| Sendt: 18 August 2005 kl. 09:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Agent Cooper skrev:
|
For en god ordens skyld må jeg lige sige, at indlægget Otoo citerer er skrevet af mig og ikke napsi. Napsi og jeg har samme arbejdsplads og jeg postede indlægget i den tro at det var mig som var (auto-)logget ind, men det var altså ikke tilfældet. Sorry napsi! |
|
|
Hehe, sh*t happens - jeg har rettet quotes'ne i mit indlæg...
Agent Cooper skrev:
| Nej det er ikke udformet som det officielle logo, men det er det samme navn/betegnelse jeg har set på et par fladskærmstv, som jeg selv ville kalde 'HD-kompatible' og ikke 'HD-ready'. Kender man ikke det officielle logos udformning kan man jo tro, at et HD-kompatibelt tv er HD-ready når blot der står 'HD-ready' i en eller anden udformning på tv'et. Om det er 'ulovligt' at gøre dette ved jeg ærligt talt ikke, men det er stensikkert dårlig forretningmoral hvis man er i 'ond tro'. |
|
|
Det må man sige ja til. Jeg ville stadig gerne vide hvem der gør det. Jeg ville ringe til TV2 på stedet og spørge om der ikke lige var behov for en opfølgning... Det må siges at være noget der skriger efter at blive sat fokus på - Det er slemt nok hvis den almindelige forbruger skal vide hvad forskellen er på "HD Compatible" og "HD Ready", hvis han også skal kende forskel på hvilken skrifttybe det er skrevet med, så er det altså helt ude i hegnet. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|