Så de har altså ikke en hjemmeside..?
http://www.alfaview.dk/index3.htm
Meget naturligt kun at reklamere lokalt med slagtilbud, det er der
ikke noget nyt i. Ellers ville de to-tre medarbejdere jo blive
overfaldet, ideen er jo at tækkes deres lokale område med deres nye
butik, og ikke tage omsætning fra deres øvrige butikker.
Det er altså set før  |