Bruger siden: 04 Januar 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 181
Sendt: 25 Juni 2005 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
rune-nielsen skrev:
Det lyder jo billigt. Har du nogen idé om hvad det kommer til at koste i fragt, moms og ombygning til 230 volt? Spørger af ren nysgærighed.
Bare til lidt mere inspiration: Har du set den Densen DM-20 der er til salg i "køb salg bytte"?
Jeg skal derover på sommerferie så kan selv have den med hjem. Ombygning til 230 volt er bare en lille switch på badsiden så det er ikke noget problem. Ja den Densen har jeg set, men aldrig hørt. Så må jo tage ud fra de anmeldelser der er at læse på nettet og der synes jeg at parasound er blevet rost lidt mere
Bruger siden: 04 Januar 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 181
Sendt: 27 Juni 2005 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
MichaelWB skrev:
Er du sikker på at du ikke skal skifte hele strømforsyningen? Men hvis den kan købes 5K billigere er der jo lidt penge at arbejde med
Ja jeg er sikker på at jeg ikke skal skifte strømforsyning. HAr haft skrevet til parasound og der er en lille switch på bagsiden som skifter det. Denne switch kan også ses i manualen som kan hentes på nettet!
Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
Sendt: 27 Juni 2005 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
Jeg tog lige et kig på deres C2 controller, der er der slet ingen omskifter, den kan køre på alt fra 90-260V - det gør det jo lidt mere interessant at købe deres produkter i udlandet
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum