Forfatter |
|
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
Sendt: 06 November 2005 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Ellers er hele baduljen under udskifteren...
Snell A3i, E.A.R. 509, AN DAC/Drev 
Dali Grand, Diva eller Coupe kunne friste.
Effektforstærker skal være en SLEM stærk en (måske beholder jeg højttalerne HVIS den rigtige forstærker findes)...
Ja, jeg er en flygtig sjæl med MEGET stor nysgerrighed/udskiftningstrang!
|
|
|
Det lyder som om man skal være meget forsigtig med at tage imod en evt. invitation fra den gode Hr. Kubik
Hvor har du sat EAR'erne til salg?
Haugaard
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 06 November 2005 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
God jagt og nyd den. Det er det hele værd Ja, jeg tror dælme vi er lidt "ens" der  |
|
|
Ja det er jeg også bange for. Jeg er spændt på hvor du "lander". Jeg må indrømme at jeg har fået styret min lyst på HT, amp og CD. Så er der pre og DAC at glæde sig til fremover, men skidtet koster jo nogle $$$.
Hvad er det første du går efter?
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
Sendt: 06 November 2005 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haugaard skrev:
ppp_dk skrev:
Ellers er hele baduljen under udskifteren...
Snell A3i, E.A.R. 509, AN DAC/Drev 
Dali Grand, Diva eller Coupe kunne friste.
Effektforstærker skal være en SLEM stærk en (måske beholder jeg højttalerne HVIS den rigtige forstærker findes)...
Ja, jeg er en flygtig sjæl med MEGET stor nysgerrighed/udskiftningstrang!
|
|
|
Det lyder som om man skal være meget forsigtig med at tage imod en evt. invitation fra den gode Hr. Kubik
Hvor har du sat EAR'erne til salg? Ingen steder endnu - men send da bare en PB, hvis du skal med i køen (afventer en Norsk Nordmand fra Norge)...
Haugaard |
|
|
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 06 November 2005 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
ppp_dk skrev:
God jagt og nyd den. Det er det hele værd Ja, jeg tror dælme vi er lidt "ens" der  |
|
|
Ja det er jeg også bange for. Jeg er spændt på hvor du "lander". Jeg må indrømme at jeg har fået styret min lyst på HT, amp og CD. Så er der pre og DAC at glæde sig til fremover, men skidtet koster jo nogle $$$. Ja og du må jo stadig vente en milliard-million år...
Hvad er det første du går efter? Det kommer an på, hvad jeg først får solgt/byttet mig til... |
|
|
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 06 November 2005 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Kaptajn
Hvis du skifter højttalere, så vent lige med at sælge dine E.A.R. til du har hørt dem på dine nye højttalere.
Den med at skifte det hele på én gang, giver dårlige sammenligninger med hvordan enkeltkomponenterne spiller. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
Sendt: 06 November 2005 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hæ Hæ! Måske man har haft lidt dårlig indflydelse her  . Det er et svært valg - det indrømmer jeg blankt. Nu er det sådan et jeg altså har såden et møgsvin af en amp. Selvnår jeg sætter min næst mest elskede amp på, så er der bare lige det med smasket. G er og bliver en amp med stålbalder  , men egentlig er den uden dramatik. Cool, urokkelig og med på den værste. Jeg kender ikke andre derlige kan det. En del af kunsten kan en Krell, den kan sparke i bunden, så man forskrækkes. Men så har man også hørt det. Skulle jeg herfra lige slå et slag for en poweramp, så blev det Doxa. De er ikke perfekte, men der er lagt megen nusseri og kærlighed til musik i disse amps. De kan noget kun få kan, og så er prisen da OK! Mht. højttalerkabler, så ville jeg bare køre videre med CW dobbelt. Det er ikke særligt præcist i bassen, det er heller ikke særligt luftigt i toppen, propagationen er i æseltempo, men det koster heller ikke alverden  . Diva er bare min speaker, Coupé ville være det, om Diva ikke eksisterede. Grand kan hvad der behøves. På CD siden er jeg blank, det meste er en omgang rodebunker, der burde give konstruktørerne kløe bagi.
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 06 November 2005 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Hæ Hæ!
Måske man har haft lidt dårlig indflydelse her . Shame on You! Det er et svært valg - det indrømmer jeg blankt. Nu er det sådan et jeg altså har såden et møgsvin af en amp. Det tør siges! Selvnår jeg sætter min næst mest elskede amp på, så er der bare lige det med smasket. G er og bliver en amp med stålbalder , men egentlig er den uden dramatik. Cool, urokkelig og med på den værste. Jeg kender ikke andre derlige kan det. En del af kunsten kan en Krell, den kan sparke i bunden, så man forskrækkes. Men så har man også hørt det. Ja, Krell har jeg LÆNGE haft lyst til at prøve...
