| Forfatter |
|
woody Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 25 Juli 2005 kl. 01:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er også med på en lytter i Odense.
Woody
|
| Til top |
|
| |
Frisk Udelukket fra forum

Stoplite
Bruger siden: 21 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 25 Juli 2005 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Igen et godt initiativ der er ved at løbe ud i sandet 
Skal der være noget i denne uge er det vist ved at være op over med et endeligt sted og tidspunkt.
__________________ Frisk
Stoplite.dk
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 25 Juli 2005 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er også frisk, selvom mine begrænsede taglejlighed næppe kan rumme ret mange glade mennesker. Men er frisk på at rejse efter god lyd  __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 25 Juli 2005 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Båt der!
Onsdag og Torsdag 27 og 28/7 er der mulighed i min jordhule. Showet begynder ved 20 tiden, og man skal medbringe én eller anden komponent, som man gerne vil lytte til i mit line-up. F.eks. CD Børge, DAC Børge, effekt Børge eller for Børge Evt. kabel Børger skal være RCA og til HT er det banan Børger i begge ender.
Smæk mig en PB om du dukker op.
Eller evt. en mail på min midlertidige adresse cm3-hamselv@aarhusarrest.dk .
Øh joke!
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 25 Juli 2005 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lader til vi er ved at være nogle stykker i odense.
Jeg har ingen planer følgende datoer: 1-4. august (der vil det sikkert passe de fleste hvis det bliver eftermiddag/aften), 9-12. august (ligeledes eftermiddag/aften) + søndag 14. august.
hvilken dag passer jer bedst?
|
| Til top |
|
| |
Jacob AN Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 05 Juni 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 203
|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 06:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er gerne med hvis der er tale om seriøs surround lyd __________________ Med Venlig Hilsen
Jacob
-----------------------------------
Hjemmebio er fedt
min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 07:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
ingen surround her
|
| Til top |
|
| |
heltedellen Lukket konto

Tak for indsatsen, Nicolai!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 859
|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
jylland vil være oplagt for mig bor selv i rødkærsbro og kunne eventuelt hente nogen i bil hvis i ikke selv har
jeg ved ikke om det både skulle være kabel OG udstyrs test men jeg har lige fået bygget et par zap monotrin som jeg da gerne kunne tænke mig at høre mod noget andet så jeg har en chance for at vide om det skal forbedres jeg har nemlig intet at høre det op mod og så er det sgu svært
det kunne vel også være starten på nogle nye venskaber ikk
|
| Til top |
|
| |
MichaelJDK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
heltedellen skrev:
|
jylland vil være oplagt for mig bor selv i rødkærsbro og kunne eventuelt hente nogen i bil hvis i ikke selv har
jeg ved ikke om det både skulle være kabel OG udstyrs test men jeg har lige fået bygget et par zap monotrin som jeg da gerne kunne tænke mig at høre mod noget andet så jeg har en chance for at vide om det skal forbedres jeg har nemlig intet at høre det op mod og så er det sgu svært
det kunne vel også være starten på nogle nye venskaber ikk
|
|
|
Det kunne det jo. Kommer fra Bjerringbro, men bor i Struer i en et-værelseslejlighed, så har ikke så meget plads  Håber der er andre der giver sig til kende og skriver jylland et sted...  Har desuden lige (i dag) købt både nyt møbel til mit HIFI og en H/K TU-970 DAB tuner...  __________________ Mvh, Michael Jensen
|
| Til top |
|
| |
heltedellen Lukket konto

Tak for indsatsen, Nicolai!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 859
|
| Sendt: 28 Juli 2005 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja jeg bor også selv lidt småt men så må vi da bare holde et par små hyggeaftner ...især når det ikke er så langt...men skriv bare en pb så kunne jeg da komme forbi til en bajer og hvad der ellers hører til he he

|
| Til top |
|
| |
woody Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2005 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en "biograf" som jeg godt kunne underholde med en aften i Odense. Der vil dog blive fokuseret på film, lyd og projektor + tip til dem som selv vil bygge sig egen biograf. Ikke noget dyrt hifi grej hos mig men godt billede, måske det bedste for tiden kom og bedøm selv??? og god surround hvor jeg har lavet min helt egen løsning. Optimalt plads til ca. 5 personer. Passende tidspunkt vil være mellem 19 og 21 da jeg har en lille datter på 3 som også gerne vil sove.
Woody
|
| Til top |
|
| |
kongsumsar Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 78
|
| Sendt: 31 Juli 2005 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg vil da gerne se din "biograf", det er altid spændende at se andre løsninger end ens eget.
|
| Til top |
|
| |
woody Forum Bruger

|
| Sendt: 03 August 2005 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der virkelig kun en som vil se min bio? En ting i kan se er den nye og meget roste projektor fra Sony HS50 in action sammen med den nye Philips DVP 9000s med HDMI udgang.
Woody
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 03 August 2005 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
woody skrev:
|
Er der virkelig kun en som vil se min bio? En ting i kan se er den nye og meget roste projektor fra Sony HS50 in action sammen med den nye Philips DVP 9000s med HDMI udgang.
Woody
|
|
|
nej jeg kan godt fristes til en cykeltur ud til dig.. 
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 03 August 2005 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er også frisk, har selv lidt drømme og planer om den slags  __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Wizdrake Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 418
|
| Sendt: 03 August 2005 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
En lille film skader da ingen :D
__________________ make it great
- Min kollegiebio
|
| Til top |
|
| |
kongsumsar Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 78
|
| Sendt: 03 August 2005 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er stadigt frisk, ka vi finde en dato hvor vi alle kan?
|
| Til top |
|
| |

Stoplite
|
| Sendt: 04 August 2005 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Har her til aften haft besøg af 3 mand - jo der var plads til flere. Hyggelig aften, god musik, fik prøvet lidt forskelligt inkl. heltedullens nyligt færdigtlavede Zappulse monoeffekter.
Ærgeligt der ikke kom flere - men er da frisk på en gang hygge en anden dag/aften så kom ud af busken.
Synes de selv skal komme med indtrykkene af lyden gennem aftenen. Der blev lyttet til en del forkelligt og prøvet forskellen med standardnetkabler/ Xindak netkabler.
Vi spillede på Xavian XN 185II - Althea - XN 270 og Coure, Zappulser op mod Monrio MP2 effekt og AB testede. Et par forskellige pre - Monrio Asty Pre og Nordic Ming Da rørpre, og både vinyl og cd lyd. De nysgerrige kan se grejerne her www.stoplite.dk
Men alt ialt en god ide med sådanne arrangementer, og hyggeligt at hilse på nogle flere af folkene fra forummet, snakken gik nogen gange så vi helt glemte musikken . __________________ Frisk
Stoplite.dk
|
| Til top |
|
| |
MichaelJDK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
| Sendt: 04 August 2005 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
På opfordring af nedenstående vil jeg da lige vælge at komme med et par ord fra aftenen...
Frisk introducerede os (tre der var med på en lytter) for diverse hardware, som han jo selv har nævnt så det er der ingen grund til at sidde og remse op. Men! Aftenen... Med musik i højsædet - det var jo nærmest det vi kom for, og vi blev heller ikke skuffet. Nærmere tværtimod - hvis det skal være "enten eller". Selv fik jeg endeligt hørt en plov på et seriøst anlæg (sammenlignet med de andre setups jeg har hørt med en plov på), rørforstærkere og monoblokke. Sidstnævnte brug (monoblokke) har jeg dog hørt før. Uden nogen kritik eller noget her så lød blokkene ikke så pokkers godt, men! Det var netop hér at det blev lidt sjovt, for med nogle (endnu ) dyrere kabler og en rør-forforstærker foran, så blev lyden markant bedre - ikke mindst da blokkene blev varmet godt igennem, men stadigvæk med et mindre perspektiv knapt så professionel lyd som Morio-effekten, som jeg må sige var min favorit fremfor blokkene, og så var WAF-faktoren omtrent 412% højere, men lydmæssigt så kunne jeg da godt klare at spænde dem til mit setup... blot for at høre det...
Netkabler var også noget vi havde på... Jo, der var en forskel men den kunne godt gå hjem og lægge sig (forskelsmæssigt: med/uden) i forhold til afkobling af CD-afspilleren. Dèt havde da en vild forbedring!  Det skal lige siges at jeg er blandt dem der er skeptisk (med måde, men dog alligevel), så både "netkabler" (ikke mindst!) og "afkobling" af CD'en var ikke noget jeg rigtigt troede på.
Meget kan der skrives, men jeg skal nå et tog, så jeg stopper nu.. Der takkes herfra for en hyggelig aften, med godt musik og en god snak. Giv et praj hvis der sker mere i den dur... så kommer jeg! 
Mvh, Michael J.
Frisk skrev:
|
Hej
Har her til aften haft besøg af 3 mand - jo der var plads til flere. Hyggelig aften, god musik, fik prøvet lidt forskelligt inkl. heltedullens nyligt færdigtlavede Zappulse monoeffekter.
Ærgeligt der ikke kom flere - men er da frisk på en gang hygge en anden dag/aften så kom ud af busken.
Synes de selv skal komme med indtrykkene af lyden gennem aftenen. Der blev lyttet til en del forkelligt og prøvet forskellen med standardnetkabler/ Xindak netkabler.
Vi spillede på Xavian XN 185II - Althea - XN 270 og Coure, Zappulser op mod Monrio MP2 effekt og AB testede. Et par forskellige pre - Monrio Asty Pre og Nordic Ming Da rørpre, og både vinyl og cd lyd. De nysgerrige kan se grejerne her www.stoplite.dk
Men alt ialt en god ide med sådanne arrangementer, og hyggeligt at hilse på nogle flere af folkene fra forummet, snakken gik nogen gange så vi helt glemte musikken . |
|
|
__________________ Mvh, Michael Jensen
|
| Til top |
|
| |

Stoplite
|
| Sendt: 04 August 2005 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå så må jeg jo hellere fortælle hvad det var for en afkobling. CD stod øverst på et Audio Magic Hepta møbel med isoplates, på spikes hele vejen igennem på et hårdt betongulv, egentlig en god afkobling. Men i hifiverdenen kan det jo hele tiden blive LIDT bedre ikke ? Skubbede så 3 stk. VT4 dæmpere fra Xindak ind under CD'en til sæt pris på 599.-
http://stoplite.dk/group.asp?group=36&sub=6
VT4 er en lignende model som denne med en base med kugle på toppen. __________________ Frisk
Stoplite.dk
|
| Til top |
|
| |