Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. maj 2025 | 02:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Uhøjtidelig "hjemmebiograf" (med mere) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ThomasMøller
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2005
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 17 August 2005 kl. 01:29 | IP-adresse registreret  

Endelig fik jeg taget mig sammen til at hente et VGA-kabel, der er langt nok til at det kan trækkes i kabelbakken.

Fint er det da

Tror jeg undervurderede kablernes tykkelse, da jeg købte kabelbakken, for det var da godt nok kun lige, at de kunne klemmes i den.

Efter en del banden og svovlen over at kablerne faldt ud af bakken, inden jeg fik låget klikket på plads, stripsede jeg kablerne sammen. Det gjorde faktisk at de kunne sidde i bakken uden låget, uden at falde ud.

Gud fader hvor var det bøvlet, men nu sidder er de der - og de kommer ikke ned foreløbig!

Sådan, så er indgangende på den "lille" projektor fyldt ud. For god ordens skyld, kan jeg nævne at s-video sidder til min dvd-afspiller, komposit sidder i videoen, som bruges til tv-tuner samt playstation. Kvaliteten af denne indgang er godt nok elendig, men det går. Og sidst men ikke mindst, så sidder VGA-indangen til min laptop. Det er ikke jordens største maskine, men den kan dog (trommehvirvel) spille...

Bubble Bobble! Jeg købte to joypads til den, så nu er den min retro-spillemaskine. Der er nu et eller andet over det spil, som bare gør en afhængig.

Regner med at få "krejlet" mig til at mac mini her inden længe. Så må vi se om den kan blive et lille mediecenter.

Nå, jeg vil ind og bobble nogle monstre og samle nogle bogstaver...
Til top Vis ThomasMøller's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ThomasMøller Besøg ThomasMøller's Websted

KRIKSTAR
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 17 August 2005 kl. 02:44 | IP-adresse registreret  

Rart at se så meget glæde man kan få for så få midler

Det ser sgu ret OK ud - og skidt pyt med at det ikke lige frem er HiFi. Men med den fine/stilrene indretning burde du lige købe en tube polyfilla og få spartlet de huller ud, hvis det ikke allerede er gjort

Måske en ny dvd-afspiller kunne hjælpe lidt på billedet? Pioneer laver nogle billige modeller som skulle være helt ok, måske de kan findes super billigt brugt?

Off topic: Kender desværre kun det med økonomien alt for godt... Er selv på SU, så mit hifi er ikke blevet fornyet de sidste par år, men det er nu heldigvis heller ikke så ringe det jeg har. Har dog lige taget MC-kørekort, købt MC-tøj/udstyr og endeligt en MC til 40k, så min su-kasse er også godt i bund (Banken er glad...!)

Til top Vis KRIKSTAR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KRIKSTAR

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes