| Sendt: 09 September 2005 kl. 01:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg så Panasonics 1080P 65" Plasma HDTV (prototype) hold k..t det stod godt, jeg var lige ved blive helt hypnotiseret, vi har noget at glæde os til, men det kræver virklig meget af tv producenterne her tænker jeg på kulisser og sceneopsætninger samt sminke for man kan se hver en fejl, så selvfølgelig Panasonics 42" og 65" PV500 som er deres 8. generation plasma samt Pioneer's 43" og 50" PDP436 som jeg synes er en lille smule bedre og flottere. Philips's 42"PF9830 1920x1080 ville jeg ikke have noget imod at have hængene på min væg frem for de andre pga. de mange fede features samt at Philips kommer med en HTPC Multimedia PC med MCE 2005 til ca. 13k-14k. Hos Samsung så jeg iøvrigt nogle meget imponerende store Plasma og LCD TV, 102" Plasma og 82" LCD TV samt deres 80" Plasma som man kan købe for ca. kr. 500.000,- alle med billeder man kun kan drømme om, Samsungs 40" der har vundet Eisa er bare et rigtigt godt gennemført tv det skulle iflg. Samsung være et bedre Panel en Sony's 40" i W serien men da Sony er Like no Other for tiden og ikke viste deres nye modeller og istedet havde lavet en stand der et var meget interessant og anderledes spændende kunst stykke kunne jeg ikke rigtigt samligne Sony og Samsung, Jeg har dog set Sony's 40" som jeg synes godt om og vil se nærmere på senere.
Mvh. Crede
|