| Forfatter |
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 15 Juni 2005 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
Jeg har altid synes, reklamer på tv er en uskik!
Helt fra de blev indført på tv, har jeg gjort det til en sport at zappe
væk, såsnart de er der - især under film. På et tidspunkt blev vi begge
SÅ trætte af afbrydelser i film (vi ser aldrig sport ...!) på især
TVDanmark og Kanal5, at vi faktisk helt undlader kig på disse kanaler.
Underforstået: Så kan de lære det ...!
Jeg er helt med på, at udbuddet af film er øget, siden det er blevet
muligt at hente pengene hjem ved at afbryde dem med reklamer. Men jeg
mener, at en filmoplevelse skal være total og uden afbrydelser, som
Zulu ynder at markedsføre sig på. Jeg hylder udsagnet om, at mange film
mister substansen ved at udvande dem med reklamer.
Vi har taget konsekvensen og tilkøbt den ekstra pakke på Canal
Digital. Der er flere film er i rotation på ialt 6 filmkanaler og
det en fornøjelse at kunne VÆLGE FRA og selv bestemme. Men tænk
alligevel: På den måde betaler man faktisk for at blive fri for
afbrydelser af de forpu.... reklamer. |
|
|
Så kan de lære det - ja  øhm - du har jo
betalt for kanalerne, så de er vel egentlig ligeglad. Og så lærer du
dem endnu mere - du tilkøber en pakke - hmm - for mig at se er det da
smart - man banker så mange reklamer ind på basis (de billige pakker),
og på et tidspunkt køber folk så de dyrer pakker - hmmm
|
| Til top |
|
| |
Klan Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 229
|
| Sendt: 15 Juni 2005 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Martyr skrev:
Klan skrev:
|
Jeg bliver altid spurgt, Hvad laver du så??? Jeg er endt med et standard-svar, når nu folk ikke har mere fantasi: Jeg dyrker sex med Fruen! |
|
|
Du har jo ikke set min kone.... Jeg beholder min 9509'er....
|
|
|
Det skal måske lige nævnes, Fruen har lige folet og er blevet 10 kg lettere  
Det er familiens første-fødte, så lige nu er der ikke overdrevet meget fritid. Har planlagt at tage på arbejde allerede den 24. juli, men så har jeg også holdt fri siden 6. april. Bindingsværket kan snart ikke bære mere maling 
|
| Til top |
|
| |
meil Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 158
|
| Sendt: 15 Juni 2005 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
Ikke Slipsefyr skrev:
Otto, TC skrev:
Ikke Slipsefyr skrev:
Skal du ikke varetage alles interesser der er koplet på det fælledsantanne anlæg?. For du snakker kun om hvad DU kan lide og ikke lide,det kunne jo være der sad en masse andre der var kede af at miste tv3&3+, der jo også sender fodbold som mange danskere går en del op i. |
|
|
Dén antenneforening jeg er koblet på er et glimrende eksempel på hvad der sker når en mindre gruppe får lov at bestemme over en større - der var et ramaskrig uden lige da Zulu røg ud, så nu er de heldigvis inde igen... Man kan selvfølgelig sige at den store gruppe selv er ude om det når de ikke deltager i afstemningen, men for mig er demokrati mere et spørgsmål om at varetage det samlede samfunds interesser, end at lade flertallet, eller bare dem der råber højest bestemme.
|
|
|
Der hvor jeg boede før var der ikke en gang en afstemmning , der sad nogle gamle hønisser og bestemte hvad vi andre skulle se og der røg zulu sig også en tur midt i en serie jeg fulgte med i. . Nu har jeg heldigvis tdc kabletv og det er sku at forestrække.
|
|
|
den oplevelse er du desværre ikke ene om..... der hvor jeg boede før havde man i realiteten kun en "høring", og så en bestyrrelse (som man i realiteten ikke kunne vælge) der bestemte slagets udfald.
det lykkedes dog at få tv2 zulu, men det var lige før end at det var end med tv2 Charlie som permanent kanal.
men gud hvor jeg savner 3+ og TopGear
|
|
|
Mht. til at få nedlagt TV3 i min antenneforening, så tror jeg nu ikke at jeg får held med det. Der er sikkert en del unge mennesker som er afhængig af den daglige dosis Robinson.
Robinson har jeg aldrig forstået mig helt på, jo måske det var sjov de første to gange. Men i de sidste år er man virkelig tæppebombet med Robinson. Når den køre så køre den fan……
Jeg savner også Top Gear. Men det er fra BBC World.
Meil
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 15 Juni 2005 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
hrmand skrev:
|
Jeg har altid synes, reklamer på tv er en uskik! Helt fra de blev indført på tv, har jeg gjort det til en sport at zappe væk, såsnart de er der - især under film. På et tidspunkt blev vi begge SÅ trætte af afbrydelser i film (vi ser aldrig sport ...!) på især TVDanmark og Kanal5, at vi faktisk helt undlader kig på disse kanaler. Underforstået: Så kan de lære det ...!
Jeg er helt med på, at udbuddet af film er øget, siden det er blevet muligt at hente pengene hjem ved at afbryde dem med reklamer. Men jeg mener, at en filmoplevelse skal være total og uden afbrydelser, som Zulu ynder at markedsføre sig på. Jeg hylder udsagnet om, at mange film mister substansen ved at udvande dem med reklamer.
Vi har taget konsekvensen og tilkøbt den ekstra pakke på Canal Digital. Der er flere film er i rotation på ialt 6 filmkanaler og det en fornøjelse at kunne VÆLGE FRA og selv bestemme. Men tænk alligevel: På den måde betaler man faktisk for at blive fri for afbrydelser af de forpu.... reklamer.
|
|
|
Så kan de lære det - ja øhm - du har jo betalt for kanalerne, så de er vel egentlig ligeglad. Og så lærer du dem endnu mere - du tilkøber en pakke - hmm - for mig at se er det da smart - man banker så mange reklamer ind på basis (de billige pakker), og på et tidspunkt køber folk så de dyrer pakker - hmmm 
|
|
|
Du har faktisk ret! Omvendt, så er den betaling du hentyder til vel DR-licensen? Og den er nærmest blevet en fast udgift i de små hjem, på lige fod med udgiften til telefon. TVDanmark og Kanal 5 betragter jeg som tilløbere, for de jo er kommet til i nyere tid, uden licensen er steget (af dén grund). Derfor har vi måske ikke de store skrupler ved at vælge dem fra.
Men tilskyndet af de mange reklamer - har vi kastet håndklædet i ringen og søgt over på de reklamefri kanaler. Min pointe var dog, at de skal ikke tro vi ser deres udsendelser (læs: reklamer), når de maltrakterer dem på denne vis, for deres eksistensgrundlag er jo faktisk baseret på antal seere, så helt ligeglade er de vel ikke? __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
Clifton Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 15 Juni 2005 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
OT: jeg har lige tjekket min mail og fået 18 mails med overskriften: HIFI4ALL.DK Forum : Reklame-terror!!
Er der nogen der sætter pris på humoren i det?  __________________ Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
|
| Til top |
|
| |
notional Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 561
|
| Sendt: 15 Juni 2005 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes det er begyndt at blive rigtig galt her det sidste år. Specielt tv3 er den store synder. Ved live kampe efter spillerne er kommet på banen, så smutter tv3 lige 1 reklame ind så kampen faktisk er gået i gang når man ser den igen.
Synes det er utroligt med tv3. De sender virkelig mange reklamer og koster rigtig meget. At de så som tak for de gigantiske indtjeninger kvitterer med fodboldkampe optaget digitalt i ekstrem høj komprimering så fodboldbanen består af 20 gigantiske ensfarvede grønne pixels er jo under al kritik. 
Kanal 5/TVDK er også slemme, men de kvitterer i det mindste med god kvalitet og rigtig gode serier og film (selvom spin city er så genbrugt at filmrullerne er helt sløret).
Det eneste man kan trøste sig ved er, at det stadig ikke er så slemt som i USA. Hvis man f.eks. ser Dr. Phil, Oprah eller lignende, kan man se, der faktisk er lavet plads til dobbelt så mange reklame blokke. Det er sågar så slemt at der mod slutningen genfortælles hvad, der er sket i løbet af programmet, så folk, der er bombet med reklamer kan huske det igen. 
