Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 08:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Gratis tilbud fra Bojer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mike-J
Forum Bruger
Forum Bruger

INFO: Bruger hedder nu: miju

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

.
Til top Vis Mike-J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mike-J

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 13:54 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft besøg af en fra Scala HIFI og han gjrode det samme som jeg kan læse Jonas tilbyder at gøre. Spille en bid af Yesterday og flytte højttalerne til han selv synes "nu lyder det meget bedre".

Han påstod at (det eneste) det drejede sig om var at få høttaleren/anlægget til at spille størst forskel på forskelligt musik. Og at få Paul McCartney til at blive så og så fri i forhold til den akustiske guitar der akkompagnerer ham.

Vi lyttede og Ole flyttede HT´ere. For min del udeblev effekten. Jeg kunne ikke høre det han mente at kunne høre. Sådan vil jeg stadig udtrykke det, flere måneder efter besøget.

Jeg er idag overbevist om mit anlæg spiller suverænt godt og at jeg selv kan finde ud af at stille sådan noget op. Oles fidus med "størst forskel" er et hokes. Der er ikke noget indeni postulatet. Det er ren kejserklæder.

Jeg går ud fra at alle ved højttalere skal man først finde det optimale sted til ved at prøvelytte sig ind til den bedste placering, alt efter hvad man går efter. Og så skal de stå på millimeter fra bagvægge o.a.

Det er ikke nyt. Jeg tror der er mange som stiller deres højttalere hvor det også ser pænt ud og det er en del af problemet. Lyden er vigtigst.

Mvh

Jagge

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft besøg af en fra Scala HIFI og han gjrode det samme som jeg kan læse Jonas tilbyder at gøre. Spille en bid af Yesterday og flytte højttalerne til han selv synes "nu lyder det meget bedre".

Han påstod at (det eneste) det drejede sig om var at få høttaleren/anlægget til at spille størst forskel på forskelligt musik. Og at få Paul McCartney til at blive så og så fri i forhold til den akustiske guitar der akkompagnerer ham.

Vi lyttede og Ole flyttede HT´ere. For min del udeblev effekten. Jeg kunne ikke høre det han mente at kunne høre. Sådan vil jeg stadig udtrykke det, flere måneder efter besøget.

Jeg er idag overbevist om mit anlæg spiller suverænt godt og at jeg selv kan finde ud af at stille sådan noget op. Oles fidus med "størst forskel" er et hokes. Der er ikke noget indeni postulatet. Det er ren kejserklæder.

Jeg går ud fra at alle ved højttalere skal man først finde det optimale sted til ved at prøvelytte sig ind til den bedste placering, alt efter hvad man går efter. Og så skal de stå på millimeter fra bagvægge o.a.

Det er ikke nyt. Jeg tror der er mange som stiller deres højttalere hvor det også ser pænt ud og det er en del af problemet. Lyden er vigtigst.

Mvh

Jagge

PS Linn kabler er noget sh*t. De larmer i bund og top!

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Lokalitet: Århus
Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 13:57 | IP-adresse registreret  

Mike-J skrev:

Jonas : Du kan da godt have Liniere anlæg der ikke kan spille musik det er Revel og ML et tydeligbevis på. Du kan da godt have stort perspektiv unden anlægget kan spiller musik der er elektrostater et bevis på og jeg kunne blive ved.

MJ : det er ganske rigtigt! og JEG SIGER JO OGSÅ AT MÅLINGER IKKE! VISER ALT!... men er et vigtigt redskab! endda et MEGET! vigtigt redskab!..

Måler du derimod kvaliteten i musikken efter musikalske normer så følger de andre HIFI ting med i præcis de mængder som passer helt automatisk ude du skal tage stilling til dem. Du ved jo alligevelm ikke i hvilke mængder dine elskee HIFI normer er på pladen så lad dog for søren musikken bestemme kan det være så svært at forstå ?

MJ : Igen så fatter du ikke hvad jeg siger!...  DET ER JO DET JEG GØR ALTID!..   hifi parametre kommer kun frem og bliver hørbare hvis noget ikke er i balance!...   når alt swinger og er i balance og lader musikken kommer frem som den er og skal være! uden at fremhæve eller undertrykke noget som helst i musikken!.. så er det musikalsk!! så swinger det!!...

DET ER DET!!! JEG LYTTER PÅ OG EFTER NÅR JEG LYTTER!..

Hifi parametre bruges kun når man leder efter fejl for at begrense og eller rette disse!.. hvis og når de er tilstede!?!

KAN DET!!!! VÆRE SÅ SVÆRT AT FORSTÅ!..

Jeg ved hvorfor du hele tiden køre i den rille du gør!..

Det er ganske enkelt fordi du mener at når man ikke har Linn kan man ikke lytte til musik rigtigt fordi så er det man har ikke musikalsk! og hvis man aligevel vover at påstå dette!  så ved man ikke hvordan man lytter eller hvad der er musikalsk!..

Lille bitte Mike-J nu siger jeg det igen for din skyld hvor nævner jeg linn i denne tråd ? det er dig der bliver ved med at bringe det på banen. Jeg håber sku snart jeg møder noget mere musikalsk end Linn så jeg skal skifte mærke således er jeg fri for at folk kan skyde mig Linn i skoene for det er det eneste du kan. Tro mig jeg er den første til at skifte mærke. Blot vent til du ser min nye forforstærker så forbavses du nok hehe den er nemlig ikke LINN.

Når jeg nu har selvbyg og Lc Udstyr samt Taralabs kabler mm. så kan jeg ikke vide hvad der er musikalsk!.. og hvordan man skal lytte!!  fordi dit Linn er selvfølgelig bedre og mere musikalsk!!..

Jeg har fremhævet noget og her rammer du hovdet på sømmet og det er her jeg kan hjælpe dig med at vise hvad musikalitet kan være for nogle størlser og hvordan man kan høre efter hvor forståeligt musikken kan være. Se jeg ved jo det er her din begrænsning ligger så jeg skal blot demo det for dig og så bliver du sku giftig til at bygge højtalere når du får en forståelse for musikken.

Og det er jo en holdning der får de fleste her inde til at brække sig!!.. pånær Linn indehavere ( selv dog nogle af disse også!!) og dine tilhængere ( om nogen!??)

Ja så har de misforstået mit budskab men det er jo også nemmere for folk som ikke vil lære noget nyt så misforstår det det med vilje så kan de slippe uden om. Jeg gentager JEG VIL HAVE MUSIKALITET FREM FOR ALT OG HVIS DER FINDES NOGET SOM ER MERE MUSIKALSK END DEN UDSTYR JEG ALLEREDE HAR SÅ ER JEG DEN FØRSTE TIL AT SKIFTE. For vil jeg musikken nærmere så har jeg ikke tid og råd til at sidde fast.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 14:05 | IP-adresse registreret  

jale skrev:

Enig og der er her jeg hjælper folk. Tak for du har ændret tone så du er åbenbart i bedre humør idag det er jo dejligt

Jeg fårstår ikke dine angreb du har jo selv sagt til mig du ikke går op i forskelle du går efter god bund og krop på træinstrumenter på dine musik typer sådanne du kan høre et flygel som du opfatter det og du er ligeglad med om dit anlæg ikke kan spille rock musik. Vi 2 var rørende enige om at vi ikke have samme mål og det er jo fint så ved vi jo hvad vi vil. Du har et anlæg der ikke spiller så mange forskelle men det er det du vil have og kan lide så er der jo ingen problemer i mine øjne heller ikke selvom det ikke er en lyd jeg kan lide da det efter mine mening er for farvet.

PS dine plader lyder også fint hjemme ved mig kom gern med flere foreslag.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

jale skrev:

Jeg har haft besøg af en fra Scala HIFI Centreretog han gjrode det samme som jeg kan læse Jonas tilbyder at gøre. Spille en bid af Yesterday og flytte højttalerne til han selv synes "nu lyder det meget bedre".

Mvh

Jagge

Helt enig - det er det med at få højttaleren opstillet ordentligt som ikke ret mange mennesker går særligt meget op i, "for de skal jo også stå pænt, må ikke ses og ikke føles"!

Linn har så bare taget patent på "husk at stille højttaleren korrekt, ellers gør vi det for dig" med et smart navn! Ideen er god nok, men i praksis genererer den en meget arrogant holdning hos nogle i forhold til hvad nogle folk rent faktisk har fundet ud af selv, fordi holdningen præsenteres som "glem det, for det er kun os der kan gøre det 100%"!

Derfor er folk skeptiske, Jonas - fordi du tror at du er den eneste der kan!

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 14:21 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

Derfor er folk skeptiske, Jonas - fordi du tror at du er den eneste der kan!

Nej sku det har jeg sda aldrig påstået jeg ønsker blot at hjælpe folk det skal jo ikke sætte dem der hvor jeg foreslår ;O)

Selv du har lært at højtaler placeringen betyder meget og det var en af mine mål med dit besøg hos mig for det er jo synd at så mange folk har anlæg der ikke bliver udnyttet fuldt ud.

Mike-J
Forum Bruger
Forum Bruger

INFO: Bruger hedder nu: miju

Lokalitet: Bornholm
Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

.
Til top Vis Mike-J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mike-J

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

Svar til Jonas:

Der er ikke noget der hedder "størst forskel". Det er det eneste jeg vil frem med.

Det er et imaginært begreb uden reelt indhold. Et hokes.

Den lyd, som du beskriver som farvet, vil jeg derimod sige er langt mindre farvet end den lyd der kom ud da Ole satte de medbragte Ninkaer med K20 kabler til. Da gik det RIGTIG galt. Det hele fløjter og hviner, der er fest og ballade, over-rytme, for meget ramasjang, hvis du forstår.

Roen, den nødvendige ro, musikkens indre ro - hvis man kan sige sådan - kom først tilbage da jeg tilsluttede mine fine Sonus Faber med Nordost SPM. Det hele faldt på plads og fik den størrelse det skulle have.

Det var lige det jeg gerne ville sætte fast.

Jeg er iøvrigt ikke særlig humørsvingende...

Mvh

Jagge

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

Mike-J skrev:

Jonas : Lille bitte Mike-J nu siger jeg det igen for din skyld hvor nævner jeg linn i denne tråd ? det er dig der bliver ved med at bringe det på banen. Jeg håber sku snart jeg møder noget mere musikalsk end Linn så jeg skal skifte mærke således er jeg fri for at folk kan skyde mig Linn i skoene for det er det eneste du kan. Tro mig jeg er den første til at skifte mærke. Blot vent til du ser min nye forforstærker så forbavses du nok hehe den er nemlig ikke LINN.

MJ : JA!! i DINE!! øre!!.. fint nok for dig!!... meget! lille billt putte Jonas!!..  godt så!!.............. så er linn det bedste på jorden FOR DIG!!...  

Men når vi andre nu stiller spørgsmålstegn ved dette og måske ikke er af samme opfattelse!..   så skal du ikke komme her og spille bedre vidende og frelst!.. og snakke ned til os!!.. som om du bare ved bedre og har noget bedre end os andre!.. DET HAR DU IKKE!! i vores øre!.. og det er det der tæller for OS!! ( MIG!)  fat det nu!!...

Det er til at brække sig over når du ophøjer dine synspunkter og dit Linn til den eneste musikalske sandhed!!.. 

MJ : Når jeg nu har selvbyg og Lc Udstyr samt Taralabs kabler mm. så kan jeg ikke vide hvad der er musikalsk!.. og hvordan man skal lytte!!  fordi dit Linn er selvfølgelig bedre og mere musikalsk!!..

Jonas : Jeg har fremhævet noget og her rammer du hovdet på sømmet og det er her jeg kan hjælpe dig med at vise hvad musikalitet kan være for nogle størlser og hvordan man kan høre efter hvor forståeligt musikken kan være.

MJ : bare DET! du siger der viser alt!! som om du skal kunne komme og VISE! mig noget om musik og at lytte!!..  SOM OM DU ER BEDREVIDENDE!! bare fordi ( igen!) at du har Linn udstyr og selv syntes at dette er mest musikalsk!!..

Jonas : Se jeg ved jo det er her din begrænsning ligger så jeg skal blot demo det for dig og så bliver du sku giftig til at bygge højtalere når du får en forståelse for musikken.

MJ : igen  Som jeg før skerv!! FORDI JEG IKKE SYNTES LINN ER VEDRENS BEDST OG MEST MUSIKALSKE UDSTYR! SÅ VED JEG IKKE NOGET OM AT LYTTE ELLER MUSIK OG MUSIKALITET!!!

Sikke en gang pis! og ævl!!  som om DU!! er ekspert!..  og hvad angår mine højtalere!  så syntes mange andre end mig! at de spiller godt og bedre end dine Linn Espekker!!  når MUSIKERE!! og studie folk der LEVER AF AT LAVE OG SPILLE MUSIK!!  syntes det lyder godt, rigtigt og musikalsk! så skal du ( en skide maskin inginør fra ÅRHUS!) ikke komme og fortælle mig og nogen at DU! på det grundlag ved bedre!.. 

Og det er jo en holdning der får de fleste her inde til at brække sig!!.. pånær Linn indehavere ( selv dog nogle af disse også!!) og dine tilhængere ( om nogen!??)

Jonas :  JEG VIL HAVE MUSIKALITET FREM FOR ALT OG HVIS DER FINDES NOGET SOM ER MERE MUSIKALSK END DEN UDSTYR JEG ALLEREDE HAR SÅ ER JEG DEN FØRSTE TIL AT SKIFTE. For vil jeg musikken nærmere så har jeg ikke tid og råd til at sidde fast.

Mj : Som om DET! er noget DU! har eneret på!!?? DET VIL VI JO ALLE!!.. OG DET GØR VI JO ALLE!!.. ( HVIS VI HAR RÅD!)

Vi vil alle nærmere musikken og det kommer vi alle på hver vores måde!!... ( inden for de rammer vi nu har økonomisk mm. )

Men det kan du åbenbart IKKE! fatte og tror kun at det er DIG!! der ved!! og opnår dette!.. med DET! du har og som nu tilfældigvis er Linn!..

Jeg er skide ligeglad om det er Linn eller MarkLevinson eller Densen eller det jeg selv har for den sags skyld!!.. det at du ophøjer det til sandhed over alle vores andres udstyr og så hævder at vi ikke fatter en skid om musik og musikalitet!.. er hvad jeg reagere på!.. og brækker mig over!!..

Fordi du ikke syntes at dit og dat udstyr spiller lige så musikalsk som dit ( hvad det så end er!!?) betyder det ikke at du ved bedre eller har ret!!..  DET ER KUN OG KUN!! DIN MENING OG OPFATTELSE!! ikke en skid andet!..

Det er og bliver ingen sandhed!!..

Du ved ikke en skid mere end de fleste af os andre her!.. og overhoved ikke en skid mere eller generelt!! i forhold til udøvende musikere!!

Og så kan du heller ikke komme og vise MIG eller nogen andre noget som helst!!... 

Og der er INTET!! nyt i noget af det du snakker om med højtaler opstilling mm.!! gammel vin på nye flasker højst!!.. ( jeg er helt enig i jagge`s indslag!!)

Jonas!!.. DU ER IKKE EN SKID ANDET END BARE EN LINN ENTUSIAST OG MASIKIN INGINØR FRA ÅRHUS, DER HAR DIN EGEN OPFATTELSE AF HVORNÅR NOGET LYDER GODT OG MUSIKALSK!..

Ikke andet!!... ikke nogen guro eller bedre vidende ekspert!!...

Og det at du tror at du er mere er det der fik dig smidt ud af Århus hifiklub!!...  det burde være et vink med en "vognstang" men nejjjj....... 

Jonas kan ikke være galt på den!!.. han ved jo altid bedst!!!

At du ikke selv kan se at du er lidt "det" ude!??  fatter jeg ikke Jonas!..  du er sgu noget for dig selv!... det må man gi dig!!...

mvh.

Ps.

Jeg er heller ikke nogen ekspert på noget særligt!... jeg ved lidt om div. hifi produkter og en bitte smule om at lave højtalere der spiller rimligt rigtigt og musikalsk ifølge min opfattelse (samt en del andres dog!! ) og giver lidt råd udfra dette!.. uden at hævde at det er nogen ultimativ sandhed!.. men kun! og kun!!! min opfattelse og erfaring!!.. ikke andet og mere!!..

For resten og andet! læner jeg mig op af bedre vidende personer!... og dem er der mange af!.. jeg er heldig at kende nogle!!..

mvh.

Mike-J du vil altså misforstå mig det kan jeg så leve med. Men at du drager alle mulige konklusioner omkring min person uden at kende mig syntes jeg er lavt. Du ser ikke mig sammenligne dig med diverse massemordere og andre ting. Jeg vil gerne diskutere musik og HIFI det er det jeg går op i, du må gerne skrive jeg ikke har forstand på HIFI og musik men de andre sammenligner er for lavt i mine øjne og jeg håber admin slætter dine sammenligninger. Store dele af HIFI verden er forstokket og det er jo folk som dig der skriver at der skal være plads til alle men åbenbart ikke en som KUN har musik som målet og målemidlet. Hvorfor kan du ikke blot være glad og så selv tilbyde folk over på øåen at hjælpe med deres anlæg. Jeg tror dem som allerede har fået min hjælp har forstået at jeg kun har lavet dette tilbud for at hjælpe for tænk hvis der var nogle der havde hjulpet mig for 15år siden så have jeg ikke spildt så mange penge. Vær lidt mere åben Mike-j og hold diskutionerne på en HIFI's plan.

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 15:04 | IP-adresse registreret  

jale skrev:

Svar til Jonas:

Der er ikke noget der hedder "størst forskel". Det er det eneste jeg vil frem med.

Jammen det er jo her vi er enige om at vi er ueninge er det ikke rigtigt ? Men jeg vil mene når man på et anlæg kan høre at stemmen starter dybere og slutter højere og på et andet anlæg beholder stemmen næste samme toneleje så er første anlæg det anlæg som viser størst forskel lige på den pågældende stemme. Samme test kan lavet med størrelsen af rum.

Det er et imaginært begreb uden reelt indhold. Et hokes.

Det mener jeg jo ikk og det er simpelt at vise i en test.

Den lyd, som du beskriver som farvet, vil jeg derimod sige er langt mindre farvet end den lyd der kom ud da Ole satte de medbragte Ninkaer med K20 kabler til. Da gik det RIGTIG galt. Det hele fløjter og hviner, der er fest og ballade, over-rytme, for meget ramasjang, hvis du forstår.

Nu har jeg ikike hørt ninkaer ude ved dig og kan ikke være med her i denne sammenligning du taler om

Roen, den nødvendige ro, musikkens indre ro - hvis man kan sige sådan - kom først tilbage da jeg tilsluttede mine fine Sonus Faber med Nordost SPM. Det hele faldt på plads og fik den størrelse det skulle have.

Se lige der rammer du noget du vil have RO men jeg vil KUN have ro på de ROLIGE plader og ikke alle. Sonusfaber er bløde og behagelige og rolige højtalere på alle musik typer og det er en farvning i mine øjne. Anlæg med RO er oftes anlæg hvor musikken ikke kan komme ordentlig ud. Men det betyder jo ikke at jeg ikke kunne lide musikken ude ved dig den var jo meget rolig og behagelig, jeg ligger blot vægt på noget andet og andre værdier i musikken, og hvis du skifter dit linn ud med noget rør tror jeg faktisk du vil blive endnu gladere.

Det var lige det jeg gerne ville sætte fast.

Jeg er iøvrigt ikke særlig humørsvingende...

Skide godt så kan jeg måske godt se bort fra den ækle mail du sendte til mig for 14 dage siden ?

Mvh

Jagge

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

Hey boys'er!

Det er på tide at i fortsætter jeres tilsvining og hetz mod hinanden igennem private beskeder! I har lavet det spil for galleriet før, hvis i vil fortsætte så bruge privat beskeder! Tak!

Iøvrigt har admin jo lige ryddet op, så nu er der vel i omegnen af 200 frie pladser til mails hvor i kan kalde hinanden diverse ting..

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

Fanme ja, Kim! HØRT!!

Over and out.....(dette er sgu The NEverending story!)

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

Et ondt ord mere i denne tråd og den lukkes lige på stedet !!!
Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Kajkagen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003
Sendt: 06 Marts 2004 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

Så kan der være der blev ro hva'

Hård men retfærdig admin...  det er det vi kan lide

Tristan...
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2003
Lokalitet: København
Sendt: 06 Marts 2004 kl. 19:17 | IP-adresse registreret  

Jonas: Super tilbud! Det vil jeg bestemt benytte mig af, når jeg får nyt anlæg og lejlighed

Og det er godt du ikke lader dig gå på af alle de mavesure indlæg, der ikke ikke tåler meninger, men kun middelmådighed. Bliv ved, Jonas! Vi er stadig nogle, der er åbne for nye ideer, idealer, forslag og teorier.. Og som tør være uenige uden at få mindreværdskomplekser.

Bedste hilsner!

Hifi-parameter nummer 1: Musikbegejstring..
Til top Vis Tristan...'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tristan... Besøg Tristan...'s Websted

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 08 Marts 2004 kl. 11:44 | IP-adresse registreret  

Tristan... skrev:

Jonas: Super tilbud! Det vil jeg bestemt benytte mig af, når jeg får nyt anlæg og lejlighed

Og det er godt du ikke lader dig gå på af alle de mavesure indlæg, der ikke ikke tåler meninger, men kun middelmådighed. Bliv ved, Jonas! Vi er stadig nogle, der er åbne for nye ideer, idealer, forslag og teorier.. Og som tør være uenige uden at få mindreværdskomplekser.

Bedste hilsner!

Du kan være helt rolig jeg bliver ved. folk kan få hjælp hvis de ønsker og kan de ikke lide resultatet så kan de jo selv gøre som de vil. Men jeg har sku gode erfaringer og folk bliver super glade for deres anlæg og det er tilfredstillelse nok i sig selv. Jeg fatter ikke at flere butikker ikke gør dette for er du klar over havor mange GODE anlæg til 20.000kr der findes derude der blot er klasket på hvor 100% flere kvaliteteer kan findes frem ?

Bruce
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: København
Sendt: 12 Marts 2004 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

Jep meget fint tilbud, som jeg gerne tog imod imorgen, uanset hvor meget coke det ville koste mig

Jeg er sikker på, som HiFi novice, at jeg kunne lære mængder på de 3-6 timer en sådan demo/tuning ville tage. At så Jonas har sin opfattelse af, hvorledes han mener at lyden skal ud...ja....der har vi jo når alt kommer til stykket, forskellige præferencer. Men kan man slå ørerne ud, kan det jo være man får øjnene op!

Tænk hvis vore ører har de samme lytteforskelle, som vore øjne har synsforskelle, så er debatten om lyd jo i bund og grund en dødsejler, for ingen har opfundet "ørebrillen" endnu, for hvor er nirvana placeret på den skala? (nej jeg har IKKE drukket 2 flasker Amarone i aften )

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 12 Marts 2004 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

Har først opdaget denne tråd........fornemt tilbud .

Flytter du snart til kbh?

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

Mikael10
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2004
Sendt: 13 Marts 2004 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

Jeg forstår slet ikke dem, som begynder at være usaglig over for bojer.

Manden kommer med et fornemt tilbud, som han ikke tjener noget som helst.

Vi skulle hellere give ham en hånd.

Mikael10

Til top Vis Mikael10's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikael10

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum