| Forfatter |
|
S V J Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 100
|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper Bang>
Hvor lang tid var leverings tiden ved dig?
mvh
SVJ
|
| Til top |
|
| |
Kboy Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Mr-OliverTillykke med skærmen. Nu vil jeg sgu også have den skærm gidder heller ikke vente mere. Lad mig lige høre om hvad du syntes om den. Nu tænker jeg på lyd, Ghosting kan skærmen følge med, hvad med farverne står det skarpt og alt det der, hvis den tilfredsstiller dine krav så bestiller jeg også sådan en gidder ikke vente mere, nåååå nej må nok lige vente en uge (jeg skal flytte) men så er den også i hus That´s for sure og endnu engang mange gange tillykke med skærmen
|
| Til top |
|
| |
Mr-Oliver Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juli 2005
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Kboy..
Jeg kan love dig for det er en hammer fed skærm.. Alt fungere perfekt.. Nemt menusystem.. god lyd.. godt billede (så godt det nu kan være med stofas signal ) Så alt i alt meget meget tilfreds.. og god størrelse selv til et forholdsvis lille rum..
Det eneste jeg lige har studset lidt over er når jeg slår det der Ambilight til så kommer der en lille summelyd fra skærmen.. Ved ikke om det skal være sådan.. Er det helt stille kan man godt høre det men når lyden køre kan man ikke høre det.. Men hvis nogen har haft lignende oplevelse vil jeg da gerne høre nærmere..
|
| Til top |
|
| |
Kboy Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mr-Oliver Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juli 2005
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, syntes ikke det genere så meget igen.. Det er egentlig kun hvis du kun sidder og lytter efter denne lyd.. så kan du nok godt lige skimte den... men ellers ikke.. Jeg betragter det ikke som et problem...
Har prøvet at lege lidt med indstillingerne her til aften... men der er stadig en meget svag summen uanset hvad jeg gør (når Ambilight er slået til)... men som sagt anser jeg det ikke som et problem overhovedet... Og kan stadig varmt anbefale dette tv.. 
|
| Til top |
|
| |
Kasper Bang Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juni 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 28 Juli 2005 kl. 11:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
S V J skrev:
| Kasper Bang>
Hvor lang tid var leverings tiden ved dig? |
|
|
En uge. Jeg bestilte en lørdag, fik bekræftelsen om mandagen og leveringen 7 dage efter.
MVH/Kasper
|
| Til top |
|
| |
Kasper Bang Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juni 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 28 Juli 2005 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr-Oliver skrev:
| Har prøvet at lege lidt med indstillingerne her til aften... men der er stadig en meget svag summen uanset hvad jeg gør (når Ambilight er slået til)... |
|
|
Hvad er det der ambilight - kan det anbefales at slå det til, og hvor finder jeg det i så fald? Det synes jeg ikke lige, jeg er stødt på i menuerne på tv'et eller i manualen. 
Svar venligst i denne tråd, da vi er ved at være lidt off topic ift. overskriften: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=24674&P N=1&TPN=1
MVH/Kasper
|
| Til top |
|
| |
kepsus Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juli 2005
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yep så har jeg modtaget mit PH50, og alt var som det skulle være, så jeg kan godt anbefale det sted.
|
| Til top |
|
| |