Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 06:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Gratis tilbud fra Bojer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 13:40 | IP-adresse registreret  

Mike-J skrev:

Hummmm..... NÅ!!.. Så... Taralabs kabler duer ikke???... Jonas!???........

FINT!! så er vi jo i samme "båd" Jonas!  Linn kabler duer heller ikke!..

Sikke noget mund bæ!..  det er da vis DIG! om nogen der sidder på dine øre og indbilder dig resten!?..

Der er bare intet hul igennem på Linn kabler og lyden hænger bare ikke sammen!... 

Hvordan du så på den baggrund kan udtale dig som ekspert på musikalitet, mm. går over de flestes forstand!??..

Taralabs kablerne ( RSC. serien ) er meget mere musikalske, de har bedre homogenitet, timing og sammenhænge, ligeledes er opløsningen klart bedre, dynamikken lige så!..

Taralabs kablerne er bedre på alle punkter!.. man får bare ikke musik igennem på Linn kabler!..

Det er min mening / erfaring!!...

Jonas taler meget eller rettere heletiden om musikalitet og sammenhænge, timing samt rytme,  underligt at han overhoved kan udtale sig om dette med de kabler han anvender!.. det er jo klart hans anlægs svageste punkt ( udover højtalerne! ) det må ganske enkelt være noget han drømmer sig til!?..

Jeg har ingen problemer med at anbefale dig Taralabs!.. og Hifi-Klubben gør da ganske ret i at bruge og sælge disse med deres udstyr!.. det er snare Jonas der sidder på sine øre og oppe i hjernen indbilder sig at han høre mest musik og musikalitet på det han har ( Linn ) og at KUN!! dette duer!.. og at han er eksperten på hvad og hvornår noget duer eller er musikalsk!..

Om Taralabs duer kan kun EN! afgøre og det er dig selv!..  dette udfra en prøve over dit eget system!..

Jeg kan sige så meget at Jonas aldrig har hørt andet end Taralabs billigste kabler ( har han selv udtalt og indrømmet!)  der ikke er stort bedre end så mange andre ok! til prisen billig kabler!..

På dette grundlag og at disse billig kabler fra Taralabs ikke spiller bedre end hans Linn kabler og måske er de eneste kabler hans Linn kablr spiller en smule bedre end drager han konklutionen at Taralabs kabler generelt ikke duer!...  dette siger meget om Jonas måde at evaluere hifi og udstyr på!..

Så prøv du bare Taralabs kabler.. og finder du at de i dine øre giver et godt resultat!? så er det de kabler du skal gå efter.. hvis ikke led vidre!..

Taralabs kabler er fine og gode kabler på linie med mange andre gode kvalitets kabler!.. blandt de bedste der laves!.. ( ikke DE! bedste men blandt dem!.. i deres respektive prisklasser!.. hvad der er de bedste er subjektivt!..)

mvh.

Kan jetg ikke få dig til at lade være med at deltage i denne tråd da vi allerede har diskuteret meget og ikke kommet videre vi skal jo lytte sammen det er det næste skrit. Hvis du læser hvad jeg skriver så fur Taralabs ikke i det anlæg han har denne denon og dali højtalere kræver lidt andre kabler havde det været B&W ville jeg ikke have så meget imod det. Nu har gutten Dali og denon surround forstærker og her dur Taralabs ikke jeg mener der er noget som fungere bedre til billigere penge. Så det var ikke en angreb på Taralabs generelt men jeg holder stadig fast i at de fleste i HK sidder på deres øre når de lutter se indlægget øverst opp fra en gut hvor jeg tunede B&W højtalere og her hørtes en vinkling tydeligt og B&W har da ikke dårlig spredning og ja han har arbejdet i HIFIklubben og solgt de store nautilus højtalere den der ligner en snegl.

At du ikke ved at små højtaler flyt har stor betydning selv for højtalere med god spredning som B&W og Dali viser blot din manglende viden på dette punkt. Jeg ved du kan lyte efter de gamle normer "HIFI" men kommer det til musik kan du slet ikke være med. Men der er håb for dig jeg skal nok vise dig det en dag. 

Hvis du kunne findeudaf at lytte til helheden og hvordan rummet spiller sammen med anlægget så viste du at jeg have ret men jeg er bekrymret for dine evner på dette punkt. Tag nu båden og besøg mig  eller vil jeg komme til dig og kristian.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Mike-J
Forum Bruger
Forum Bruger

INFO: Bruger hedder nu: miju

Lokalitet: Bornholm
Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 14:01 | IP-adresse registreret  

.
Til top Vis Mike-J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mike-J

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

Mike-J skrev:

Det er kun ham selv der kan afgøre om taralabs kabler duer eller ej! bestemt IKKE! dig Jonas!... ( det har du ikke kompetance til at afgøre!)

Hvad angår højtaler placering!..  at der sker så meget når du rykker lidt på dine  højtalere eller højtalere generelt når du har Tunet / placeret dem, viser blot at du NETOP! ikke har fundet den optimale position for disse!..  og at det du laver bare ikke giver det optimale resultat!..

Det behøver nødvendigvis ikka at have noget med højtalernes sprædning at gøre!.. og har det helt sikkert heller ikke med B&W men så er det din opstilling der er LANGT FRA! optimal.. og DIN! metode der IKKE! duer!...

Og så er den optimale sammenhænge, musikalitet samt alle andre parametre IKKE! optimale i forhold til det potencielle der er tilstede! så er samspillet med rummet og optimal placeringen ikke opnået Jonas!.. 

Det er muligt at du kan bilde dig selv ( og andre ind!) at den så er det fordi det lyder ok! og måske lidt bedre end før!?.. men optiamlt er det så IKKE!..

mvh.

Gaab mike-J tror du så de folk jehg hjælper til at vise lidt musikalitet lyver ? At DU ikke ved bedre er da synd for dig.

Hvis højtaleren står optimalt er en lille flytning meget tydelig at høre da en nedgang fra "100%" musik til "95%" er lettere at høre end hvis højtaleren står helt forkert og farver musikken meget for her kan et lille flyt ikke høret i samme grad. Derfor jo nærmere man er det gode position jo mindre ryk skal der til. At du ikke ved dette er blot tegn på din uvidenhed.

test: Sæt begge højtalere ud i hvert hjørne at lokalet og flyt dem 5mm frem her kan du helt sikkert ikke høre nogle store ændringer men i optimal position høres et 5mm ryk tydeligt.

Jeg ved med 100% sikkerhed at du ikke lytter til sammenhængen for eller ville du vide at jeg har ret i det jeg siger. At du ikke kan høre dette skal jo ikke begrænse mig og andre blot fordi du har nogle mangler i mine øjne.   

PS skal vi ikke stoppe denne diskution her i min tråd skriv til mig privat så skal jeg nok gentage mig selv igen.

pps tag lige og læs sørens indlæg på side 4 her forklare han hvad han oplevede

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Mike-J
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 14:31 | IP-adresse registreret  

.

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 14:36 | IP-adresse registreret  

Mike-J skrev:

Tvivler ikke på at det blev bedre hos Søren ( eller andre du har "hjulpet" ) MEN!! optimalt!??  langt fra!!!!!

Det lød meget bedre efter en tuning ikke kun LIDT

Og du ved ikke en skid med 100% sikkerhed om hvad jeg lytter til og hvordan!.. 

Jo jeg ved det kan jeg jø høre på det der kommer udaf din mund det giver et godt billede

INTET!... udstyr / højtalere jeg har hørt opsat optimalt opføre sig som du beskriver!.. ( pånær højtalere med ekstrem dårlig / begrenset sprdening!)

100% til 95 % musik!?????  sikke engang mund bæ!!...

Mine procenter var i "" det var blot en udtryksform men det er måske også for indviklet ?

Kun i et uoptimeret rum!.. og udenfor optimal placeringen kan fenomener som du beskriver opleves!.. ( dog skal det i retfærdighed sige at 99% af alle lytterum er lannnnngt! fra optimale!)

Er lytterummet optimeret og tunet som det skal! og højtaleren der står optimalt samt har god sprædning, så skal der MEGET! mere end nogle få cm. til!..

Hvis rummet er noget "ged" og samspillet er dårligt! har du ganske ret!.. så skkal der ikke meget til før det hele afspore!...

Det du nyder godt af som selvbestaltet opstillings "ekspert" og grunden til at du kan slippe afsted med det!! er netop at de fleste lytterum IKKE! er optimale eller optimerede!.. 

Men her opnås heller ikke optimal lyd uanset hvad du gør!! kun ok lyd!... eller lidt bedre end hvis man bare 2smider" højtalerne ind så`n lidt tilfældigt!..

mvh.

Jeg er ikke selv bestaltet jeg ønsker blot at hjælpe folk hvis de ønsker og du har ret man kan altid optimere på rummet men hvorfor skal det snyde folk for at få mere udaf deres anlæg i den stue/rum de lige har tilrådighed. Desuden dur dit lyddøde rum ikke til musik, men det ved du jo heller ikke, hvorfor tror du det hedder lyddødt rum ? død musik rummet skal svinge med musikken som musikken svinger i virkeligheden. MAn kan også overdæmpe sig rum så et 100% dæmpet rum = det lyddøde rum er ikke optimalt.

Mike-J
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 14:49 | IP-adresse registreret  

,

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 14:52 | IP-adresse registreret  

Mike-J skrev:

Jeg snakker ikke om lyddødt rum Jonas!! bare optimeret!!..

Men da du har utrolig begrænset viden om akustik så vil jeg ikke her komme ind på hvad det indebære!.. du vil sikkert heller ikke kunne forstå det!?!..

Og selvfølgelig skal musikken swinge!.. den skal swinge optmalt!!

Og til din fordel skal det da siges at det er meget flinkt af dig at hjælpe folk der ikke selv har formået at opstille deres højtalere så optimalt som nu muligt i deres rum!.. her betvivler jeg ikke at du kan hjælpe! ( det kan dog hvem som helst med lidt erfaring! ) men ikke desto mindre er det flinkt af dig!..  også selv om det ikke bliver 100% optimalt!..   for jeg tvivler som sagt ikke på at det bliver lidt bedre !!...

Du har bare ikke viden og kapasitet til at opstille det helt optimalt!.. og de fleste lytterum gør heller ikke dette muligt!..

JEG! har heller ikke viden nok til at gøre det skal jeg ærligt sige!.. jeg vil ikke kunne opnå bedre resultet end dig!...( men jeg er 100% sikker på at du heller ikke kan gøre det bedre end mig!...)

Derfor bruger jeg mere kvalificeret hjælp der foruden lytning også anvender målinger og udfra disse optimere både rum indretning og opstilling mm. dette er et par personer DER VIRKLIG HAR FORSTAND PÅ AKUSTIK, MÅLINGER AF DETTE SAMT INDRETNING AF RUM  OG IKKE  MINDST MUSIK OG HVORDAN DETTE LYDER, SKAL LYDE OG OPFØRE SIG! under forskellige forhold ( dette er noget du også her meget begrænset viden om Jonas!!)

Du bruger hvad jeg vil kalde for stenalder metoder! og rager i blinde!.. og udfra hvordan DU! tror og mener det skal lyde for at lyde optimalt!!..

Sådanne metoder er jeg for længst vokset fra!!.. det giver ALDRIG! optimal resultat og mest musikalitet!!

Kun middelmådighed!..

Og selvfølgelig er du selvbestaltet psudo "ekspert"  hvor har du lært akustik mm. ellers??? jonas!!??...  spørger bare!??!..

mvh.

Måleinstrumenter kan ikke måle følelser i musikken og sammenhænde ;O) og måleindtrumenter har ikke musikalsk fårståelse og intuation. Du kan tage dine måleinstrumenter og kaste dem langt væk  nøjj jeg glæder mig til vi mødes en dag tag heller faldskærm med du vil komme til at falde dybt og sluge nogle kameler

Mike-J
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

.

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 15:09 | IP-adresse registreret  

Mike-J skrev:

Du fatter ikke en s*** af hvad jeg skriver!! det var da utroligt!!

MÅLEUDSTYR SAMT!!!!! LYTNING!...

Jamme det er jo din lytning jeg sætter stort ? ved du kan ikke lytte musik fordi du tror det handler om højde og bredde og ikke musik det siger du jo selv. Alle kan finde udaf at måle med indtrumenter for alle har haft måleteknik på deres studie samt deltaget i fejlkilde beregninger og analyser.

Slet lige den sammenligning med H... den høre ikke hjemme her i dette forum det er for lavt Mike-J

Så længe i bakker ud hver gang jeg tilbyder at kommer over til jer så vil i jo aldrig komme til at bide skere med mig.

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

Mike-J skrev:

Hummmm..... NÅ!!.. Så... Taralabs kabler duer ikke???... Jonas!???........

FINT!! så er vi jo i samme "båd" Jonas!  Linn kabler duer heller ikke!..

Sikke noget mund bæ!..  det er da vis DIG! om nogen der sidder på dine øre og indbilder dig resten!?..

Der er bare intet hul igennem på Linn kabler og lyden hænger bare ikke sammen!... 

Beklager, men disse sætninger hører til i en anden tråd..

Hvordan du så på den baggrund kan udtale dig som ekspert på musikalitet, mm. går over de flestes forstand!??..

Taralabs kablerne ( RSC. serien ) er meget mere musikalske, de har bedre homogenitet, timing og sammenhænge, ligeledes er opløsningen klart bedre, dynamikken lige så!..

Taralabs kablerne er bedre på alle punkter!.. man får bare ikke musik igennem på Linn kabler!..

Ligeledes disse.

Det er min mening / erfaring!!...

Jonas taler meget eller rettere heletiden om musikalitet og sammenhænge, timing samt rytme,  underligt at han overhoved kan udtale sig om dette med de kabler han anvender!.. det er jo klart hans anlægs svageste punkt ( udover højtalerne! ) det må ganske enkelt være noget han drømmer sig til!?..

Jeg har ingen problemer med at anbefale dig Taralabs!.. og Hifi-Klubben gør da ganske ret i at bruge og sælge disse med deres udstyr!.. det er snare Jonas der sidder på sine øre og oppe i hjernen indbilder sig at han høre mest musik og musikalitet på det han har ( Linn ) og at KUN!! dette duer!.. og at han er eksperten på hvad og hvornår noget duer eller er musikalsk!..

Tja, det siger i jo godt nok. Jeg ved bare ikke hvad jeg efterlyser: Hifi som dig,  og så mange andre, eller glæden ved musik som Jonas! Jeg tror det sidste.. Det skal vel nærmest være en blanding på en måde..

Om Taralabs duer kan kun EN! afgøre og det er dig selv!..  dette udfra en prøve over dit eget system!..

Orv, den var ny, den havde jeg ikke hørt før..

Jeg kan sige så meget at Jonas aldrig har hørt andet end Taralabs billigste kabler ( har han selv udtalt og indrømmet!)  der ikke er stort bedre end så mange andre ok! til prisen billig kabler!..

På dette grundlag og at disse billig kabler fra Taralabs ikke spiller bedre end hans Linn kabler og måske er de eneste kabler hans Linn kablr spiller en smule bedre end drager han konklutionen at Taralabs kabler generelt ikke duer! dette siger meget om Jonas måde at evaluere hifi og udstyr på!..

Tja, det kan du vel have ret i, det lader jeg op til dig selv at bestemme 

Så prøv du bare Taralabs kabler, og finder du at de i dine øre giver et godt resultat!? så er det de kabler du skal gå efter.. hvis ikke led vidre!..

Det her har du helt sikkert ret i!

Taralabs kabler er fine og gode kabler på linie med mange andre gode kvalitets kabler!.. blandt de bedste der laves!.. ( ikke DE! bedste men blandt dem!.. i deres respektive prisklasser!.. hvad der er de bedste er subjektivt!..)

Om DU! kan bruge dem med dit udstyr afhænger af ganske enkelt af netop dette udstyrs egenskaber / klangbalance og især dine øre!.. eller hvad det er du går efter af lyd / klang..

Dette kan for alle andre være meget svært at rådgive om.

Hvis dit udstyr hælder mod det mørke er Taralabs ikke det du skal gå efter, er de lidt lyse i klangen kan nogle af deres kabler gå an, eks. RSC-Prime & RSC. Reference & Axiom.

Det hælder mod det mørke, Gold-farven var nemlig udsolgt fra Denon's side..

Jeg tror faktisk det hælder mod det mørke, der måtte gerne være lidt mere diskant og klarhed i talen nogle gange..

Er de meget neutrale er det deres RSC-Air og The - One kabler der skal til eller det lidt ældre RSC- Master eller Decade.

De lidt billigere Prism modeller har jeg ikke så meget erfaring med så jeg vil anbefale disse!.. men nogle af dem kan give en lidt for mørk klang i neutrale eller i forvejen mørk klingende udstyr!..

Det var netop disse jeg havde kig på.. Jeg synes prislejet er meget passende for min næste investering.

Jeg kan også anbefale dig at kikke på AudioQuest, Kimber, Supra, Nordost og Cord samt især Bertram Cables..

Takker! Et kort, og præcist svar. Det kan jeg virkelig bruge til noget, og jeg vil skrive disse op og se om jeg kan komme til at lytte til dem på et tidspunkt!

Nogle af disse er dog lidt dyre selv for deres billige modeller, men kimber, AudioQuest og Supra har kabler i alle prisklasser..

Hvad du skal gå efter må være op til din pengebog og dine øre!..

Men en ting er sikker Taralabs kabler er ganske fornuftige og kanon kabler med det rette udstyr!....

Sød musik i mine ører

Spørgsmålet er bare om dette er dit eller???

Det svar forbliver i mine tanker, for ellers vil I bare alle op og høre mit anlæg... Hehe

Og det kan du jo kun finde ud af ved at prøve dig frem!..

mvh.

Tak for hjælpen Mike!

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 15:26 | IP-adresse registreret  

Mike-J skrev:

Det er kun ham selv der kan afgøre om taralabs kabler duer eller ej! bestemt IKKE! dig Jonas!... ( det har du ikke kompetance til at afgøre!)

Enig, men lidt hjælp på vejen tager man vel altid med..

Hvad angår højtaler placering!..  at der sker så meget når du rykker lidt på dine  højtalere eller højtalere generelt når du har Tunet / placeret dem, viser blot at du NETOP! ikke har fundet den optimale position for disse!..  og at det du laver bare ikke giver det optimale resultat!..

Det behøver nødvendigvis ikka at have noget med højtalernes sprædning at gøre!.. og har det helt sikkert heller ikke med B&W men så er det din opstilling der er LANGT FRA! optimal.. og DIN! metode der IKKE! duer!...

Og så er den optimale sammenhænge, musikalitet samt alle andre parametre IKKE! optimale i forhold til det potencielle der er tilstede! så er samspillet med rummet og optimal placeringen ikke opnået Jonas!.. 

Det er muligt at du kan bilde dig selv ( og andre ind!) at den så er det fordi det lyder ok! og måske lidt bedre end før!?.. men optiamlt er det så IKKE!..

mvh.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Drop det nu, drenge. Nu ender det igen i den sædvanlige gang jeg-er-klogere-end-dig-pis, og det er lige nøjagtigt alt det folk ikke gider spilde mere tid på at læse!!

(Det var vist enden på denne tråd)

kibri
Branchemedlem
Branchemedlem
info: tidligere Schelde!

Lokalitet: Stor-København
Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 20:27 | IP-adresse registreret  

(Slettet. Havde intet med tråden at gøre...)

Til top Vis kibri's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kibri

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 20:44 | IP-adresse registreret  

Schelde skrev:

Kim F. - vil du venligst undlade mit navn i denne galeanstalt af en tråd ?

Ok, fair nok. Jeg beklager

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sjælland
Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 13:04 | IP-adresse registreret  

Mike-J skrev:

MJ : NEJ!!!.. Jonas det siger jeg ikke!... musikken er en helhed bestående af netop perspektiv! ( højde, bredte, dybde mm. ) samt div. parametre så som detaljer, forskelle, opløsning, homogenitet, timing, sammenhænge, plasticitet, dynamik, microdynamik, intertrancirier stilhed, kontrol, tempo, og klangbalance  mm. 

Hov, undskyld jeg lige blander mig her, men disse parameter du stiller op der har intet med musik at gøre, kun hi-fi normer.

Mike-J
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

.

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 13:09 | IP-adresse registreret  

Ikke Slipsefyr skrev:
Mike-J skrev:

MJ : NEJ!!!.. Jonas det siger jeg ikke!... musikken er en helhed bestående af netop perspektiv! ( højde, bredte, dybde mm. ) samt div. parametre så som detaljer, forskelle, opløsning, homogenitet, timing, sammenhænge, plasticitet, dynamik, microdynamik, intertrancirier stilhed, kontrol, tempo, og klangbalance  mm. 

Hov, undskyld jeg lige blander mig her, men disse parameter du stiller op der har intet med musik at gøre, kun hi-fi normer.

Takker Det er det jeg mener Mike-J måler alt i hifi normer det er derfor musikken går fløjten og han ved det ikke engang. Musikforståelse kan ingen måleinstrumenter få den intuation og indsigt musikeren har og vil formidle til os lyttere kan man ikke bruge måleinstrumenter til det er kun vores musikalske indsigt og forståelse der kan høre dette eller måle om i vil.

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

Mike-J skrev:

For at musikken skal swinge!! og gengives RIGTIGT! altså så musikalsk som musik nu er! skal disse parametere ( hifi normer ) være i orden!...

Man kan ikke det ene uden det andet!!...

mvh.

Du kan da godt have Liniere anlæg der ikke kan spille musik det er Revel og ML et tydeligbevis på. Du kan da godt have stort perspektiv unden anlægget kan spiller musik der er elektrostater et bevis på og jeg kunne blive ved. Måler du derimod kvaliteten i musikken efter musikalske normer så følger de andre HIFI ting med i præcis de mængder som passer helt automatisk ude du skal tage stilling til dem. Du ved jo alligevelm ikke i hvilke mængder dine elskee HIFI normer er på pladen så lad dog for søren musikken bestemme kan det være så svært at forstå ?

Mike-J
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

.

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne