|
Jonas : Lille bitte Mike-J nu siger jeg det igen for din skyld hvor nævner jeg linn i denne tråd ? det er dig der bliver ved med at bringe det på banen. Jeg håber sku snart jeg møder noget mere musikalsk end Linn så jeg skal skifte mærke således er jeg fri for at folk kan skyde mig Linn i skoene for det er det eneste du kan. Tro mig jeg er den første til at skifte mærke. Blot vent til du ser min nye forforstærker så forbavses du nok hehe den er nemlig ikke LINN.
MJ : JA!! i DINE!! øre!!.. fint nok for dig!!... meget! lille billt putte Jonas!!.. godt så!!.............. så er linn det bedste på jorden FOR DIG!!...
Men når vi andre nu stiller spørgsmålstegn ved dette og måske ikke er af samme opfattelse!.. så skal du ikke komme her og spille bedre vidende og frelst!.. og snakke ned til os!!.. som om du bare ved bedre og har noget bedre end os andre!.. DET HAR DU IKKE!! i vores øre!.. og det er det der tæller for OS!! ( MIG!) fat det nu!!...
Det er til at brække sig over når du ophøjer dine synspunkter og dit Linn til den eneste musikalske sandhed!!..
MJ : Når jeg nu har selvbyg og Lc Udstyr samt Taralabs kabler mm. så kan jeg ikke vide hvad der er musikalsk!.. og hvordan man skal lytte!! fordi dit Linn er selvfølgelig bedre og mere musikalsk!!..
Jonas : Jeg har fremhævet noget og her rammer du hovdet på sømmet og det er her jeg kan hjælpe dig med at vise hvad musikalitet kan være for nogle størlser og hvordan man kan høre efter hvor forståeligt musikken kan være.
MJ : bare DET! du siger der viser alt!! som om du skal kunne komme og VISE! mig noget om musik og at lytte!!.. SOM OM DU ER BEDREVIDENDE!! bare fordi ( igen!) at du har Linn udstyr og selv syntes at dette er mest musikalsk!!..

Jonas : Se jeg ved jo det er her din begrænsning ligger så jeg skal blot demo det for dig og så bliver du sku giftig til at bygge højtalere når du får en forståelse for musikken.
MJ : igen Som jeg før skerv!! FORDI JEG IKKE SYNTES LINN ER VEDRENS BEDST OG MEST MUSIKALSKE UDSTYR! SÅ VED JEG IKKE NOGET OM AT LYTTE ELLER MUSIK OG MUSIKALITET!!!
Sikke en gang pis! og ævl!! som om DU!! er ekspert!.. og hvad angår mine højtalere! så syntes mange andre end mig! at de spiller godt og bedre end dine Linn Espekker!! når MUSIKERE!! og studie folk der LEVER AF AT LAVE OG SPILLE MUSIK!! syntes det lyder godt, rigtigt og musikalsk! så skal du ( en skide maskin inginør fra ÅRHUS!) ikke komme og fortælle mig og nogen at DU! på det grundlag ved bedre!..
Og det er jo en holdning der får de fleste her inde til at brække sig!!.. pånær Linn indehavere ( selv dog nogle af disse også!!) og dine tilhængere ( om nogen!??)
Jonas : JEG VIL HAVE MUSIKALITET FREM FOR ALT OG HVIS DER FINDES NOGET SOM ER MERE MUSIKALSK END DEN UDSTYR JEG ALLEREDE HAR SÅ ER JEG DEN FØRSTE TIL AT SKIFTE. For vil jeg musikken nærmere så har jeg ikke tid og råd til at sidde fast.
Mj : Som om DET! er noget DU! har eneret på!!?? DET VIL VI JO ALLE!!.. OG DET GØR VI JO ALLE!!.. ( HVIS VI HAR RÅD!)
Vi vil alle nærmere musikken og det kommer vi alle på hver vores måde!!... ( inden for de rammer vi nu har økonomisk mm. )
Men det kan du åbenbart IKKE! fatte og tror kun at det er DIG!! der ved!! og opnår dette!.. med DET! du har og som nu tilfældigvis er Linn!..
Jeg er skide ligeglad om det er Linn eller MarkLevinson eller Densen eller det jeg selv har for den sags skyld!!.. det at du ophøjer det til sandhed over alle vores andres udstyr og så hævder at vi ikke fatter en skid om musik og musikalitet!.. er hvad jeg reagere på!.. og brækker mig over!!..
Fordi du ikke syntes at dit og dat udstyr spiller lige så musikalsk som dit ( hvad det så end er!!?) betyder det ikke at du ved bedre eller har ret!!.. DET ER KUN OG KUN!! DIN MENING OG OPFATTELSE!! ikke en skid andet!..
Det er og bliver ingen sandhed!!..
Du ved ikke en skid mere end de fleste af os andre her!.. og overhoved ikke en skid mere eller generelt!! i forhold til udøvende musikere!!
Og så kan du heller ikke komme og vise MIG eller nogen andre noget som helst!!...
Og der er INTET!! nyt i noget af det du snakker om med højtaler opstilling mm.!! gammel vin på nye flasker højst!!.. ( jeg er helt enig i jagge`s indslag!!)
Jonas!!.. DU ER IKKE EN SKID ANDET END BARE EN LINN ENTUSIAST OG MASIKIN INGINØR FRA ÅRHUS, DER HAR DIN EGEN OPFATTELSE AF HVORNÅR NOGET LYDER GODT OG MUSIKALSK!..
Ikke andet!!... ikke nogen guro eller bedre vidende ekspert!!...
Og det at du tror at du er mere er det der fik dig smidt ud af Århus hifiklub!!... det burde være et vink med en "vognstang" men nejjjj.......
Jonas kan ikke være galt på den!!.. han ved jo altid bedst!!! 
At du ikke selv kan se at du er lidt "det" ude!?? fatter jeg ikke Jonas!.. du er sgu noget for dig selv!... det må man gi dig!!...
mvh.
Ps.
Jeg er heller ikke nogen ekspert på noget særligt!... jeg ved lidt om div. hifi produkter og en bitte smule om at lave højtalere der spiller rimligt rigtigt og musikalsk ifølge min opfattelse (samt en del andres dog!! ) og giver lidt råd udfra dette!.. uden at hævde at det er nogen ultimativ sandhed!.. men kun! og kun!!! min opfattelse og erfaring!!.. ikke andet og mere!!..
For resten og andet! læner jeg mig op af bedre vidende personer!... og dem er der mange af!.. jeg er heldig at kende nogle!!..
mvh.
|