Skulle jeg herfra lige slå et slag for en poweramp, så blev det Doxa. 70? De er ikke perfekte, men der er lagt megen nusseri og kærlighed til musik i disse amps. De kan noget kun få kan, og så er prisen da OK!
Mht. højttalerkabler, så ville jeg bare køre videre med CW dobbelt. Det er ikke særligt præcist i bassen, det er heller ikke særligt luftigt i toppen, propagationen er i æseltempo, men det koster heller ikke alverden . Øhhh??? Jeg har endnu ikke haft fornøjelsen af VDH Clearance Clearwarter Revival - TMC - U know  Diva er bare min speaker, Coupé ville være det, om Diva ikke eksisterede. Grand kan hvad der behøves. Har lyst til at prøve dem alle herhjemme! På CD siden er jeg blank, det meste er en omgang rodebunker, der burde give konstruktørerne kløe bagi. Jow, det hjalp jo en del med de hospitals kabler og VDH digikabel - hvad var det nu for et VDH kabel du satte på?
|
|
|
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 08 November 2005 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Diva er bare min speaker, Coupé ville være det, om Diva ikke eksisterede.Grand kan hvad der behøves. Har lyst til at prøve dem alle herhjemme! |
|
|
Uha, nu er der et sæt Grand og et sæt Grand Coupé på dba.dk 
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 08 November 2005 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
ppp_dk skrev:
Diva er bare min speaker, Coupé ville være det, om Diva ikke eksisterede.Grand kan hvad der behøves. Har lyst til at prøve dem alle herhjemme! |
|
|
|
|
|
Ja og han har også en center! ærgeligt det lige er et par måneder for tidligt for mig, og en anelse langt væk, men kaptajnen er nok tættere på Aalborg  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 08 November 2005 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
L.B. skrev:
ppp_dk skrev:
|
|
|
|
|
Ja og han har også en center! ærgeligt det lige er et par måneder for tidligt for mig, og en anelse langt væk, men kaptajnen er nok tættere på Aalborg 
|
|
|
Jo, kaptajnen kunne måske hægte sig på et bølgeskvulp forårsaget af vestenvinden og tage rejsen til Ålborg med alle sejl sat til! Det kunne da være hyggeligt med en lille Grand-loge 
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 14 November 2005 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal vi holde fælles-udsalg
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 14 November 2005 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 18 November 2005 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu skal vi snart høre mere om Kaptajnens PreFix !! 
Billeder, og lytteindtryk pronto !...  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
Sendt: 23 November 2005 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ohøj sømand
Hvordan går det med udskiftningerne og kom der noget ud af snakken med den norske nordmand fra Norge ?
Tråden skal jo ikke tørre ud som en anden beskøjt
Haugaard
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 24 November 2005 kl. 07:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo, nu trænger vi til at høre lidt om hvad der foregår i kahytten!
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 24 November 2005 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Nu skal vi snart høre mere om Kaptajnens PreFix !!  Jow da, den gør det egentlig ganske pænt i setup'et ikke så magelig anlagt som den svenske rør dims...
Savner dog stadig den Daner Detal... 
Billeder Der er allerede postet 4 billeder fra side 17 og fremefter taget både indefra og udefra., og lytteindtryk pronto !... 
|
|
|
Der bliver ikke hørt så meget musik for tiden - travlt på arbejde osv...
Tiden til musikken skal nok komme igen...
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 24 November 2005 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haugaard skrev:
Ohøj sømand
Hvordan går det med udskiftningerne og kom der noget ud af snakken med den norske nordmand fra Norge ? Udskiftningerne skal nok komme (hehe), men den norske nordmand fra Norge er pt ude af billedet - desuden har jeg ikke rigtig mod på at skibe til Norge...
Tråden skal jo ikke tørre ud som en anden beskøjt Knassusme nej! Nossør!
Haugaard |
|
|
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 06 December 2005 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dampbarnet i mig har igen fået overtaget!
CD er solgt ny måske på vej...
Nyt højttalerkabel er betilt og ankommer i næste uge...
Nye hospitalskabler indkøbes snart...
Det bliver en GOD jul - hohoho!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 06 December 2005 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Det bliver en GOD jul - hohoho! |
|
|
Hør hov her... Nu har du vel ikke solgt den til LB eller Dumbo ? Vi kan ikke have dette kaos af skifteri hele tiden.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
ppp_dk skrev:
Det bliver en GOD jul - hohoho! |
|
|
Hør hov her... Nu har du vel ikke solgt den til LB eller Dumbo ? Vi kan ikke have dette kaos af skifteri hele tiden. 
|
|
|
Tror L.B. får skæld ud hvis han køber mere HIFI på denne side af jul  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|