Forfatter |
|
Mashuro Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
Sendt: 18 Juli 2005 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
I første omgang tillykke med nyerhvervelsen (omend den er lejet).
Det er super ærgeligt at det anlæget ikke lyder optimalt, men det var vel forventet?
Hvis du tænker over hvor meget tid du har brugt på at optimere lyden i din gamle lejlighed, så er der jo lang vej endnu.
Men det er jo også en stor del af vores alle sammens pasion, at få det bedste ud af det vi har  .
Jeg ville måske overveje at få noget granit under de BCG ligesom shras,
det ser virkeligt pænt ud og skulle eftersigende få yderligere kontrol
over bunden.
De ville nok også være til at få "forhandlet i hus"
Men mange kokke, og der er kun en chef,så... 
Pøj med det!
__________________ Derfor Økologi
|
Til top |
|
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 24 Juli 2005 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dolkin tillykke med dit nye rum flot du har smag hehe, og total lækrer højtalerer hehe, har også lige fået vienna acustic samme model som dine bare i lidt lyserer finish.
Men indtil nu har de kun spillet 20 timer sådan cirka, så der er lang vej endnu, men allerede nu spiller de fantastisk. Jeg solgte mine von sweikert vr4jr, og jo vienna er bedrer end dem ihvertfald, efter min smag.
Tja jeg er lidt stædig efter natur og ville bare ikke indrømme at vienna er så gode hmm, men da jeg har været en del rundt her i forummet, og set hvad i gutter har skrevet om dem, så er der ikke noget at gøre end at sætte sig ned og holde mund og lytte og jo jeg var solgt med det samme.
min ven har et par helt nye mahler, og hans kammerat har strauss. Og de er fede på hver deres måde, og det gælder også for den model vi har..
nå ja en lille ting min ven som har mahler modellen, har spillet så højt med dem, at hans væg er flækket med 30 cm heheh...
endnu engang tillykke..
mvh Novisad
|
Til top |
|
|
Dolkin Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 752
|
Sendt: 05 August 2005 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja der sker jo meget når man flytter i hus - bl.a. kan telefonlinierne pludselig gå i udu - det har de så været i flere uger nu, og vi venter stadig på en melding fra dem som graver kabler ned og op - de kan trække den i endnu 16 dage uden repressalier af nogen art
Der er ikke sket så meget med hensyn til lyden i stuen. Gulvtæppet skal lige findes, og der skal eksperimenteres med anden afkobling.
Husejeren (Som spiller på B&W 801 S2) har været forbi til den første lytter - han skal jo bare overbevises om at det gulv skal væk
Klangmæssigt skal rummet også dæmpes. Skal bare lige have fundet noget som kan bruges i forhandlingerne - måske lave det selv. Fruen maler jo og vil lave lidt billeder til væggene - disse bliver isoleret med Rockwool el.a., så er det da lidt på vej.
Jeg vender tilbage når der sker noget radikalt (Og når jeg ikke behøver at sidde på et bibliotek og skrive)
Tak for jeres indlæg og tanker - der er noget at 'tygge' videre på __________________ MvH. Dolkin.
|
Til top |
|
|
Dolkin Forum Bruger

|
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da op!!!!
Ja så druknede det hele da i madpakker, indkøb, fordeling af (yderst få) friaftener, fjernsyn, underskud, koncerter (Hold øje med 'Neil Young Tribute'), lektiehjælp, familiekomsammener, avislæsning, (yderst begrænset)hi-fi surfing, arm-i-arm hygge, køkkenrydning, græsslåning, snerydning, hyldeophængning, maling, søvn, arbejde (dér har man jo allerede en trediedel af svaret  ), pilning i næse.........og ganske få lytteøjeblikke.....
M.a.o. er der ikke sket noget som helst siden sidste indlæg!!!
Anlægget har fået lidt massage til fester o.lign., men m.h.t. justeringer, opgraderinger, overvejelser, dæmpning (f.eks. bare en lille klud på gulvet) og deslige, gik jeg da helt i stå efter familisammenføringen
Fælles bolig - skulle dét nu være moderne????
Nå - jeg har da fået læst lidt om alle jeres glæder og sorger, forbandelser og jubel osv...
Vi må se om dette indlæg kan animere mig lidt til at komme videre.
Og lige en lille en til jer med børn: Hvordan fanden finder I tiden???
 __________________ MvH. Dolkin.
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 04 Februar 2006 kl. 08:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dolkin skrev:
Og lige en lille en til jer med børn: Hvordan fanden finder I tiden???
 |
|
|
Det er sgu heller ikke nemt. Men den må jo til. Tiden altså __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 04 Februar 2006 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kongetråd 
Elsker din entusiasme, og nikker genkendende til din frustration både på familiesammenførings- og hifiproblematikken.
Keep it up, mate! __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 27 August 2006 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dolkin.
Er der stadig lidt lavt vande på hifi fronten?
Mvh.
|
Til top |
|
|
Dolkin Forum Bruger

|
Sendt: 29 August 2006 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Milu (Og alle andre  )
Så sidder man her og småkeder sig på sit arbejde, logger ind og finder sin egen tråd under aktive emner - pudsigt
Jamen tingene er igen skiftet helt om. Familielivet fik et skud for boven i midtsommeren, og jeg sidder nu tilbage i en 2-værelses lejlighed.
Hvordan den skal indrettes m.h.t. lyd, er jeg ikke helt kommet til endnu. Dog kan jeg afsløre at jeg nok inden længe skal eksperimentere lidt med noget ICE-power (kraftigt 'tunet').
Og så har sommeren også budt på muligheden for at få den ære, at trykke den berømte Hr. Van den Hul i næven - stor oplevelse og høje hår!! Sikke et rart menneske!
Og skal vi så lige runde af med et THUMBS UP for Roger Waters på Roskilde!? Det set-up gad jeg godt at eje
 __________________ MvH. Dolkin.
|
Til top |
|
|
Dolkin Forum Bruger

|
Sendt: 29 Maj 2007 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm - som I kan se på forsiden er jeg flyttet igen (De dejlige kvinder!!), og jeg vil snarest vende tilbage med de nye omgivelser, og hvad der er sket i set-uppet.
Indtil da kan jeg bare sige at Schweizerne er uovertrufne udi precision - mere om det senere....
CYA  __________________ MvH. Dolkin.
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 04 Juni 2007 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
først og fremmest ser det rigtig fedt ud. Men det gulv ser rigtig glat ud, bugger du aldrig ned i spagat om morgenen når du er i strømesokker ?
|
Til top |
|
|