Emne: Kan man få nok ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Medlyd hvorfor er det lige du er så misundelig over for jensen er den bedste forhandler jeg har haft med at gøre, kører du måske ud privat til dine kunder for at afleverer, de varer man har købt hos dig. ..... Jalousi er en ond cirkel.....
mvh Novisad
|
| Til top |
|
| |
skruerselv Udelukket fra forum

heltny/cujo
Bruger siden: 05 Juni 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 522
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 10:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
|
Til Medlyd hvorfor er det lige du er så misundelig over for jensen er den bedste forhandler jeg har haft med at gøre, kører du måske ud privat til dine kunder for at afleverer, de varer man har købt hos dig. ..... Jalousi er en ond cirkel.....
mvh Novisad |
|
|
Nogle er NØD til at gøre mere end andre - for at få solgt - skjult service
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 10:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
Jean M Jarre skrev:
Medlyd skrev:
|
Hej
Selv med fare for at at blive halshugget, vover jeg alligevel spørgsmålet, hvad skal vi med den endeløse strøm af papkassebilleder i en bil, papkassebilleder i en stue, billeder af udpakkede jernkasse. Hvad er formålet ? Nogle mistrøstige kynikere kunne tro at der ganske simpelt er tale om markedsføring, gratis, hvis formål det er at tiltrække opmærksomhed på Jensen og hans firma, andre knapt så kyniske læsere tror måske at Jensen har købt et nyt kamera, hvis uomtvistelige kvalitet, vi andre så skal indvies i. Andre, Jan Nielsen, kunne måske tænke sig at vide lidt om historien bag disse kasser og spørger så på en, synes jeg, uskadelig spøgefuld vis, ind til relevansen for disse fyldige tråde.
Undertegnede glæder sig blot til, at alle forhandlere og importører fylder dette forum op med alle deres fortidige, nutidige og fremtidige indkøb, de tilhørende papkasser og bilerne hvori disse er blevet fragtet, så bliver det først helt fedt.

Venligst
Bent
|
|
|
Misundelse er en grim ting 
Havde det været dine produkter, havde du jo nok ikke klaget.
Men dine produkter er nok ikke gode, spændende eller eksotiske nok til at folk gider se eller høre om.
Livet er for kort til misundelige forhandlere.
Og det du har gang i, sætter kun dine vare i et dårligt lys.
Andre forhandlere, anmeldere m.m. der har ondt i røven over det går godt for andre, hold JER væk fra de tråde vi andre gerne vil se, og holde som en super god tråd, opret Jeres egen tråde og skriv om det i vil fortælle os, så kan I jo se om i kan få folk til at læse og skrive i dem.
Så har man ikke noget fagligt, sagligt, konstruktiv kretik eller noget posetivt at sige så HOLD JER VÆK.
|
|
|
Hvorfor kan man ikke have lov til at udtale sig kritisk uden at blive beskyldt for at være misundelig? Nu må I lige klappe hesten, manden har jo ret til at synes det er en smule plat med alle de "papkasse" indlæg der efterhånden er her. Personligt synes jeg de er meget sjove, men jeg forventer da ikke at alle skal være enige med (faktisk er det ret sjældent folk er enige med mig..hmmm... )
Og der er jo rent faktisk tale om en sagligt indlæg, så det er da ikke din opgave at fortælle manden at han skal holde sig væk, specielt ikke når der INTET fagligt, sagligt eller konstruktiv kritik er i dit eget indlæg.
Jensen er god til at lave en masse indlæg om alt det spændende "legetøj" han henter hjem, og det synes jeg er rigtig godt. Men det er også kun godt fordi han holder sig til at lave indlæg om de mere specielle ting han henter hjem. Hvis han lavede en ny tråd hver gang han fik et nyt produkt i sortimentet så ville det være noget andet, og det ville være et problem hvis alle forhandlere gjorde det. Det er jo meningen at den slags skal være på nyhedssiden.
Hvis der er andre forhandlere, der som Jensen, fra tid til anden henter spændende produkter hjem for at prøve dem, kan jeg da kun anbefale dem at fortælle om det. Man kan jo bare springe billedet af kassen over 
Edit: Nå ja - og jeg er forøvrigt VILDT misundelig på det grej Jensen har fået fyldt i sin stue på det sidste 
|
|
|
Jeg kan godt følge dit synspuknt med henblik på at der ikke er noget fagligt i mit indlæg, men jeg har bare indtil videre nydt tråden og syntes det er rigtigt ærgeligt at andre ødelægger den, og det har jeg kommenteret.
Og da de andre parter der i mine øjne har forsøgt at køre tråden ud på et sidespor har været en anmelder og et branche medlem, ja så har jeg benyttet ordene fagligt og sagligt.
Jeg har kun kommenteret deres negative indlæg og ikke andet, også for lidt at forsvare et branchemedlem der tør være anderledes og forsøge sig med en masse nyt og spændende, hvilket er spændende læsning set fra min side, at der er mange billeder af papkasser kan jeg sagtens leve med.
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
For vildt  . Jeg tror det er den største samling af ekstreme amps jeg har set, især den Krell-fætter ser nice ud - der er et eller andet ondt ved den  . Men Jensen, hvis du er træt af at flytte rundt på dem så låner jeg da gerne en af dem en uges tid eller 2, men jeg er bange for at Energi Horsens ikke bliver så begejstrede når mastesikringerne ude på vejen begynder at springe en for en  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
skruerselv ja det har du måske ret i, men det er sgu en god service og det er da rart at se hvem man køber sine ting fra. Og tit for vi os en sludder og hører lidt musik.
Det er det jeg forbinder med god service....
mvh Novisad
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
MichaelWB skrev:
Jean M Jarre skrev:
Medlyd skrev:
|
Hej
Selv med fare for at at blive halshugget, vover jeg alligevel spørgsmålet, hvad skal vi med den endeløse strøm af papkassebilleder i en bil, papkassebilleder i en stue, billeder af udpakkede jernkasse. Hvad er formålet ? Nogle mistrøstige kynikere kunne tro at der ganske simpelt er tale om markedsføring, gratis, hvis formål det er at tiltrække opmærksomhed på Jensen og hans firma, andre knapt så kyniske læsere tror måske at Jensen har købt et nyt kamera, hvis uomtvistelige kvalitet, vi andre så skal indvies i. Andre, Jan Nielsen, kunne måske tænke sig at vide lidt om historien bag disse kasser og spørger så på en, synes jeg, uskadelig spøgefuld vis, ind til relevansen for disse fyldige tråde.
Undertegnede glæder sig blot til, at alle forhandlere og importører fylder dette forum op med alle deres fortidige, nutidige og fremtidige indkøb, de tilhørende papkasser og bilerne hvori disse er blevet fragtet, så bliver det først helt fedt.

Venligst
Bent
|
|
|
Misundelse er en grim ting 
Havde det været dine produkter, havde du jo nok ikke klaget.
Men dine produkter er nok ikke gode, spændende eller eksotiske nok til at folk gider se eller høre om.
Livet er for kort til misundelige forhandlere.
Og det du har gang i, sætter kun dine vare i et dårligt lys.
Andre forhandlere, anmeldere m.m. der har ondt i røven over det går godt for andre, hold JER væk fra de tråde vi andre gerne vil se, og holde som en super god tråd, opret Jeres egen tråde og skriv om det i vil fortælle os, så kan I jo se om i kan få folk til at læse og skrive i dem.
Så har man ikke noget fagligt, sagligt, konstruktiv kretik eller noget posetivt at sige så HOLD JER VÆK.
|
|
|
Hvorfor kan man ikke have lov til at udtale sig kritisk uden at blive beskyldt for at være misundelig? Nu må I lige klappe hesten, manden har jo ret til at synes det er en smule plat med alle de "papkasse" indlæg der efterhånden er her. Personligt synes jeg de er meget sjove, men jeg forventer da ikke at alle skal være enige med (faktisk er det ret sjældent folk er enige med mig..hmmm... )
Og der er jo rent faktisk tale om en sagligt indlæg, så det er da ikke din opgave at fortælle manden at han skal holde sig væk, specielt ikke når der INTET fagligt, sagligt eller konstruktiv kritik er i dit eget indlæg.
Jensen er god til at lave en masse indlæg om alt det spændende "legetøj" han henter hjem, og det synes jeg er rigtig godt. Men det er også kun godt fordi han holder sig til at lave indlæg om de mere specielle ting han henter hjem. Hvis han lavede en ny tråd hver gang han fik et nyt produkt i sortimentet så ville det være noget andet, og det ville være et problem hvis alle forhandlere gjorde det. Det er jo meningen at den slags skal være på nyhedssiden.
Hvis der er andre forhandlere, der som Jensen, fra tid til anden henter spændende produkter hjem for at prøve dem, kan jeg da kun anbefale dem at fortælle om det. Man kan jo bare springe billedet af kassen over 
Edit: Nå ja - og jeg er forøvrigt VILDT misundelig på det grej Jensen har fået fyldt i sin stue på det sidste 
|
|
|
Jeg kan godt følge dit synspuknt med henblik på at der ikke er noget fagligt i mit indlæg, men jeg har bare indtil videre nydt tråden og syntes det er rigtigt ærgeligt at andre ødelægger den, og det har jeg kommenteret.
Og da de andre parter der i mine øjne har forsøgt at køre tråden ud på et sidespor har været en anmelder og et branche medlem, ja så har jeg benyttet ordene fagligt og sagligt.
Jeg har kun kommenteret deres negative indlæg og ikke andet, også for lidt at forsvare et branchemedlem der tør være anderledes og forsøge sig med en masse nyt og spændende, hvilket er spændende læsning set fra min side, at der er mange billeder af papkasser kan jeg sagtens leve med.
|
|
|
Fair nok, jeg er bare ikke helt enig med dig og de andre, der mener at det er de to personer der har kørt tråden ud på et sidespor. De har tilladt sig at stille nogle spørgsmål og i stedet for at besvare dem, er der så en noget større gruppe der straks beskylder dem for at være misundelige, dårlige forretningsfolk, dårlige anmeldere osv. og DET mener jeg er at køre tråden ud på et sidespor. Hvis man ikke kan li´deres spørgsmål så ignorer det.
Og jeg vil da gerne komme med lidt saglig kritik. Jensen er en rigtig god leverandør af billeder af spændende produkter her på forummet (og tak for det ) men ofte følger der ikke mange oplysninger med, nogen gange slet ingen oplysninger. Personligt kender jeg ikke alt hvad der findes af hifi-produkter, så jeg ville da også gerne fra tid til anden have lidt flere oplysninger sammen med de dejlige billeder. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
yes tilbage til tråden......
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
[/QUOTE]
Fair nok, jeg er bare ikke helt enig med dig og de andre, der mener at det er de to personer der har kørt tråden ud på et sidespor. De har tilladt sig at stille nogle spørgsmål og i stedet for at besvare dem, er der så en noget større gruppe der straks beskylder dem for at være misundelige, dårlige forretningsfolk, dårlige anmeldere osv. og DET mener jeg er at køre tråden ud på et sidespor. Hvis man ikke kan li´deres spørgsmål så ignorer det.
Og jeg vil da gerne komme med lidt saglig kritik. Jensen er en rigtig god leverandør af billeder af spændende produkter her på forummet (og tak for det ) men ofte følger der ikke mange oplysninger med, nogen gange slet ingen oplysninger. Personligt kender jeg ikke alt hvad der findes af hifi-produkter, så jeg ville da også gerne fra tid til anden have lidt flere oplysninger sammen med de dejlige billeder.
[/QUOTE]
Det er helt ok at du og jeg ikke er enige, det kan vi alle ikke være i alle sager.
De 2 nævnte personer er også i mine øjne meget velkommen til at komme med spørgsmål eller kommentare, men de kunne måske spørge på en normal måde i stedet for at lyde nedladende og misundelige, og det at der er rigtig mange der straks er efter dem, ja så må det jo være fordi at de ligesom mig opfatter det sådan.
Som forhandler og anmelder skal man passe lidt mere på hvad man skriver og hvordan, vi andre der ikke kender dem eller ved hvordan de er til dagligt kan ikke tolke om de laver sjov eller er sarkastiske eller på anden måde ikke mener det så hårt som de skriver, og det er derfor de for på puklen med det samme.
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Jean M Jarre
Vi skal alle passe på hvad vi skriver, det er sværere at kommunikere når "modtageren" ikke kan observere ens kropssprog. Jeg opfattede ikke deres indlæg som nedladende eller misundelige, tilgengæld synes jeg at mange af de indlæg der har været rettet i mod dem er decideret ubehøvlede.
Man kan nemt blive misforstået når man skriver noget her, men hvis der er nogen der udtaler sig på en måde man mener er upassende, så kan man jo starte med at be' dem uddybe deres indlæg, det kan jo være at man har misforstået det. Det sidste ses jo trods alt ofte. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
|
| Til top |
|
| |
hifiigen Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1033
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Interessant at se, at der er en del røre om de indlæg der ikke er klappe-i-hænderne-af-papkassebillederne mv., og at der fra flere steder ønskes kræfter der bringer tråden tilbage til det oprindelige.
Men det er der lidt besvær med.
Kan årsagen mon være, at det er lidt svært at se hvad formålet egentlig er, eller at formålet ikke kan bære mere end et par kommentarer? Nu er vi gud-dødme oppe på 6 sider!!!
Men OK det hedder "hifi 4 all", og dermed også for dem der vil gøre hifi-vejen 10-sporet.
Ang. lyden fra indholdet i papkassen: jeg gætter på, at den snart omtales som super, kraftfuld, og næsten helt uden sidestykke.
PS i øvrigt har jeg en forstærker, som er så stor, at den kun kan stå i SAS's største hangar - men jeg mangler et vidvinkelobjektiv til mit nye 48Megapixel digikvadratroddigitalkamera til at kunne vise den.
mvh og tilbage til tråden (hvad den så end går ud på)
|
| Til top |
|
| |
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
neeeejjj for en tråd!!!!!!!!!!!
folk skælder ud på hinanden........fyyy, tråden hed jo kan man få
nok??? men der stod jo ikke af hvad!!! og der kan man da aldrig få
nok!!!
UNDSKYLD....KU IK LA VÆRE............
MVH vELKOMMEN
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jensen .Hvordan går det med lytteriet
__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
marty Lukket konto

Konto lukket på anmodning fra bruger
Bruger siden: 27 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 205
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den krell der vejer det samme som mig, det er sagomedme vildt.
Tør man spørge om prisen på sådan en svend, jeg kan ikke rigtig finde den hos en dansk forhandler.
Og så undrer det mig at folk har så ondt i røven over at der blev
startet en papkasse tråd, for dem har der jo været mange af før.
Hvorfor brokkede i jer ikke dengang?
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Den som tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt, han har forstået begge ting lige dårligt".
Selvfølglig kender jeg de fine "kasser"! Mit (åbentbart misforståede ironiske) indlæg skulle bare lokke lidt flere subjektive facts ud af Hr. Jensen - altså andet end blot en masse fine billeder.
Det svarer jo til at stå på den anden side af en stor butiksrude og kun få lov til at SE! Når nu Jensen har mulighederne, hvorfor så ikke dele lidt ud af hans erfaringer?
Men når så den gode Hr. Jensen også selv misforstår budskabet, ja så står jeg af!
Iøvrigt tak til Bent for et fornuftigt og velformuleret indlæg. __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
marty skrev:
Den krell der vejer det samme som mig, det er sagomedme vildt. Tør man spørge om prisen på sådan en svend, jeg kan ikke rigtig finde den hos en dansk forhandler.
Og så undrer det mig at folk har så ondt i røven over at der blev startet en papkasse tråd, for dem har der jo været mange af før. Hvorfor brokkede i jer ikke dengang?
|
|
|
http://www.vassagohifi.com/main.php?site=demo
Prøv at se de fine ting her, jeg ledte selv efter dansk forhandler uden held så er det da godt Jensen importerer en vi alle kan nyde.
Jeg tror også at mange er velkommen til en lytter hvis jeg kender ham ret. __________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Det set lækkert ud med alle de store og dyre mærker sat op på række, og ja jeg er lidt misundelig på at Jensen kan det han kan, for jeg havde ikke nerver til at hente alt det udstyr hjem som han gør - han tager jo immervæk en risiko hver gang.
Jeg ville gerne høre om resultatet af hans lytning vedrørende audia flight 2 overfor AVI serien 
|
| Til top |
|
| |
marty Lukket konto

Konto lukket på anmodning fra bruger
Bruger siden: 27 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 205
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
piobyte skrev:
|
http://www.vassagohifi.com/main.php?site=demo
Prøv at se de fine ting her, jeg ledte selv efter dansk forhandler
uden held så er det da godt Jensen importerer en vi alle kan nyde.
Jeg tror også at mange er velkommen til en lytter hvis jeg kender ham ret. |
|
|
Tak for tippet piobyte.
Gulp... den er godt nok pebret.
|
| Til top |
|
| |
Medlyd Branchemedlem

Medlyd
Bruger siden: 26 August 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 680
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Til Jean Michell Jarre
Jeg er ikke helt med på, hvad jeg skulle være misundelig på. Er det Jensens markedsførinsmetoder, er det Jensens produkter eller hvad ? Ja, jeg har et problem med en markedsføring der giver sig ud for andet end det er og det forbløffer mig, at Moderator, der ellers nidkært vogter over indlæg der prøver at sælge produkter, er helt blind for det der åbenlyst er en promovering af Jensen og hans produkter. Jeg har fuld forståelse for, at man i sin forretnings tjeneste gør hvad man kan for at befordre en omsætning .Man bør dog efter min mening gøre det på de dertil indrettede pladser, så folk var klar over, at der var tale om markedsføring. Jeg er hverken misundelig eller jaloux, vi har de ting vi selv synes er gode, men jeg tvivler på at vi ville slippe afsted med at indsende fotografier af papkasser, specifikationer og billeder til dette forum (analog), hvergang vi modtag varer fra vores leverandører og det ville da heller ikke være rimeligt, at brancen på den måde "overtog" de forskellige fora.
Til Novisad
Jeg kan forstå at du er glad for Jensen og hans service og det er kun godt, den slags kan man aldrig få nok af. Vi kører dog også ud til kunder, i de tilfælde, hvor forhandleren ikke er istand til at løse problemer eller opsætninger relaterede til vores produkter. Da vi ikke handler direkte med kunderne, er det forhandleren`s pligt og fornøjelse at foretage den slags, men jeg har altså, med stor glæde, været ude hos hundredevis af kunder i årenes løb, dog mest før vi startede Medlyd.
Til Michael WB
Jeg er glad for at du også er enig i at en placering i nyhedsomtale ville være mere på sin plads.
Til Jensen
Tak for din private besked og nej jeg har ikke ondt et vist sted og det tror jeg heller ikke Jan Nielsen har, men tak for din interesse. Jeg er, i modsætning til din opfattelse, bestemt ikke misundelig på dine produkter, jeg er sikker på at jeg ikke ville være istand til at sælge dem, ikke fordi de ikke er gode (det ved jeg ikke noget om), men fordi jeg ved, hvor svært det er at sælge så store og dyre ting. Du er, og det tager jeg hatten af for, ganske givet langt bedre til den slags. Da du øjensynligt regner det for et minus, at man har været i branchen i lang tid, og gør meget ud af at betone, at du ikke er sammenlignelig med den forbryderiske radiobranche, regner jeg med at du,i overensstemmelse med dine principper, snart trækker dig tilbage til Sherwoodskovene og nyder dit velfortjente otium.
Venligst
Bent __________________ Venligst
Bent Sejbæk
"musik er sjovere..."
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bent det er rart at du skrev og det er rart at få det hele, på det rene, for jeg må sige at Jensen har hjulpet mig virkelig meget med at få den lyd jeg har ledt efter i de sidste par år og det har jeg meget respekt for. Og respekt for at du har forklaret dig på denne måde.....
med venlig hilsen Novisad
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlyd skrev:
|
Til Michael WB
Jeg er glad for at du også er enig i at en placering i nyhedsomtale ville være mere på sin plads.
|
|
|
Det var så ikke helt det jeg mente. Havde Jensen lavet en tråd hvor han fortalte at han havde fået en palle Velodyne hjem eller havde tilbud på VA så burde det være under nyheder eller i tilbudsavisen.
Nu er Jensen jo tydeligvis både entusiast og forhandler på samme tid (hvilket forhåbentlig gælder de fleste forhandlere). Nogle af de indlæg Jensen har haft på det sidste har tydeligvis væres for at dele sin begejstring for nogle af de spændende apparater han har hentet hjem. At han så også sælger dem, gør at vi bevæger os ind i en grå-zone, som jeg dog ikke har problemer med, bl.a. fordi han ikke her skriver at de er til salg og hvad de skal koste.
Som jeg skrev tidligere synes jeg det kunne være spændende hvis flere af branchefolkene kom med indlæg om hvad de henter hjem af spændende ting og afprøver i deres egne stuer. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|