Emne: Kan man få nok ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Aksa Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1998
|
| Sendt: 04 August 2005 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackhawk skrev:
Tak skal I have, nu lykkedes det Jer at ødelægge en ellers ganske glimrende tråd  |
|
|
Et lille intermezzo bør ikke ødelægge tråden.
Jeg er sikker på, at Jensen vender tilbage med nogle spændende input, når han har lyttet lidt til "dyret" - ellers skal jeg da kende ham dårligt.
Lad os endelig høre, Jensen - har du fået varmet forstærkeren godt igennem? __________________ mvh
AKSA
"Life is too short for over-expensive hi-fi pretending to be high-end"
|
| Til top |
|
| |
Krog Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 1580
|
| Sendt: 04 August 2005 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Det næste bliver vel at folk får på puklen for at kalde en pladespiller for en plov?
|
|
|
Tjaa, det skulle da ikke være første gang  . Den har jeg da fået "en på puklen" over.. Men det er en anden snak
Jensen: Har du radiatorer, oliefyr, brændeovn eller pejs..? Sikkert,
men det er da vidst ikke nødvendigt med de monster forstærkere!
Tillykke med dem.
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 04 August 2005 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Undskyld - men hvor mange skriver og laver foto af fede ting her på hifi4all som Jensen gør ?
Så lad nu være med at ølægge den tråd også !
I kan jo bare se på min tråd - den er også ølagt forde der er en forhandler der har ondt i røven !
Jensen bare fyr på med foto - det er godt at der er nogle der tør og kan !!
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 04 August 2005 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Undskyld - men hvor mange skriver og laver foto
af fede ting her på hifi4all som Jensen gør ?
Så lad nu være med at ølægge den tråd også !
I kan jo bare se på min tråd - den er også ølagt forde der er en
forhandler der har ondt i røven !
Jensen bare fyr på med foto - det er godt at der er nogle der tør
og kan !! |
|
|
HØRT
|
| Til top |
|
| |
Kristjan Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 458
|
| Sendt: 04 August 2005 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
>>Kan man få nok<<
Jo... du har fået nok, bare send én af dem til mig .
Du må med i Dong og Vattenfall fusionen til at få grejen forsynet.
Ellers til lykke med det . __________________ Hilsen
Kristjan
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 04 August 2005 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kristjan skrev:
|
>>Kan man få nok<<
Jo... du har fået nok, bare send én af dem til mig .
Du må med i Dong og Vattenfall fusionen til at få grejen forsynet.
Ellers til lykke med det .
|
|
|
Nemlig!
Som jeg tidligere ytrede; en skam for ærede Jensen at Barsebäck Reaktor 2 er blevet nedlagt, ved ikke om ham Fynmanden har en vindmølle i baghaven? __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 04 August 2005 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Krog skrev:
Ronin skrev:
Det næste bliver vel at folk får på puklen for at kalde en pladespiller for en plov?
|
|
|
Tjaa, det skulle da ikke være første gang . Den har jeg da fået "en på puklen" over.. Men det er en anden snak
Jensen: Har du radiatorer, oliefyr, brændeovn eller pejs..? Sikkert,
men det er da vidst ikke nødvendigt med de monster forstærkere!
Tillykke med dem.
|
|
|
Det er ikke slemt med varme jeg har en stor stue .
JR en er ikke slem , men den lille krell og Zeus kan godt kaste lidt varme fra sig .
Det med lyder den er ikke lett , de har vær sin fordel , men skal nok kommer med mere om det .
De skal et par amps mere ind før jeg er færdig med det .
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 04 August 2005 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville ikke turde have børn i nærheden af de monstre, hvem ved om de kun spiser amperer eller måske er sultne efter mere end det?
Glæder mig til at høre mere om lyden og deres forcer på hver deres område? __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
Fournais Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 846
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 00:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Way to go Jensen. Lad ikke folk der har ondt et vist sted (eller hvad end det nu er galt, whatever) ødelægge denne tråd! __________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
Dyrmann Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 219
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 01:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Undskyld jeg nu citerer igen, men dette syn er lidt ligesom dejlige kvinder.. -man kan bare ikke få nok   Rigtig smukt Jensen. Skriv endelig når du har dannet dig nogle indtryk af lyden!
|
| Til top |
|
| |
Medlyd Branchemedlem

Medlyd
Bruger siden: 26 August 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 680
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 01:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Selv med fare for at at blive halshugget, vover jeg alligevel spørgsmålet, hvad skal vi med den endeløse strøm af papkassebilleder i en bil, papkassebilleder i en stue, billeder af udpakkede jernkasse. Hvad er formålet ? Nogle mistrøstige kynikere kunne tro at der ganske simpelt er tale om markedsføring, gratis, hvis formål det er at tiltrække opmærksomhed på Jensen og hans firma, andre knapt så kyniske læsere tror måske at Jensen har købt et nyt kamera, hvis uomtvistelige kvalitet, vi andre så skal indvies i. Andre, Jan Nielsen, kunne måske tænke sig at vide lidt om historien bag disse kasser og spørger så på en, synes jeg, uskadelig spøgefuld vis, ind til relevansen for disse fyldige tråde.
Undertegnede glæder sig blot til, at alle forhandlere og importører fylder dette forum op med alle deres fortidige, nutidige og fremtidige indkøb, de tilhørende papkasser og bilerne hvori disse er blevet fragtet, så bliver det først helt fedt.

Venligst
Bent
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 02:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
du henter bare et sæt af de største monoblokke fra Gryphon og Gamut, så skal vi nok være der  , sammen med et 7.1 setup med Posseidon... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 02:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlyd skrev:
|
Hej
Selv med fare for at at blive halshugget, vover jeg alligevel spørgsmålet, hvad skal vi med den endeløse strøm af papkassebilleder i en bil, papkassebilleder i en stue, billeder af udpakkede jernkasse. Hvad er formålet ? Nogle mistrøstige kynikere kunne tro at der ganske simpelt er tale om markedsføring, gratis, hvis formål det er at tiltrække opmærksomhed på Jensen og hans firma, andre knapt så kyniske læsere tror måske at Jensen har købt et nyt kamera, hvis uomtvistelige kvalitet, vi andre så skal indvies i. Andre, Jan Nielsen, kunne måske tænke sig at vide lidt om historien bag disse kasser og spørger så på en, synes jeg, uskadelig spøgefuld vis, ind til relevansen for disse fyldige tråde.
Undertegnede glæder sig blot til, at alle forhandlere og importører fylder dette forum op med alle deres fortidige, nutidige og fremtidige indkøb, de tilhørende papkasser og bilerne hvori disse er blevet fragtet, så bliver det først helt fedt.

Venligst
Bent
|
|
|
Jamen så kom dog igang....
Kunne ikke forstille mig det er derfor Jensen gør det, nok mere for at dele hans oplevelser med os andre nørder..Heldigvis da..bare der var flere..blive endelig ved Rene 
En anden ting der faktisk er lidt sjov er at når sådanne ting bliver fremvist på HiFiforum.nu så kommer der sgu ingen sure opstød...hvorfor mon??
Og Turen til Tyskland..var det også bare for at sælge..iguder mand...bvdr 
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 07:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlyd skrev:
Hej

Venligst
Bent |
|
|
Hvad køber du ? du køber sikkert ikke en skid ind andet end det du selv er impotør for ikke .
Problemet med mange af jer , i har været med for længe og når så der kommer andre til så er fanden løs.
Det er nu meget sjovt i sverige kan de finde udaf det .
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 07:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva' Jensen, har du ikke også lidt ML og McIntosh på lager. Så ville det ikke være en trio men en 5-halløj
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 07:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Hva' Jensen, har du ikke også lidt ML og McIntosh på lager. Så ville det ikke være en trio men en 5-halløj  |
|
|
Jo har jeg , snart noget AP også , kan da også købe lidt rega .
Det er nu nice at have det sjovt , jeg vidste når jeg porster sådanne fotos så bliver der ? ja .
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlyd skrev:
|
Hej

Venligst
Bent
|
|
|
Havde det været dine produkter, havde du jo nok ikke klaget.
Men dine produkter er nok ikke gode, spændende eller eksotiske nok til at folk gider se eller høre om dem.
Livet er for kort til misundelige forhandlere.
Og det du har gang i, sætter kun dine vare i et dårligt lys.
Andre forhandlere, anmeldere m.m. der har ondt i røven over det går godt for andre, hold JER væk fra de tråde vi andre gerne vil se og læse og holde det som en super god tråd, opret Jeres egen tråde og skriv om det I vil fortælle os om Jeres produkter, så kan I jo se om i kan få folk til at læse og skrive i dem.
Så har man ikke noget fagligt, sagligt, konstruktiv kretik eller noget relevant at sige så hold jer da væk fra tråden og lad os andre nyde det..
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 09:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
Medlyd skrev:
|
Hej

Venligst
Bent
|
|
|
Misundelse er en grim ting 
Havde det været dine produkter, havde du jo nok ikke klaget.
Men dine produkter er nok ikke gode, spændende eller eksotiske nok til at folk gider se eller høre om.
Livet er for kort til misundelige forhandlere.
Og det du har gang i, sætter kun dine vare i et dårligt lys.
Andre forhandlere, anmeldere m.m. der har ondt i røven over det går godt for andre, hold JER væk fra de tråde vi andre gerne vil se, og holde som en super god tråd, opret Jeres egen tråde og skriv om det i vil fortælle os, så kan I jo se om i kan få folk til at læse og skrive i dem.
Så har man ikke noget fagligt, sagligt, konstruktiv kretik eller noget posetivt at sige så HOLD JER VÆK.
|
|
|
Hvorfor kan man ikke have lov til at udtale sig kritisk uden at blive beskyldt for at være misundelig? Nu må I lige klappe hesten, manden har jo ret til at synes det er en smule plat med alle de "papkasse" indlæg der efterhånden er her. Personligt synes jeg de er meget sjove, men jeg forventer da ikke at alle skal være enige med (faktisk er det ret sjældent folk er enige med mig..hmmm... )
Og der er jo rent faktisk tale om en sagligt indlæg, så det er da ikke din opgave at fortælle manden at han skal holde sig væk, specielt ikke når der INTET fagligt, sagligt eller konstruktiv kritik er i dit eget indlæg.
Jensen er god til at lave en masse indlæg om alt det spændende "legetøj" han henter hjem, og det synes jeg er rigtig godt. Men det er også kun godt fordi han holder sig til at lave indlæg om de mere specielle ting han henter hjem. Hvis han lavede en ny tråd hver gang han fik et nyt produkt i sortimentet så ville det være noget andet, og det ville være et problem hvis alle forhandlere gjorde det. Det er jo meningen at den slags skal være på nyhedssiden.
Hvis der er andre forhandlere, der som Jensen, fra tid til anden henter spændende produkter hjem for at prøve dem, kan jeg da kun anbefale dem at fortælle om det. Man kan jo bare springe billedet af kassen over 
Edit: Nå ja - og jeg er forøvrigt VILDT misundelig på det grej Jensen har fået fyldt i sin stue på det sidste  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
shras Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1007
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 10:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
Hvorfor kan man ikke have lov til at udtale sig kritisk uden at blive beskyldt for at være misundelig? Nu må I lige klappe hesten, manden har jo ret til at synes det er en smule plat med alle de "papkasse" indlæg der efterhånden er her. Personligt synes jeg de er meget sjove, men jeg forventer da ikke at alle skal være enige med (faktisk er det ret sjældent folk er enige med mig..hmmm... )
Og der er jo rent faktisk tale om en sagligt indlæg, så det er da ikke din opgave at fortælle manden at han skal holde sig væk, specielt ikke når der INTET fagligt, sagligt eller konstruktiv kritik er i dit eget indlæg.
Jensen er god til at lave en masse indlæg om alt det spændende "legetøj" han henter hjem, og det synes jeg er rigtig godt. Men det er også kun godt fordi han holder sig til at lave indlæg om de mere specielle ting han henter hjem. Hvis han lavede en ny tråd hver gang han fik et nyt produkt i sortimentet så ville det være noget andet, og det ville være et problem hvis alle forhandlere gjorde det. Det er jo meningen at den slags skal være på nyhedssiden.
Hvis der er andre forhandlere, der som Jensen, fra tid til anden henter spændende produkter hjem for at prøve dem, kan jeg da kun anbefale dem at fortælle om det. Man kan jo bare springe billedet af kassen over 
Edit: Nå ja - og jeg er forøvrigt VILDT misundelig på det grej Jensen har fået fyldt i sin stue på det sidste 
|
|
|
   Ak ja... Folkedomstolen lever i bedste velgående... (og nu har jeg så lige selv meldt mig ind i den )
__________________ MVH Søren
Sonus faber Club International
|
| Til top |
|
| |
skruerselv Udelukket fra forum

heltny/cujo
Bruger siden: 05 Juni 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 522
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det her ikk en lille antydning forlatterligt ?
De samme billeder 333 gange.
Er du SÅ stolt af dine forstærkere, så ta nogle flere billeder af dem - f.eks fra andre vinkler.
Og så skal DU (Jensen) lade være med at optræde som "trådt på" fordi der er nogle der ikke lige kan li din måde at fremvise billeder på - ELLER en papkasse i en bil - for helt ærligt, hvad fanden skal man med et billed af en lukket papkasse i en bil ???
Om så du havde 30 af de forstærkere, er jeg bedøvende ligeglad med, men at håne andre der spørger, fordi du ikke "vedlægger" en tekst - det er sgu for lavt - hvor vigtig tror du at du er ??? For mig er du ikke det fjerneste mere end alle andre på de sider her, uanset HVAD du har stående.
Jeg har en forstærker der for alle dine til at ligne noget der bruges i et soveværelse - MAX, men den er ikke vist her, for jeg er ikke ude på at gøre mig VIGTIG (eller prale) + at håne folk der spørger til noget om den, som JEG ikke selv har oplyst om - uanset hvad deres erhverv er.
Jeg starter heller ikke med at vise en papkasse på en græsplæne og skrive: GÆT !!!
Hvid du VIL være den store og seriøs - så lav et indlæg der handler om det der er NEDE I KASSEN og læg lidt informationer ved - så kan vi andre også se at DU ved lidt om det du har stående og så er du også fri for at håne andre (du selv synes ligger under dig)
Hvis det hjælper dig at ha en moderator i ryggen, så er der noget galt her - ingen burde håne andre pga at de spørger om noget som du selv fremviser.
Så skulle du jo ha startet med at håne de fleste - mange vidste jo ikke hvad der var i din fine papkasse i din fine bil.
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|