| Sendt: 04 August 2005 kl. 09:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Marc skrev:
| Man skal jo også tænke på, at pio 435 har fået eisa award, som jo betyder at den er blevet samlignet med utrolig mange plasma skærme, og heriblandt også pana, hvor den så af eksperter er blevet vurderet til det bedste køb. |
|
|
Nu fik den jo EISA awarden inden PV500 kom frem, så den er ikke blevet sammenlignet med den. Men at et produkt har fået EISA Award giver jeg dog ikke meget for. Brug det som en indikator for at det nok ikke er et dumt køb, men at tro at det så helt sikkert er det bedste produkt .
Jeg står selv og skal købe ny skærm, inden for de næste par måneder, da jeg endelig er ved at være færdig med renovere hele den indvendige del af mit hus (2 år under vejs). Jeg har også overvejet disse to, Pioneer 435 og PV500, og har nået frem til at Panasonicen er bedste valg lige nu. Men jeg tror dog lige jeg vil vente til den nye 436 kommer, og se om det måske er et bedre køb. Det ser dog ikke ud til at Pioneer har prissat dem under 435. Men designet er i top på Pioneer, skønt jeg synes at PV500'eren også ser brandgodt ud. Dog irrerterer dybden på Pannyen mig lidt. Den har den udbygning i bunden at 42" skærmen som gør at den er lidt over 13 cm dyb. Det er 4 cm mere end Pioneer. Panasonicen kommer således til at hænge og svæve ude fra væggen, da det kun er bunden der er tyk. 4 cm lyder ikke af så meget, men når den hænger på væggen ser det altså lidt fjollet ud. Der ser Pioneer noget bedre ud.
|