Når jeg bliver studerende igen og muligvis flytter til en lille grim, dum studenter bolig, bliver jeg i hvert fald ikke ked af at miste viasat kanaler. Kun superliga kampene kommer jeg til at savne. 
|
| Til top |
|
| |
T h o m a s Forum Bruger

Thomas!!!
Bruger siden: 25 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 447
|
| Sendt: 08 December 2005 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter planen skulle VM-studiet starte kl 22:40, på tv2. Men startede først kl. 22:46, på grund af p  -reklamer. Det er ved at være for meget det det gode __________________ Hvorfor gå på arbejde ?. Når man kan spise sin madpakke derhjemme.
|
| Til top |
|
| |
Jules Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Status: Offline Indlæg: 176
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bare ud af nysgerrighed: Hvad var Viasats overskud sidste år? Det kunne være en meget god pegepind på hvilken forretningsstrategi der ligger til grobund for alle de reklamer.
|
| Til top |
|
| |
27pH Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 685
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
| Jeg synes det værste er at lydniveauet er højere for reklamerne. Jeg plejer altid at skrue helt ned for lyden når de kommer, så annoncøren i virkeligheden opnår den modsatte effekt. |
|
|
Jeg plejer at ramme mute-knappen. Der bliver en dejlig ro i 5 min. Effekten af reklamerne forsvinder også på den måde. De er jo lavet til at fange vores opmærksomhed. Uden lyd er det noget sværere.
vH pH
|
| Til top |
|
| |
StudioSound Branchemedlem

StudioSound
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1275
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
En af fordelene ved at have en HTPC er jo at reklameblok pauserne kan bruges til at skøjte lidt rundt på nettet
Mvh,
Karsten __________________ www.studiosound.dk
|
| Til top |
|
| |
Thomas K Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 15
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det værste er, at reklamerne også går ud over programmerne. Tænk bare
på de amerikansk producerede programmer, der har et resume efter hver
"blok". Det er så hjernelamt, at det er helt utroligt. Folk med dårlig
kottidshukommelse må juble, men for os andre er det uudholdeligt. Det
er utroligt, at de kan slippe af sted med det. Nu har amerikanerne vel
også længere reklamer, men alligevel.
__________________ Thomas
|
| Til top |
|
| |
torkild Udelukket fra forum

Produktionsteknikker, Dynaudio
Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1309
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Se noget mere dvd
Reklamer er ved at blive for meget af det i forvejen dårlige ! __________________ Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 11 December 2005 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er satme træls med alle de reklamer...
Det er snart kun Dr1 man kan se film uden reklamer på, og nhvor mange gode film kommer der på Dr1  __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
| Sendt: 11 December 2005 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
DR2 er snart den bedste og næsten eneste kanal der er værd at se på i længere tid.
__________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 12 December 2005 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er så forbandet TRÆT af de reklamer og hvorfor skal de været skruet så højt op i forhold til de almindelige programmer???? Dte burde være ulovligt!  __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
Martyr Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 102
|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har intet problem med reklamer - det er det de sender mellem reklamerne jeg synes er forkasteligt
|
| Til top |
|
| |
ChrisB Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 64
|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silent Knight skrev:
Jeg er så forbandet TRÆT af de reklamer og hvorfor skal de været skruet så højt op i forhold til de almindelige programmer???? Dte burde være ulovligt! |
|
|
Det er vel et spørgsmål om at have det rigtige TV ;) Jeg kan sætte mit TV til selv at justere lyden hvis der pludselig bliver skruet op for lydstyrken, som når der kommer en reklameblok eller man skifter til en anden kanal hvor lydstyrken er anderledes. Den feature har været slået til fra dag 1 :)
Jeg har principielt ikke noget imod reklamer, alternativet er jo at kanalerne bliver væsentligt dyrere. Og så ser jeg ikke så meget TV3, 3+ etc. at jeg når at bliver irriteret over det.
Det der KAN irritere mig er når en udsendelse starter 6 min senere end annonceret p.g.a. reklamer, eller endnu værre... når TV2 kunstigt deler en sports transmission op i flere udsendelser for at få plads til ekstra reklameblokke (f.eks. "Tour de france - Studiet", "Tour de france - dagens etape" efterfulgt igen af "Tour de france - Studiet")
|
| Til top |
|
| |