Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 14:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Plasma og HDTV (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 18 August 2005 kl. 09:06 | IP-adresse registreret  

Agent Cooper skrev:

For en god ordens skyld må jeg lige sige, at indlægget Otoo citerer er skrevet af mig og ikke napsi. Napsi og jeg har samme arbejdsplads og jeg postede indlægget i den tro at det var mig som var (auto-)logget ind, men det var altså ikke tilfældet.  Sorry napsi!

Hehe, sh*t happens - jeg har rettet quotes'ne i mit indlæg...

Agent Cooper skrev:
Nej det er ikke udformet som det officielle logo, men det er det samme navn/betegnelse jeg har set på et par fladskærmstv, som jeg selv ville kalde 'HD-kompatible' og ikke 'HD-ready'. Kender man ikke det officielle logos udformning kan man jo tro, at et HD-kompatibelt tv er HD-ready når blot der står 'HD-ready' i en eller anden udformning på tv'et. Om det er 'ulovligt' at gøre dette ved jeg ærligt talt ikke, men det er stensikkert dårlig forretningmoral hvis man er i 'ond tro'.

Det må man sige ja til. Jeg ville stadig gerne vide hvem der gør det. Jeg ville ringe til TV2 på stedet og spørge om der ikke lige var behov for en opfølgning... Det må siges at være noget der skriger efter at blive sat fokus på - Det er slemt nok hvis den almindelige forbruger skal vide hvad forskellen er på "HD Compatible" og "HD Ready", hvis han også skal kende forskel på hvilken skrifttybe det er skrevet med, så er det altså helt ude i hegnet.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes