Forfatter |
|
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Meget nydeligt anlæg du her der. Som de andre; mere plads ville hjælpe.
HVvor mange W er det lige den 218'er spytter ud? Kunne godt selv tækne mig en af slagsen, gerne to 
Nosferatu
|
Til top |
|
|
tchav Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 181
|
Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
HVvor mange W er det lige den 218'er spytter ud? Kunne godt selv tækne mig en af slagsen, gerne to 
Nosferatu
|
|
|
Ja mere plads ville ikke gøre noget. Den er på 2*250 w i 8 ohm Jeg ville også gerne prøve med 2 men kender desværre ikke nogle der lige har en  __________________ Mit anlæg
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 09:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
tchav skrev:
nosferatu89 skrev:
Nosferatu
|
|
|
Ja mere plads ville ikke gøre noget. Den er på 2*250 w i 8 ohm Jeg ville også gerne prøve med 2 men kender desværre ikke nogle der lige har en 
|
|
|
En af mine venner kørte i en længere periode med to brokoplede 218 - masser af effekt! 
Men så er man altså også ved at være oppe i en pris hvor det bedre kan betale sig at købe en bedre effektforstærker. Ikke forstået på den måde at 218 er dårlig, for det er den ikke. Men medmindre man har nogle meget "tunge" højttalere så vil én god 150-250w forstærker som regel være rigeligt.
Min ven skiftede forøvrigt de 2 218 men en Parasound HCA-2200II. Lige nu har han to Parasound HCA-3500 (2x350w) så han holder fast ved total overkill  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
tchav Forum Bruger

|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
tchav skrev:
nosferatu89 skrev:
Nosferatu
|
|
|
Ja mere plads ville ikke gøre noget. Den er på 2*250 w i 8 ohm Jeg ville også gerne prøve med 2 men kender desværre ikke nogle der lige har en 
|
|
|
En af mine venner kørte i en længere periode med to brokoplede 218 - masser af effekt! 
Men så er man altså også ved at være oppe i en pris hvor det bedre kan betale sig at købe en bedre effektforstærker. Ikke forstået på den måde at 218 er dårlig, for det er den ikke. Men medmindre man har nogle meget "tunge" højttalere så vil én god 150-250w forstærker som regel være rigeligt.
Min ven skiftede forøvrigt de 2 218 men en Parasound HCA-2200II. Lige nu har han to Parasound HCA-3500 (2x350w) så han holder fast ved total overkill 
|
|
|
Det er også den måde jeg har fået nad 218 beskrevet før. Men når man er på su må man priotere lidt. Har lidt kig på den classe ca-300 der er til salg, det er dog nok lige i overkanten for mig. Den ville ellers stå godt til min forforstærker! __________________ Mit anlæg
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
tchav skrev:
MichaelWB skrev:
tchav skrev:
nosferatu89 skrev:
Nosferatu
|
|
|
|
|
|
Min ven skiftede forøvrigt de 2 218 men en Parasound HCA-2200II. Lige nu har han to Parasound HCA-3500 (2x350w) så han holder fast ved total overkill 
|
|
|
Det er også den måde jeg har fået nad 218 beskrevet før. Men når man er på su må man priotere lidt. Har lidt kig på den classe ca-300 der er til salg, det er dog nok lige i overkanten for mig. Den ville ellers stå godt til min forforstærker!
|
|
|
Den ville nok være et god partner ja! Og jeg tror også den ville lyde bedre end 2 stk 218, men den koster også næsten det dobbelte 
Jeg ved ikke om det er en rimelig pris den er sat til salg til. Er det ikke sådan en Henrik har i "musikrummet"? __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
|
Til top |
|
|
tchav Forum Bruger

|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
tchav skrev:
MichaelWB skrev:
tchav skrev:
nosferatu89 skrev:
Nosferatu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det er også den måde jeg har fået nad 218 beskrevet før. Men når man er på su må man priotere lidt. Har lidt kig på den classe ca-300 der er til salg, det er dog nok lige i overkanten for mig. Den ville ellers stå godt til min forforstærker!
|
|
|
Den ville nok være et god partner ja! Og jeg tror også den ville lyde bedre end 2 stk 218, men den koster også næsten det dobbelte 
Jeg ved ikke om det er en rimelig pris den er sat til salg til. Er det ikke sådan en Henrik har i "musikrummet"?
|
|
|
Skal jeg heller ikke kunne sige om det er. Men ved heller ikke rigtig om jeg har pengene til den lige nu. Men man kan jo altid prøve at presse den lidt.
Nej Henrik har en ca-200 en model mindre men han har også en nad 218 måske jeg skulle høre ham om forskellen! __________________ Mit anlæg
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når man bare ser billederne ligner de jo hinanden til forveksling 
Men det var da en god idé at få ham til at fortælle lidt om hvordan han oplever forskellen. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
|
Til top |
|
|
tchav Forum Bruger

|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
Når man bare ser billederne ligner de jo hinanden til forveksling 
Men det var da en god idé at få ham til at fortælle lidt om hvordan han oplever forskellen.
|
|
|
Det er selvfølgelig rigtigt. Har lige prøvet at sende henrik en pb. Tak for hjælpen! __________________ Mit anlæg
|
Til top |
|
|
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
2*250W..Tak for kaffe. Kan den egentlig kører i mono, altså som en monoblok? For så bliver der da først rigtig gang i festen 
Nosferatu
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
2*250W..Tak for kaffe. Kan den egentlig kører i mono, altså som en monoblok? For så bliver der da først rigtig gang i festen 
Nosferatu
|
|
|
NAD 218? Ja den kan godt brokoples. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
|
Til top |
|
|
flaz Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1149
|
Sendt: 11 Juli 2006 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kommer der snart billeder af din crown, Theis?
|
Til top |
|
|