Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 14:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Fejlkøb - udstyr (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
finn52
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 26 Juli 2005 kl. 17:04 | IP-adresse registreret  

Loddekolben skrev:
Da jeg solgte mine Snell E og fik et par (flotte) VA Mozart i stedet.....uha, pladespilleren stod næsten stille i månederne efter

Hej Loddekolbe! Kan du uddybe det lidt. Det er sjældent at se negative kommentarer omkring VA!

Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52

Loddekolben
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Udelukket pga. dobbeltprofiler (Groove)

Bruger siden: 19 Juli 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 26 Juli 2005 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

Den er bare for pæn og kedelig ....en ok speaker, men ingen god erstatning for de Snell...
Til top Vis Loddekolben's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Loddekolben

finn52
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2004
Sendt: 26 Juli 2005 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Loddekolben skrev:
Den er bare for pæn og kedelig ....en ok speaker, men ingen god erstatning for de Snell...

Ku´være man snart skulle lytte seriøst på Snell A! Jeg har en bekendt der vil sælge et sæt (WAF du ved).

Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52

Mulleblop
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 26 Juli 2005 kl. 17:33 | IP-adresse registreret  

Loddekolben skrev:

Det kommer sikkert også an på hvor "kedeligt" dit øvrige udstyr er....

man skal lede længe for af finde en højt. der er bedre til stemmer, selv de store VA har svært ved at følge med på det punkt.

Men hva, alt er et spm om smag

Til top Vis Mulleblop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mulleblop

Jacob AN
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger.

Bruger siden: 05 Juni 2004
Sendt: 27 Juli 2005 kl. 05:54 | IP-adresse registreret  

Jeg har for 15 år siden indvesteret i en multi-fjernbetjening- til 300 kr. det var mange penge dengang for mig- og så var der lys i den hvad fik kamaraterne op af  stolende. Jeg blev fristet af TV-SHOP som viste hvad den kunne. Også blev den indkøbt- der var ikke lys lang tid i den (nye baterier skulle der til) Og det var så som så med antal funktioner, men den gik ind og afløste min dårlig fjernbetjening til mit SABA tv. Ak ja det var dengang og lidt efter blev tvet solgt med betjening til min bror( han brokkede sig også og forlangte garnti men solgt er solgt)

Hjemmebio er fedt
min hjemmebio
Til top Vis Jacob AN's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jacob AN Besøg Jacob AN's Websted

747DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 02 August 2005 kl. 17:22 | IP-adresse registreret  

1.
Det er helt sikkert min NAD 705 forstærkeren i den var god men resten var som en sømbrætskonstruktion opbygget på vådt bølgepap. alt gik i stykker den var mere til rep end den var hos mig. det endte faktisk med at jeg bare undlod at hente den efter rep.(på garantien) og gik ud og købte mig noget andet.
Det skal der en del til som fattig lærling.
2.
JBL TI600.
diskanterne pev og fløjtede. MANGE resonanser i det vigtige mellemtone/stemme område?. jeg fik dem aldrig til at spille musik. de havde fået bøllebank af et par billige Dali 104.
Aldrig mere JBL.
.
At få mine nuværende SAer var som at komme i himlen.

Poul-erik
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 04 August 2005 kl. 16:11 | IP-adresse registreret  

747DK skrev:
1.
Det er helt sikkert min NAD 705 forstærkeren i den var god men resten var som en sømbrætskonstruktion opbygget på vådt bølgepap. alt gik i stykker den var mere til rep end den var hos mig. det endte faktisk med at jeg bare undlod at hente den efter rep.(på garantien) og gik ud og købte mig noget andet.
Det skal der en del til som fattig lærling.
2.
JBL TI600.
diskanterne pev og fløjtede. MANGE resonanser i det vigtige mellemtone/stemme område?. jeg fik dem aldrig til at spille musik. de havde fået bøllebank af et par billige Dali 104.
Aldrig mere JBL.
.
At få mine nuværende SAer var som at komme i himlen.

Hej,

Har selv haft 2-stk NAD 705, og jeg har ikke kendt til de problemer, den første jeg havde spillede hos mig i 4-år og uden nogen somhelst problemer(øhh der var jo lige det der display som altid har været NAD´s sygdom), den anden købte jeg for tror jeg ca. et år siden og den spiller også fint.

Man kan jo altid være uheldig at få en mandags forstærker/reciver og det er p***e ærgeligt.

Til top Vis Poul-erik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Poul-erik

PSSO
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 04 August 2005 kl. 19:03 | IP-adresse registreret  

NAD T753v1, fik den byttet til en NAD T763v1 og fik den byttet til en NAD T763v2. Aldrig har jeg været udsat for så mange problemer (sus, støj, brum, hyletone m.m.)
Ombytningen af de forskellige modeller stod på et ca. et ½ år. Tilsidst opgav jeg, HFK købte udstyret tilbage til fuldpris og jeg købte Thule i stedet for.

Migo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 04 August 2005 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

Hej.

1. Arcam 5 + CD-Spiller. brændte 4stk lasere på 2 år,blev repareret på garanti alle gange,men impotøren havde den mere end mig

2. Thule IA100 og PA100. de gik i selvsving 3 gange,påstod KT-Radio,havde dem også mindre end Impotøren..

Til top Vis Migo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Migo

Pihl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 05 August 2005 kl. 14:04 | IP-adresse registreret  

Sirius control unit + DM200, jeg havde før et sæt af ARC SP9 og Tandberg 3026, hvilket lød MEGET bedre, men der skulle absolut prøves noget nyt

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 05 August 2005 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

Mine fejlkøb ?...........har især to - ikke at det er egentlige dårlige produkter jeg havde købt, mere fordi de slet ikke levede op til forventningerne;

Thule 250-et-eller-andet( effekt-forstærker ), magen til tynd og kedelig lyd skal man lede efter.........................

JBL TI 3000 højtaler; tynd lyd, tynd bas ( slet ikke som på de "gamle" JBL'er ), heldigvis var diskanten tilpas skinger

..... og en af de gamle mistakes; en Technics forstærker som jeg købte engang i 80'erne - havde pålydende 80 watt........tror at de havde sat et 0 for meget i deres data-opgivelser  - men det var een af de første forstærkere som havde flourescerende wattmeter, og DET var hittet....dengang i 80'erne

mvh

Jesper/Oldhifinut

Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes