| Forfatter |
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 02 September 2004 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
dtomsen skrev:
| Jeg kan se, at du endelig har sat din H/K AVR7000 til salg, så nu skal det åbenbart være.....har du fundet afløseren? |
|
|
endelig? hvad mener du med det? .. ja jeg ved jeg har snakket om det længe, men nu skal det være. Og ja jeg har fundet afløseren, men mere vil jeg ikke ud med nu
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 12 September 2004 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er afløseren for AVR7000 kommet.. side 1 er opdateret.
lad være med at spørge efter prisen, jeg fortæller ikke hvad jeg har givet. .. lidt vil jeg have for mig selv.
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 12 September 2004 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, lydkvaliteten kan man jo ikke klage over..
og du skal nok vænne dig til den lysere klang med tiden.... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 12 September 2004 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Witzel.
Tillykke med den "lille" ny, og jeg som syntes min AVR7500 er stor, damn den får mindreværks komplekser i sammenligning her...
Men hva syns du så om den, hvordan er i den i forhold til H/K i stereo, ja og self. i surround??
Nå ja hva har du givet for den (sorry kunne ikke lade være )
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja den er noget større end avr7000 (og 7500 for den sags skyld).. men den ekstra plads er fyldt ud, bl.a. med en imponerende blæser, der virkelig køler dyret ned.
Har kun stereo nu, og der slår cayin den gamle h/k med længder. Den har et imponerende kraftoverskud. bunden er rigtig god, godt detaljeret og mudrer ikke, som den anden havde tendens til når der kom lidt gang i den. Klangen er også lysere end h/k, men jeg er så småt ved at vende mig til det, for det lyder fantastisk.
Det er klart en forstærker der er værd at høre mere til. og måske finder jeg surroundhøjttalerne frem fra kælderen, for en dags tid. bare for lige at prøve det. Ellers kan det være jeg tager den på en lille udflugt i odense, kender en der nok gerne vil have den på besøg. (kristian!?)
|
| Til top |
|
| |
Rapper Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 706
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er sgu nogen der kan Så den til messen i april, det er sgu et ordentligt lokum. Men lækker, det er den fandme.
Glæder mig til at se billede når du engang får stillet det hele pænt op (det er tiltrængt ).
Tillykke med den. __________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
Friends are the family we choose for ourselves.
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
så har du ikke set det rod han gemmer bag forstærkeren, det kan gøre enhver voksen mand kabel misundelig
(no offense, men de er altså kæmpe store og fylder og roder, men lyden retfærdiggøre det jo også..) __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Fournais Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 846
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej witzel.
Det ser vel nok lækkert ud! Den forstærker er godt nok en ordentlig baby
Der er dog en ting der undrer mig lidt. Hvorfor har du købt en surround forstærker i stedet for at tage skridtet ud og købe stereo? Det lyder jo på dig som om at fremtiden står i de to kanalers tegn... __________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med den - den ser sgu godt ud  . Hvordan er den lydmæssigt i forhold til H/K ? Bedre bund og mere kontrol ? __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 709
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sh.......t den er STOR!
Anyway, tillykke med den "lille" ny 
/HC
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, den er sgu flot må man sige  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med dyret.....men jeg troede du kun ville have stereo nu!!!
Men man har jo selvfølgelig lov at skifte mening...... 
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rapper skrev:
|
Glæder mig til at se billede når du engang får stillet det hele pænt op (det er tiltrængt ).
Tillykke med den.
|
|
|
Takker.. der er billeder på side 1.. stillet pænt op!? jeg synes det står meget pænt.. .. der er en del kabelrod, men sådan er det..
kim olsen skrev:
|
så har du ikke set det rod han gemmer bag forstærkeren, det kan gøre enhver voksen mand kabel misundelig
(no offense, men de er altså kæmpe store og fylder og roder, men lyden retfærdiggøre det jo også..)
|
|
|
Jeg indrømmer kabelrodet.. men nægter at købe kabelspiraler til min kabler. men jeg ville gerne have pladsen, til at strække højttalerkablerne ud.. men det med pladsen lader jeg lige vente et par md.. skal lige se om jeg har råd til den ekstra husleje.
Fournais skrev:
|
Hej witzel.
Det ser vel nok lækkert ud! Den forstærker er godt nok en ordentlig baby
Der er dog en ting der undrer mig lidt. Hvorfor har du købt en surround forstærker i stedet for at tage skridtet ud og købe stereo? Det lyder jo på dig som om at fremtiden står i de to kanalers tegn...
|
|
|
Ja den er stor på alle måder, både lyden og rent fysisk. Grunden til at det blev denne, er lidt en blanding af flere ting. Jeg har kun hørt den i stereo, bla på Avance Supermagnum som vel er ligeså krævende som mine 3070. Den er mægtig, ganske strømstærk og så fås den til rimelige penge. og nu fik jeg så et tilbud, jeg havde svært ved at sige nej til. Desuden ved jeg at Redaktøren var meget begejstret for det eksemplar han havde til test. og om nogen, så har han en rimelig erfaring med forstærkere.
Indtil videre kører jeg kun stereo, pga af manglende plads, og manglende økonomi.
Acer skrev:
Tillykke med den - den ser sgu godt ud . Hvordan er den lydmæssigt i forhold til H/K ? Bedre bund og mere kontrol ? |
|
|
Ja det er en meget god beskrivelse. Bunden er som jeg har nævnt flere gange, utrolig lækker, den er meget mere detaljeret end med H/K'en. Og så har forstærkeren en kontrol over højttalerne, som jeg kun havde håbet på.
HansC. skrev:
|
Sh.......t den er STOR!
/HC
|
|
|
Ja den kan få en H/K AVR8500 til at ligne en clockradio.. 
nej ikke på stikkontakten, men på ON/OFF knappen på forstærken. hvis den er i standby, så blinker den blå diode.. og det er irriterende, men typisk Cayin.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
dumbo skrev:
|
Tillykke med dyret.....men jeg troede du kun ville have stereo nu!!!
Men man har jo selvfølgelig lov at skifte mening...... 
|
|
|
kort sagt, så er det den eneste surroundforstærker jeg kunne finde på at købe. iøvrigt er den ganske mægtig selv i stereo. så surround det bliver kun for en dag eller to. det kan godt være forstærkeren er lavet til surround, men det bliver den ikke brugt til her.
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej witzel !
Tillykke med din nye forstærker. Den oser langt væk af saft og kraft  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke endnu en gang... altid dejligt med nyt legetøj.....
rart at se de positiv tilbagemeldinger på mine malerier...
- jeg er da ikke en flittig gæst, bare fordi man har hifi4all.dk liggende i menulinjen på jobbet i 37 timer om ugen.... __________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 709
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
HansC. skrev:
|
Sh.......t den er STOR!
/HC
|
|
|
|
|
|
he he, jahhh - AVR8500 er jo en lille fiks sag sammenlignet med din Cayin. Jeg har dog hængt en Vincent SP-993 på min AVR8500, så det "elegante" islæt fra AVR8500 er pist væk 
/HC
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG: Tak, og den ER fuld af saft og kraft.. .. men intet ift din BAT, som jeg må indrømme at jeg er lidt misundelig på
Dennis: yep, der kommer mange kommentarer på dine billeder.. hvis det ender med at jeg flytter, så kommer du på mere arbejde.
HansC: så var 8500'eren alligevel ikke nok.. hvordan er vincent med h/k?
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
HansC. skrev:
witzel skrev:
HansC. skrev:
|
Sh.......t den er STOR!
/HC
|
|
|
|
|
|
he he, jahhh - AVR8500 er jo en lille fiks sag sammenlignet med din Cayin. Jeg har dog hængt en Vincent SP-993 på min AVR8500, så det "elegante" islæt fra AVR8500 er pist væk 
/HC
|
|
|
Er det ikke en smule overkill ?  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |