Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 05:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Denons SACD afspiller i EU! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kiro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 15 September 2005 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

Alle priserne står i deres nye katalog, og DCD2000AE koster 11.999,-

Mvh.

kiro

Til top Vis kiro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kiro Besøg kiro's Websted

Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 15 September 2005 kl. 17:24 | IP-adresse registreret  

Taurus skrev:
SOSFarum skrev:

Hifiklubben har lige fået dem på deres hjemmeside

http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/stereo/cdafspiller/d etail/DENON_DCD2000AE_CDafspiller.htm?id=7168

Hmm hvad er nu det for noget luskeri fra Hifiklubbens side, at de ikke klart kan skrive en pris på DCD 2000AE, men at man nu skal til at kontakte online?? De kan jo sjovt nok godt skrive prisen på alle de andre modeller, også nyhederne i AE-serien...mystisk!

Det sker faktisk ofte at der går et par dage før prisen kommer på.

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 15 September 2005 kl. 19:30 | IP-adresse registreret  

Taurus skrev:
SOSFarum skrev:

http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/stereo/cdafspiller/d etail/DENON_DCD2000AE_CDafspiller.htm?id=7168

Hmm hvad er nu det for noget luskeri fra Hifiklubbens side, at de ikke klart kan skrive en pris på DCD 2000AE, men at man nu skal til at kontakte online?? De kan jo sjovt nok godt skrive prisen på alle de andre modeller, også nyhederne i AE-serien...mystisk!

Ja, der skal efterhånden ikke meget til, før der bliver erklæret lusk og fusk i Hifi Klubben......

Det kunne jo tænkes at prisen måske ikke var tilgængelig på tidspunktet - der kan være så meget...

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 15 September 2005 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

Nicolai18 skrev:
Audi A3 skrev:

Taurus skrev:
Uden at vide det syntes jeg nu de nye cd afspillere DCD 1500AE og DCD 2000AE i høj grad ligner henholdsvis en DCD 1450/1550 og DCD 1650, blot i ny forklædning og selvfølgelig med lidt småforandringer. Dimensionerne og vægtklassen er i samme klasse!

Ved oversættelse fra Denon's japanske hjemmeside fremgår det også at 2000AE er en videreudvikling af 1650. I Japan hedder 2000AE 1650AE.

Nye opgraderede udgaver af 1450/1550 og 1650 er der vel ikke noget galt i, fremfor at det var helt nye modeller med nye modelnumre.

sådan har jeg også forstået det. 1500AE afløser 1450, 1550 men er jo nok en del bedre end de noget ældre modeller og 2000ae afløser 1650 og s10.

vægt mæssigt osv passer det også godt over ens min 1650'er vejer ihvertfald 12-13kg og den nye 2000 vejer vidt 13kg så vidt jeg husker. jeg skal helt sikkert låne en 2000'er ned hjem for at se hvordan den er i direkte sammeligning med min 1650'er.

Nicolai

2000AE afløser ganske rigtigt 1650, men ikke S10. Den lever i bedste velgående som SA10, og mon ikke vi får den at se herhjemme på et tidspunkt.

kiro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 15 September 2005 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

Er der nogen der har haft mulighed for en lytter på henholdsvis DCD/PMA modellerne ?.

Mvh.

kiro

Til top Vis kiro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kiro Besøg kiro's Websted

jbhe
Branchemedlem
Branchemedlem

Hi-Fi Klubben (Produkt- og indkøbsafd.)

Bruger siden: 14 August 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 15 September 2005 kl. 20:51 | IP-adresse registreret  

Audi A3 skrev:

Det sker faktisk ofte at der går et par dage før prisen kommer på.

Til information så sker den slags ting når produktet når at blive lagt på hjemmesiden inden priserne når blive udlæse igennem økonomi systemt. Det er ikke noget mærkeligt i det, teksten med at kontakte online, vises bare fordi der ikke er nogen pris at vise.

Til dem der har spurgt på om produkterne er kommet endnu. DCD2000AE er landet, og DCD1500AE forventes i butikkerne ultimo september.

Gumle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 15 September 2005 kl. 21:07 | IP-adresse registreret  

jbhe skrev:

Til dem der har spurgt på om produkterne er kommet endnu. DCD2000AE er landet, og DCD1500AE forventes i butikkerne ultimo september.

Spændende
I hvilke af Hifiklubbens butikker er der mulighed for at høre DCD-2000AE? Så vidt jeg kunne forstå på dem i Hifiklubben i Odense, så er det ikke sikkert de tager den model ind

M.V.H.
Søren

Til top Vis Gumle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gumle

jbhe
Branchemedlem
Branchemedlem

Hi-Fi Klubben (Produkt- og indkøbsafd.)

Bruger siden: 14 August 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 15 September 2005 kl. 22:50 | IP-adresse registreret  

Gumle skrev:

Spændende
I hvilke af Hifiklubbens butikker er der mulighed for at høre DCD-2000AE? Så vidt jeg kunne forstå på dem i Hifiklubben i Odense, så er det ikke sikkert de tager den model ind

M.V.H.
Søren

Så vidt jeg lige kan se, bør du for tiden have chancer i Herning og på Åboulevarden i København. Men du bør lige tjekke med butikken at de har afspilleren stående klar til at spille på, inden du tager afsted.

Taurus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2003
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 16 September 2005 kl. 11:35 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Taurus skrev:
SOSFarum skrev:

Ja, der skal efterhånden ikke meget til, før der bliver erklæret lusk og fusk i Hifi Klubben......

Det kunne jo tænkes at prisen måske ikke var tilgængelig på tidspunktet - der kan være så meget...

Ja beklager at gøre dig helt grøn i hovedet Ronin, men du har ret...har ikke så stor fidus til Hifikluben som tidligere hvilket jeg nu ikke mener er helt ubegrundet.

Men det er jo en helt anden diskussion end tråden her lægger op til og som vi ikke gider tage endnu engang, det har vist været debatteret mere end nok herinde

Til top Vis Taurus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Taurus

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 18 September 2005 kl. 21:56 | IP-adresse registreret  

Helt iorden - jeg har normal farve igen!

Om man har fidus eller ej til "klubben" skal jeg ikke kunne sige, men faktum var at modellerne var ret nye i EU og samtidig kunne man ikke helt komme frem til de rette priser - i starten var de umulige at få oplyst. Sådan har det været nogle gange med nye produkter, men nu er de heldigvis prissat......

schumi_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 28 Februar 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

nogle der har hørt om den cd afspiller er noget værd ?
Til top Vis schumi_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af schumi_dk

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 28 Februar 2006 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

Har fået et kort lyt på en DCD-SA1...  check den ud på Denons hjemmeside!..

Den er sjofel lækker og med den er de tilbage i god gammel suveren (DCD3560 & S1 stil!) den lyder umidelabrt fremragende.. (har dog ikke hørt nok over noget jeg bar her lidt mere indblik i til at kunne afgøre om den kan mænge sig med de referancer jeg ellers har?? men den lød lovende!!)

MEN! .... prisen!!....  

mvh.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 28 Februar 2006 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

schumi_dk skrev:
nogle der har hørt om den cd afspiller er noget værd ?

Jeg har lyttet til dem begge - dog har jeg lyttes klart mest til 2000AE, den lyder forrygende. men ok jeg fik en ca 1 time lang demo på dali helicon 400 og de højttalere spiller også forrygende så det hjælper selvfølgeligt. jeg holdt 1500 op mod 2000 hvor 2000 er klart bedst. men det er prisen jo også..

Jeg har selv en 1650 som 2000 jo er afløseren for og jeg må desværre indrømme at 2000 er noget bedre end 1650, men ok den er også 10 år nyere, og en videreudvikling af 1650.. dog kan en 1650 købes brugt for 1500-2500 og så får man altså meget lytteglæde for pengene.

Jeg vil gå så langt at jeg vil sige at 2000 spiller bedre end s10mk2 uden dog at have haft den i test lige op mod hinanden - men jeg er altså meget glad for 2000, den er kort sagt super.

Nicolai

Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 28 Februar 2006 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=miju]

Har fået et kort lyt på en DCD-SA1...  check den ud på Denons hjemmeside!..

Den er sjofel lækker og med den er de tilbage i god gammel suveren (DCD3560 & S1 stil!) den lyder umidelabrt fremragende.. (har dog ikke hørt nok over noget jeg bar her lidt mere indblik i til at kunne afgøre om den kan mænge sig med de referancer jeg ellers har?? men den lød lovende!!)

MEN! .... prisen!!....  

mvh.

[/QUOTE

Hvor har du lyttet på den? den ville jeg nemlig gerne hører... den ser fandme lækker ud og til den prisen må der også være noget indmad i den. hehe

Nicolai]

schumi_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 Marts 2006 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

hmm det var den her jeg mente, DCD-1500AE , men den ser godt nok billig ud indvendig. er der overhovedet for en 10'er blandet i den ?
Til top Vis schumi_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af schumi_dk

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes