed by Jackson and producer Quincy Jones.

Genial er vel et stort ord, men at afskrive ham som en der blot svinger lidt med benene og synger lidt, er helt helt forkert efter min mening.

"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
Til top Vis zaka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaka Besøg zaka's Websted

iceman24
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juni 2005 kl. 15:44 | IP-adresse registreret  

zaka skrev:
At reducere Michael Jackson til en der "blot" kan danse og synge og skrive lidt tekster er helt forkert.

Check lige hvem der bla. skrev Wanna Be Startin' Somethin', Beat It og Billie Jean på Thriller - jep det gjorde MJ.

På Off The Wall skrev MJ selv bl.a. Don't Stop 'Til You Get Enough og han er krediteret som co-producer sammen med Quincy Jones. Desuden skriver allmusic.com i anmeldelsen af Off The Wall "Most of all, its success is due to the sound constructed by Jackson and producer Quincy Jones.

Genial er vel et stort ord, men at afskrive ham som en der blot svinger lidt med benene og synger lidt, er helt helt forkert efter min mening.

Nemlig Zaka kunne ikke skrive det bedre selv.....

SOM JEG SKREV I ET TIDLIGERE INDLÆG... MJ laver det meste selv, MEN SAMMEN MED ANDRE KUNSTNERE

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 22 Juni 2005 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

Som jeg siger! jeg vil mene at hans genialitet afhænger af samarbejdet med andre! helt for sig selv! tror jeg ik han vil have haft så stor gennemslags kraft!. 

Jeg siger ikke at han er talentløs og slet ik kan noget selv, og kun spjetter lidt med benene! det er IKKE! DET! jeg siger!..

Men efter MIN! mening lavede han det bedste sammen med Quincy Johns!...( næsten alt var TOP!)  der efter kun enkelte ting nu og da der er noget særligt!

Det siger en del!...

Men det er så MIN mening og smag...

mvh.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

zaka
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003
Sendt: 22 Juni 2005 kl. 18:55 | IP-adresse registreret  

miju skrev:

Som jeg siger! jeg vil mene at hans genialitet afhænger af samarbejdet med andre! helt for sig selv! tror jeg ik han vil have haft så stor gennemslags kraft!. 

Jeg siger ikke at han er talentløs og slet ik kan noget selv, og kun spjetter lidt med benene! det er IKKE! DET! jeg siger!..

Men ikke desto mindre var det det du skrev . Længere oppe skrev du dette:

miju skrev:

I begyndelsen blev han produceret af Quincy Johns! og her er GINIALITET!!...   så ginialiteten af hans tidlige "værker" ( som også efter MIN mening er det aller bedste der fra hans side er lavet) er 99% Quincy Johns ære..

Altså at MJ kun bidrog med 1%.

miju skrev:

Men efter MIN! mening lavede han det bedste sammen med Quincy Johns!...( næsten alt var TOP!)  der efter kun enkelte ting nu og da der er noget særligt!

Det siger en del!...

Men det er så MIN mening og smag...

Jo selvfølgelig, men jeg mener bestemt også at det bedste kom sammen med Quincy Jones på Off The Wall og Thriller. Men det behøves jo ikke betyde at han ikke kan selv. Alle kunstnere har op og nedture. Det kan jo være at han har haft sin optur sammen med Quincy...eller at deres samarbejde har fået det bedste frem i MJ.

"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa

Til top Vis zaka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaka Besøg zaka's Websted

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes