| Sendt: 06 September 2005 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe Alle enhederne er Købt, og når den er bygget færdigt, bliver den
målt ved q-sound.. det er også dem der beregner filter til mig  .. når jeg får afvide hvor man liter Bas kabinettet skal være, så kan jeg komme vidre  og har ca. fundet ud af at det ca. skal være 60Liter med basreflex pr. enhed  ... såå det skulle ikke være noget problem at få det til at lyde godt  Med lidt hjælp til Liter beregning, og filter beregning, så skulle det jo ikke være noget problem  de lyder allerede OK Nu, og der er intet filter i, og de endelige kasser er ikke bygget endnu, kun prototyperne
|