Mastervol skrev:
jkjaers skrev:
| Sehnsucht og Herzeleid er stadig de to absolut bedste Rammstein-skiver efter min mening... det er gået ned ad bakken siden (men det er nu stadig fedt og jeg har da allesammen) |
|
|
Mutter var nu også fedt, og Reise, reise er også ok (nok mest fordi det var mit første møde med Rammstein ).
Men Rosenrot håber jeg bliver glemt meget hurtigt... Mage til makværk lydmæssigt skal man desværre lede langt efter... Den har jeg ved gud grød ikke sat i min CD-afspiller mange gange siden jeg hørte den første gang. Kun for at høre "Ein lied" som er det eneste fede og ikke-komprimerede nummer på den plade.
|
|
|
Jep - kan iøvrigt anbefale Live aus Berlin (limited, med 2 skiver)... Den har jeg indtryk af at ikke mange har... og det er en skam. Det er de fede plader (de første) live på fuld udblæsning
Live aus Berlin (limited edition) |
 |
CD 1
01. Spiel mit mir 02. Herzeleid 03. Bestrafe Mich 04. Weisses Fleisch 05. Sehnsucht 06. Asche zu Asche 07. Wilder Wein 08. Klavier 09. Heirate Mich 10. Du riechst so gut 11. Du Hast 12. Bück Dich
CD 2
01. Engel 02. Rammstein 03. Tier 04. Laichzeit 05. Wollt Ihr das Bett in Flammen sehen? 06. Seemann
+ CD-ROM-del med videooptagelser til Tier, Asche zu Asche og Wilder Wein. |
|