Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 20:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Gratis tilbud fra Bojer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
StudioSound

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Sendt: 13 Marts 2004 kl. 18:18 | IP-adresse registreret  

Lidt gratis hjælp til placering af højttalere:

http://www.hunecke.de/calculator/hifi/room-acoustics-hifi.ht m

Karsten

Til top Vis StudioSound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StudioSound Besøg StudioSound's Websted

MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 13 Marts 2004 kl. 18:20 | IP-adresse registreret  

Måske er en lille JB-fanklub ved at se dagens lys   Det skal de nok blive glade for ovre hos linn.....
Til top Vis MaltheK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaltheK

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 14 Marts 2004 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

MaltheK skrev:
Måske er en lille JB-fanklub ved at se dagens lys   Det skal de nok blive glade for ovre hos linn.....

hehe kan jeg fortælle at ikke en eneste har købt linn efter jeg har været ude og tune, de er derimod blevet mere glad for det system de allerede havde. Det er jo ikke alle der går efter Linn lyden men at tingene kommer til at spille mere musikalsk og sammenhængende er alle glade for.  

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

HenJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: København
Sendt: 14 Marts 2004 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

he he, det ser næremst ud som om folk er bange for jonas tænk hvis at han KAN gøre noget, ikke nogen tvivl om at jonas er nørd (meget positivt ment) i det han siger og gør, men folk er lidt hurtige til at sige "pjat med dig jonas", man ved jo hvad man ved, osse jer der giver lidt mere 'mainstream' svar er da lidt høje i hatten engang imellem og bruger lidt meget tid på at sige at jonas ikke kan gøre/har ret i der han siger, og det er lidt pupetetsagtig, jonas skaber debat og dette er da et debatforum,ik' og jeg ved af erfaring at det ER jonas's type at man kan hente det extra man mangler......!!

Ville blive lidt kedlig uden en jonas, så jeg støtter en jonas fanklub...............

Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
Til top Vis HenJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenJ Besøg HenJ's Websted

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 14 Marts 2004 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

men henj,  husk lige på, at der er sket en hel del inden d.1 januar 2004
Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

HenJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004
Sendt: 14 Marts 2004 kl. 17:53 | IP-adresse registreret  

Jeg kan jo kun forestille mig hvad der er sket;-) og det kan jeg jo ikke bruge til noget, da jeg ikke var her, jeg snakker osse kun om nu (og siden 0104) og kan han ha' været slem...........?!

Har bare set mange andre indlæg fra/med jonas hvor det har været lidt uretfærdigt mod ham (syntes jeg) så på et indlæg hos hifi-link hvor jonas skrev; her trænger i vist til en jonas bojer' og der blev svaret fra adm.; HVIS du skal være her skal du opføre dig ordenlig.... men han havede jo ikke sagt noget endnu, kun påpejet at der var lidt kedlig, og det var der.

Det lyder jo som om at han er afskrevet, nu er han der bare, så ham køre vi så lidt på.........eller tager jeg fejl, er der grusome ting jeg ikke kender til så mail mig privat, så det ikke starter en ny diskution/hets.....

Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
Til top Vis HenJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenJ Besøg HenJ's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 14 Marts 2004 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

HenJ skrev:

Jeg kan jo kun forestille mig hvad der er sket;-) og det kan jeg jo ikke bruge til noget, da jeg ikke var her, jeg snakker osse kun om nu (og siden 0104) og kan han ha' været slem...........?!

Har bare set mange andre indlæg fra/med jonas hvor det har været lidt uretfærdigt mod ham (syntes jeg) så på et indlæg hos hifi-link hvor jonas skrev; her trænger i vist til en jonas bojer' og der blev svaret fra adm.; HVIS du skal være her skal du opføre dig ordenlig.... men han havede jo ikke sagt noget endnu, kun påpejet at der var lidt kedlig, og det var der.

Det lyder jo som om at han er afskrevet, nu er han der bare, så ham køre vi så lidt på.........eller tager jeg fejl, er der grusome ting jeg ikke kender til så mail mig privat, så det ikke starter en ny diskution/hets.....

Det er det "farlige" i at kommentere sager hvor man kun kender halvdelen af historien. Jonas havde været på Hifilinks forum tidligere og du kan jo spørge rundt omkring hvordan DET gik! Heldigvis er det blevet lidt mere stuerent siden, og han er skam flink i real-life!

chriller4
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 14 Marts 2004 kl. 18:20 | IP-adresse registreret  

En skam jeg bor i Esbjerg...

Mit anlæg, klik her

Min hjemmeside: www.christerholte.dk
Til top Vis chriller4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chriller4 Besøg chriller4's Websted

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Lokalitet: Århus
Sendt: 14 Marts 2004 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

Det er det "farlige" i at kommentere sager hvor man kun kender halvdelen af historien. Jonas havde været på Hifilinks forum tidligere og du kan jo spørge rundt omkring hvordan DET gik! Heldigvis er det blevet lidt mere stuerent siden, og han er skam flink i real-life!

Jeg vil da gerne melde mig ind i Ronin fan klubben for du er da selv flink in real life

Du burde komme forbi en gang igen det er sket en del jeg har tunet rummet noget mere og der er kommet klimaxer til nu er lyden ved at blive helt hæderligt. Klokken er 18.45 og en tuning lige ude for Århus skal laves ses

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 7
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes