Jeg håber ikke denne tråd bliver en kamp om hvem der kan svine hinanden mest til. Det er åbenbart et meget ømtåeligt emne.
Til Bradford
....jeg mener dem som render DAT og andre på døren for at få lov til at lytte og bagefter købe deres sager i Holland er nogle grise. Ikke nok med du spilder andre menneskers tid, du gør dig til dommer over priser du alligevel ikke agter at betale. Du er en oser. Du tror vel ikke medarbejderen hos DAT ikke havde andet at lave end hold øje med dig og dine farvoritskiver - er det tilfældet - så er storhed gået dig en smule til hovedet.
Hmmmm, det er et meget negativt udsagn at komme med.
Den højtaler som vi kigger på er en DAT's "Amadaus KLON", altså en kopi til dem som IKKE vil købe den DYRE originale højtaler. Men det er altså OK at DAT sælger kit der kopiere ANDRES ARBEJDE billigere
!
Jeg har selv være hos DAT, kender udmærkedet godt dine typer, snakker og snakker om projekter man dybest set ikke kunne være mere ligeglad med.
Så er det da godt du har skiftet job
Jeg vil ikke sige at priserne hos DAT eller endda Q-sound ligger i den tunge ende, det gør det. Men Scanspeak er dyrt, og jeg kan endda forstille mig at DAT aftager for få enheder for at få dem billigt, men scanspeak kan ikke tillade at DAT som deres hjemmelig danskedistrubutør sælger billigere ud end i andre lande.
OK så du synes også at enhederne er dyre i DK, hvilket var spørgsmålet på starten af denne tråd (Hvis du da har læst første indlæg)
Jeg vil ennda sige, det er ok at købe over nettet, sålænge man ikke spilder andre menneskers tid og kalder dem for tyve bagefter - du er tyven fedteøre.
Jeg har ALDRIG kaldt nogle for tyve, tværtimod søger jeg en forklaring på prisforskellen, der ville forklarer hvorfor de danske distributører IKKE er tyve!