Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 14:59   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: 12" - 18" Basenhed til Sub. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Flames
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juni 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 276
Sendt: 06 September 2005 kl. 15:20 | IP-adresse registreret  

hehe Alle enhederne er Købt, og når den er bygget færdigt, bliver den målt ved q-sound.. det er også dem der beregner filter til mig.. når jeg får afvide hvor man liter Bas kabinettet skal være, så kan jeg komme vidre og har ca. fundet ud af at det ca. skal være 60Liter med basreflex pr. enhed... såå det skulle ikke være noget problem at få det til at lyde godt Med lidt hjælp til Liter beregning, og filter beregning, så skulle det jo ikke være noget problem de lyder allerede OK Nu, og der er intet filter i, og de endelige kasser er ikke bygget endnu, kun prototyperne
Til top Vis Flames's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flames
 
popeye_2k
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 157
Sendt: 06 September 2005 kl. 15:23 | IP-adresse registreret  

du siger de lyder ok allerede nu, uden filter?????

dvs diskant spiller hele området ligesom mellemtone/bas?
Hvordan kan det lyde godt



__________________
Denon, Yamaha og DIY Speakers
Se hjemmesiden for billeder osv

Mit Setup
Til top Vis popeye_2k's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af popeye_2k Besøg popeye_2k's Websted
 
Flames
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juni 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 276
Sendt: 06 September 2005 kl. 15:29 | IP-adresse registreret  

nej.. der er kommet en kondensator på foran diskanten sådan at den ikke bliver brændt af 
Til top Vis Flames's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flames
 
popeye_2k
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 157
Sendt: 06 September 2005 kl. 15:30 | IP-adresse registreret  

ok så er jeg mere rolig

__________________
Denon, Yamaha og DIY Speakers
Se hjemmesiden for billeder osv

Mit Setup
Til top Vis popeye_2k's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af popeye_2k Besøg popeye_2k's Websted
 
Flames
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juni 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 276
Sendt: 06 September 2005 kl. 16:00 | IP-adresse registreret  

hehe Okay.. Du ville jo brænde diskanten af ellers
Til top Vis Flames's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flames
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes