| Forfatter |
|
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 31 August 2005 kl. 09:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boye skrev:
3DX skrev:
Boye skrev:
|
Mon ikke at fasevendingen af den ene enhed skyldes at de spiller "ryg mod ryg", og den ene skal så fasevendes for at de spiller i takt?
jo! men så er det jo en isobarisk kobling, i et horn? i pricippet fungere det vel ikke anderledes end en driver.
|
|
|
|
|
|
Jo, det er i princippet også sådan, jeg har opfattet forklaringen. Bortset fra at det ikke er et horn, men en transmissionslinie,
ok, min fejl.
altså snarere det modsatte. Men af og til er det jo detaljer der gør et patent muligt, og måske er forskellen kun at en isobarisk kobling typisk har enhederne front mod front og at de spiller ind i et lukket kabinet, hvad ved jeg?
næ, heller ikke jeg. kunne bare være fedt at se hvad patentet går ud på. |
|
|
__________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
Eurole Lukket konto

Bruger siden: 28 August 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen
Hvis der er nogen der har lyst ,så vil jeg gerne invitere folk Lørdag d 22 oktober kl 1400 til en eftermiddag hvor vi kan høre på mit anlæg.Hvis der er nogen der har lyst til at medbringe et kabel eller noget andet så skal de være velkomne.Jeg skal nok sørge for lidt mad og drikke.Hvad siger i?
mvh
Eurole
|
| Til top |
|
| |
Præsten Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2063
|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder meget spændende, vil meget gerne lægge øre til det anlæg! Count me in! 
/Præsten __________________ 2A = 101010
DEQX-bruger/supporter
Undervands-Rugby
Præstens OB1
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 09:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Eurole
Jeg vil meget gerne tage imod din gæstfrie invitation.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
øv kan ikke den dag er til messe i sverige .
Men jeg vil meget gerne høre dem amp
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det lyder da ret spændende, men hvor befinder vi os henne geografisk?
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
R.P. Forum Bruger

Status: Offline Indlæg: 972
|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej eurole.
jeg vil også gerne deltage.
Den forforstærker den ser virkelig lækker ud, kanonflot design, og jeg er ik i tvivl en god strømforsyning gør jobbet fuldendt.
De højtalere har nok noget af det ypperste kabinet der kan laves, oplevede dem på en hifi messe, for mange år siden, det er kram.
__________________ Med venlig hilsen R.P.
Analoglyd er nu bedst
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
| Sendt: 11 Oktober 2005 kl. 00:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
ØØØØØØØØØØØØØØØØØV
jeg er i USA...... men vil meget gerne have en ommer hvis det sker senere. __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Buch Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 11 Oktober 2005 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eurole skrev:
|
Hej allesammen
Hvis der er nogen der har lyst ,så vil jeg gerne invitere folk Lørdag d 22 oktober kl 1400 til en eftermiddag hvor vi kan høre på mit anlæg.Hvis der er nogen der har lyst til at medbringe et kabel eller noget andet så skal de være velkomne.Jeg skal nok sørge for lidt mad og drikke.Hvad siger i?
mvh
Eurole
|
|
|
Hold da fast det ser spændende ud. Jeg vil også gerne være med på en lytter hvis der stadig er ledige pladser. __________________ hilsen Buch
Mit anlæg
|
| Til top |
|
| |
Eurole Lukket konto

|
| Sendt: 17 Oktober 2005 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen
Så tror jeg vi er klar til på lørdag.Følgende har tilmeldt sig som der er sendt Pb,er til.Præsten,Alex E Nielsen,Jesper Juul,Buch,R.P,Sund,Alrune og Aecrewboss.
Jeg glæder til en forhåbentlig hyggelig eftermiddag med masser af musik.Husk at medbringe jeres favoritcder
mvh Eurole
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
| Sendt: 17 Oktober 2005 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Eurole.
Et super fedt anlæg du har - er i fyldt op til lørdag den 22 ? hvis ikke kunne jeg godt tænke mig at deltage 
M.v.h. tub61 __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
| Til top |
|
| |
Eurole Lukket konto

|
| Sendt: 17 Oktober 2005 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
tub61 skrev:
|
Hej Eurole.
Et super fedt anlæg du har - er i fyldt op til lørdag den 22 ? hvis ikke kunne jeg godt tænke mig at deltage 
M.v.h. tub61
|
|
|
Jeg tror desværre ikke vi kan være flere,hvis vi skal have noget ud af det,men hvis der kommer nogle afbud så skal jeg nok skrive tilbage.
mvh
Eurole
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
| Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 07:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Euroli.
Ok - det er der ikke noget at gøre ved - men kommer der et afbud , er jeg interasseret  __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 07:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækkert anlæg!
Skal desværre på arbejde den lørdag, så jeg kan ikke engang melde mig under reservefanerne. Men stor ros til de spændense højttalere, bakket op af et lige så lækket amp og CD sæt. dejligt indivuelt præget af god smag på alle leder.
Håber at i får en dejlig eftermiddag  __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
Aecrewboss Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 180
|
| Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Jeg har fået skaffet en forforstærker til på lørdag ,så der kan også afspilles vinyl da jeg tager min pladespiller med ud til Eurole.Så medbring også plader hvis i har lyst.
Vi må jo have overbevist ham om at vinyl er vejen frem ,jeg glæder mig ihvertfald til en forhåbentlig god eftermidag.
mvh
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 21 Oktober 2005 kl. 01:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu LOVER I at skrive om Jeres oplevelser, både Jeres oplevelser med Euroles fine anlæg samt ikke mindst Euroles oplevelse af Jer 
Nej, håber at I får en fin eftermiddag, ville så gerne have været med men der kom en racerbil i vejen. Er meget imponeret af det håndbyggede Mikael Karstensen sæt, pre, amp og speakere toppet op med en Accuphase CD. Enestående med den slags gæstfrihed! __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 21 Oktober 2005 kl. 01:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fuldt niveau ned til 20 Hz ? Det lyder næsten for godt til at være sandt  ....i må endelig huske at fyre Jennifer Warnes' "Way down deep" af til lørdagslytningen  , det er garanti for at der bliver støvet lamper af hvis de speakers går ned til 20 Hz __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
R.P. Forum Bruger

Status: Offline Indlæg: 972
|
| Sendt: 22 Oktober 2005 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak til eurole for en dejlig eftermiddag med noget af det bedste lyd jeg har hørt, samt en beværtning der var helt i top!
Højtalerne de har virkelig en basgengivelse der er fantastisk, så meget kontrol, og hurtighed, samtidig med at man hører den dybeste oktav, det er fantastisk.
En så flot opbygget effektforstærker skal man også lede meget længe efter, kan nævne at der var hele 8 diodebroer, samt nogen utrolig store lytter, og kobberkøleprofiler, og lyden den var bare lækker!
Der blev spillet meget forskelligt musik, og alt blev gengivet meget fornemt, virkelig et meget alsidigt anlæg, noget som du kan være stolt af eurole.
Og også her spillede Aecreews pladespiller fantastisk! __________________ Med venlig hilsen R.P.
Analoglyd er nu bedst
|
| Til top |
|
| |
Sund Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1635
|
| Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Også tak fra mig, det var en meget oplysende/oplivende eftermiddag.
God lyd, godt selskab, god mad, gode debatter og dialoger , så kan man ikke forlange mere på en forblæst råkold efterårs lørdag eftermiddag.
Og så er der, for mig, ingen tvivl om at Ole anlæg spiller godt, rigtig godt. Ikke at forglemme Aecrewboss's pladespiller der beviste at den godt kan uden miljøbomben under sig. Som ved andre seancer viste den at vinyl lever og har det ualmindelig godt. __________________ mvh sund,
Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.
De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
|
| |
Alrune Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil også gerne takke for en dejlig eftermiddag. Behageligt selskab, godt øl og noget godt at spise er aldrig at foragte.
Højtalerne/anlægget var virkelig i stand til at forsvinde og samtidig levere et stort lydbillede. Perspektivmæssigt minder det om de gode gamle Time Windows, uden at komme med sammenligninger iøvrigt. Jeg opfattede lyden som meget detaljeret men samtidig naturlig. Et mindre kritikpunkt var, at nogle få indspilninger næsten blev for basfokuserede.
Det var virkelig et topklasse anlæg. Det er svært at forestillede sig det meget bedre. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvilken indflydelse forforstærkeren vil have på lydbilledet, når den er færdig!
Endnu engang tak til eurole
|
| Til top |
|
| |