| Sendt: 07 November 2005 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
SMAJ skrev:
|
Slipsefyr skrev:
Jord har ingen indflydelse på levetiden, hvis det er steensen der har bildt dig det ind er det en dårlig undskyldning, de fleste af deres drev er gået i stykker uanset om folk har jord på eller ej , der er tale om fabrikationsfejl her og ikke andet. Men det er korrekt at Madrigals produkter som udganspunkt er lavet til at blive jordet, men de går ikke i stykker fordi man bruger dem uden.
------------------------------------------------------------ ---------------------------------
Ja , så føler jeg mig en kende røvrendt, hvis de er tilfældet!!! Det burde de ,forhandler såvel som fabrikken tage ansvar for , mener jeg . Ville det være for meget at forlange af et SÅ anerkendt og dyrt highend mærke? Eller er det bare mig der har det sådan?
|
|
|
Det siges at Steesen yder en god service, det gør han måske også, men tager sig vidst også godt betalt for det. De prøver at krybe udenom og er såååå overasket hver gang folk stiller med de her drev problemer og prøver at lade som om at de da aldrig har set det problem før. Mit drev gik i stykker dagen efter jeg havde købt det, her var problemet dog ikke løbeværket, men at den simpelthen ikke ville tænde. Her prøvede fohandleren virkelig også at bilde mig en masse ind og spurte også til om den var jordet (hvilke den var på det tidspunkt). Meget modvilligt gik han med til at sende den op til steensen for at få kigget på den, men han var hele tiden overbevist om at den ikke fejlede noget og at jeg var kommet til at gøre noget forkert og at folk der købte Levison var jo erfarne folk, hvorpå jeg måtte fortælle ham at jeg skam havde været hifi entusiast i over 25 år.
Maskinen kommer op hos steensen som i første omgang desværre ikke kan finde fejl på den, jeg overhøre en telefonsamtale mellem steensen og forhandleren hvor forhandelren på et tidspunkt siger ordret: "det skulle kunden faneme have love at betale når den ikke fejler noget. Forhanderen vender tilbage til mig og siger bare kort at den ikke fejler noget. Jeg får dog trumfet igennem at de skal beholde maskinen deroppe et par dage endnu da jeg mener den har en periodisk fejl og det går han igen modvilligt med til.
et par dage efter ringer forhandleren til mig og siger at de har fundet fejlen nu.....nåååå siger jeg.......ja, den skal have skiftet hele prinkortet på fronten.
En triumf for mig og forhanldren var pludselig så flink så flink så flink, faktisk slesk.
Jeg kom faktisk til at vente en lille måneds tid på reservedelene.
Min CDD har fået skiftet hele løbeværket ud før jeg købte den,den er købt brugt hos denne forhandler og havde den ikke fået skiftet det havde jeg ikke købt den.
Men følger man ikke med sådan et sted som her fesk, så bliver man ikke bekendt med de store problemer som Madrigal har haft med de drev og de kan bilde een hvad som helst ind.
Bortset fra det så spiller det røv godt og derfor går man jo langt for at beholde sådanne ting trods alt. Men at købe en spritny cd maskine fra Mark Levison??
Jeg tror selv jeg springer over. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|