| Sendt: 11 Oktober 2005 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
bird skrev:
Otto - Jeg vil købe en HS-50 hos TC til efteråret, efter den præsention jeg fik hos TC af dette vidunder.
Men - betyder ovennævnte, at det ikke anbefales at anvende HDMI til HS-50. Jeg skal ikke bruge en HTPC, men blot en DVD-afspiller med HDMI.
Hvor stor er forskellen ved at anvende component og HDMI på denne projector?
|
|
|
Jeg har åbenbart overset denne tråd igen, så jeg ved ikke om svaret er relevant, men: Hvorvidt den kører 1:1 via HDMI når man fodrer den med et 720P signal i forhold til VGA, har intet at gøre med om det er en fordel at bruge HDMI i forhold til component fra en almindelig DVD-afspiller, HDMI vil stadig give et skarpere billede. Mht. 720P fra f.eks. BBK'en, så ja, det vil påvirke billedet at den ikke kører ægte 1:1. Om det betyder at opskaleringen er en decideret dårlig idé er sværere at svare på, det kræver at man prøver sig frem.
Spørgsmålet er nok nærmere om HS 50 overhovedet stadig er relevant når Z4 rammer butikken, hvis den generelle billedkvalitet er på HS50 niveau, og man samtidig får mulighed for 1:1 (på Z4 kan man ligesom på Z3 og AE900 slå overscan til og fra), så er begrundelsen for at købe en HS50 jo ret begrænset. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|