Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 05:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Så landede min nye papkasse endelig i dag (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kiro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 20 September 2005 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

Det må man da gerne spørge om , det er et Vogel's væg beslag, det kan skydes ca. 10 cm sidevers.

Prisen afhænger af hvor du køber det og kan derfor svinge noget jeg gav ca. 400,-

Mvh.

kiro

Til top Vis kiro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kiro Besøg kiro's Websted

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 20 September 2005 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Hej Kiro.

Flot setup, dit rack ser da bestemt ikke DIY ud, flot arbejde

Hva syns du så om dit nye TV har du lidt indtryk du vil af med ?

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 20 September 2005 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Ja lad os lige høre en anmeldelse af det nye Tv?

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

kiro
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 September 2005 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

Jeg er faktisk rigtig glad for det, det fylder jo ikke så meget sådan et LCD TV, hvilket var det vi ledte efter, og da jeg havde mulighed for at få det til favorabel pris slog jeg til, med den tanke i baghovedet at hvis det alligevel ikke var noget kunne jeg jo bare sælge det igen.

Da jeg afmonterede foden fandt jeg ud af at det også er muligt at fjerne højttalerne hvis man skulle ønske det , og det uden nogen form for vold da der sidder et stik lige inden for kabinetkanten som bare skal skilles samt 2 skruer løsnes og vupti højtalerne er afmonteret.

Der meget stor forskel på dette TV i forhold til mit gamle CRT TV og det til fordel for Hugoson -(text tv), det har et meget flot og skarpt billed, men der er også meget forskel på hvilken TV station der modtages fra, nogle sender bare noget der får billedet til at ligne et fra et TV med 15 år på bagen , så på en eller anden måde er det mere følsomt end et tradionelt TV. (Glæder mig til digitalt tv)

Når det kommer til DVD er det et super skarpt og meget klart billed der vises   det skal lige siges at jeg kun har prøvet med et scart kabel pt. da jeg ikke har haft mulighed for at teste de andre tilslutninger endnu.

Placeringen i vores stue gør at der kommer en masse lys lige ind i skærmen, og på det gamle CRT TV kunne man intet se andet end vinduerne der genspejlede sig i glasset. På LCDen som har en mat overflade er det faktisk muligt at se hvad der er i TV selv om lyset skinner lige ind i det, rigtig lækkert skulle jeg hilse og sige .

Betragtningsvinklen er der intet at komme efter man kan side langt ud til siden og stadig se hvad der sker og farverne er stadig i orden, hvilket jeg har set på andre ikke er så godt.

Der er en masse indstillings muligheder som jeg ikke har fået prøver endnu men det kommer nok på et tidspunkt når vinteren nærmer sig.

Det eneste umiddelbare minus er at text tv er alt for langsomt til mit temperament jeg fatter simpelt hend ikke man i dette århundrede laver noget det er så sløvt, eller også er jeg bare forvendt for det gamle.

Når jeg engang kommer mere ud i krogene på det kan det jo være jeg kan tage mig sammen til en lille brugeranmeldelse.

Mvh

kiro

Til top Vis kiro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kiro Besøg kiro's Websted

kiro
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Februar 2006 kl. 11:54 | IP-adresse registreret  

Hej igen

Ja papkassen kom og den er hentet igen i dag forevigt.

Jeg har fået bytte TVet 4 gange da det hopper over på text-tv siderne, når der tastes et tal hopper det som det lyster rundt i siderne, og så hyler det, på 4 meters afstand bliver man irriteret over det, man kan så justere hyletonen i menuen Backlight i 3 niveauer  men det var vidst ikke lige det den funktion er beregnet til.

Fabrikken er blevet træt af mig så jeg får mine penge tilbage .

Nu skal jeg bare finde et andet, så er der nogle gode foreslag er de velkommen.

Mvh.

kiro

kuncha
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: København
Sendt: 01 Februar 2006 kl. 12:21 | IP-adresse registreret  

samsung LE32M61B
Til top Vis kuncha's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kuncha

kiro
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Februar 2006 kl. 20:15 | IP-adresse registreret  

Så blev der bestilt et Samsung LE-32R51B i dag, skulle lande i uge 8 glæder mig allerede.

Mvh.

kiro

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 01 Februar 2006 kl. 23:23 | IP-adresse registreret  

kiro skrev:

Så blev der bestilt et Samsung LE-32R51B i dag, skulle lande i uge 8 glæder mig allerede.

Mvh.

kiro

Du har noget at se frem til - det er et glimrende tv. Se det med et HD-feed, så skal du bare se løjer.... 

hansson
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 02 Februar 2006 kl. 16:01 | IP-adresse registreret  

Samsung's LCD modeller er bare rigtig lækre.

Jeg har vist i andre tråde skrevet om det Samsung LE-40M61B mine forældre har anskaffet. Det er simpelthen så lækkert, man tror det er løgn.

Er din model også i helt sort model?

/hansson
Til top Vis hansson's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hansson

kiro
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Februar 2006 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Det er denne model her som jeg har bestilt http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le32r51b.asp

Mvh

kiro

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes