Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2025 | 00:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Surround reciever/effekt forstærker (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 14 Juli 2005 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Jeg tror du har ret i at dine 850 vil have glæde af lidt mere effekt, også selvom sådan en asp-a1 så vidt jeg husker ikke er en svækling.

Hvilken forstærker der vil være et godt match ved jeg ikke, men hvis du godt kan li' hvordan den lyder sammen med din a1 var det måske en idé at se efter en Yamaha effekt? Udbudet er ikke så stort her om sommeren, men så har du jo tid til at spare flere penge sammen

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

Luksus Bumsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2005
Sendt: 14 Juli 2005 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

@powda

har skam overhovedet ikke besluttet mig for noget... har bare gået og kigget lidt, ikke noget jeg bare SKAL have nu og her.
Jeg ved somsagt ikke så meget om det, tænkte bare at mine dali 850 havde brug for lidt power og det har en POA-2800 da. men jeg er da mere end åben for ideer i den prisklasse, for er godt klar over at det ikke kun er watt der tæller

udover det var det vist slet ikke det tråden handlede om... håber ikke det gør noget Primeradk

(Kom vist lidt sent med det indlæg)
Til top Vis Luksus Bumsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Luksus Bumsen

Luksus Bumsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2005
Sendt: 14 Juli 2005 kl. 13:50 | IP-adresse registreret  

@MichaelWB

nej den er skam ikke en svækling når man surroundforstærkere. kiggede lidt på yamaha mx-2 sidste år men kom væk fra det.

@Jdluxe

nad er også en mulighed, har en ven som har brokoblet c370 og c270 og der er da smæk for skillingen men lyden synes jeg ikke gør det store for mig men det er så også på et 10kvm værelse med 2xCV AL1000 og 2X Dali 909, så det er lidt svært at vurdere men meget voldsomt er det skam.

men må hellere stoppe nu før vi kommer alt for langt fra emne(er vist sket). Men tak for hjælpen og måske jeg bare skulle spare lidt mere sammen

Til top Vis Luksus Bumsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Luksus Bumsen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes