Sendt: 26 Juli 2005 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej blackhawk
Hvad skal jeg sige om sonus faber... Det er en fantastisk højtaler... De spiller simpelthen fænomenalt sammen med mit meridian udstyr.
Selv min bedre halvdel som ellers ikke går op i hifi må indrømme at det lyder skide godt. Det er vel egentlig en af de bedste anbefalinger man kan få.
Grunden til at det blev sonus faber jeg købte da jeg skulle investere i nyt grej for en 3 år siden, var nok at jeg altid havde været lidt "varm" på dem... faldt pladask for deres helt enorme kontrol og styr på tingene.. og selvfølgelig deres helt fuldstændig vildt overlegne udseende (ægte træ på siderne og ægte læder)
Da jeg købte dem havde jeg en sony es777 som stod til udskiftning og en thule ia100 forstærker. Men så fik jeg sf indenfor døren og kunne godt høre at resten af mit anlæg måtte melde pas. først blev cd afspilleren skiftet ud. så købte jeg meridians lille effekt (som senere er blevet skiftet ud med den store effekt).. jeg blev simpelthen ramt af den der forfærdelige sygdom "hifitittis" som mange af jer herinde kender alt for godt. og før jeg havde set mig om så havde jeg udskiftet hele mit anlæg og mere end tømt min tegnebog 
Til nicolai : Misundelse er en grim ting "ven". du bliver aldrig klogere... kom nu ud over det der jan johanson og begynd at høre noget rigtig jazz feks. noget jarrett, metheny eller scofield
Hilsen Hajen71
|