Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 08:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Full blown´s alter (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
full blown
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 23:35 | IP-adresse registreret  

BjarkeNR skrev:
BUELL-RIDER skrev:

...HVOR KAN DET KØBES..

Bla. hos Svalanderaudio i Sverige, men jeg er nu ret sikker på at KT radio (ihvertfald Odense afdelingen) sagtens kan sælge dig et også.

- BR

Jeg har købt mit ved http://www.audiocompagniet.dk/ som handler med Medlyd i KBH. Der er sikkert også andre steder der kan få det hjem til dig... Lækkert er det ihvertfald

Til top Vis full blown's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af full blown

full blown
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Januar 2006 kl. 23:38 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:

Hej FB.

Nu har jeg haft den store fornøjelse at høre dit anlæg!
Bravo, rigtig godt sammensat med rigtig god musikalitet og boogie faktor, top!
Densen har, i mine øjne/ører, altid været mere lækkert og musikalsk end det meste.

Og tak for kaffe, hyggeligt.

Du må endelig komme forbi når den lille ny ankommer...

Mvh.

Jeg takker,og tak for nogle nye indputs og nye skiver,altid rart at stifte bekendskab med noget nyt musik!.

Jeg er klar til den lille ny,bare sig til når du får de første veer

mvh FB

full blown
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Juni 2006 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

Så er der sket lidt nyt på hifi fronten. Jeg har solgt min ellers lækre B200 til fordel for....jep en B250

Der er lidt mere af det hele, så holdet på banen er ikke blevet ringere!!.Men især en mere kontroleret bas hæfter jeg mig ved er det blevet til efter jeg skiftede fra B200

Desuden er mine HT kommet op på en granit sokkel og stå,hvilket hjalp lidt på mine problemer med gulvet,men jeg har planer om at prøve med nogle dæmpeplader på bagvæggen for at afhjælpe den lidt for fremtrædende bas.

mvh FB

Postmanden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 09 Juni 2006 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

Har du prøvet med SD fødder under dine højt ?. Eller de der Jjaz mener jeg de hedder. Har faktisk nogen liggende, som jeg aldrig har fået beugt. Dem må du da gerne prøve at låne hvis du vil ?, så bare sig til, bor jo i samme by  

Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
Til top Vis Postmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Postmanden

FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Bruger siden: 19 Juli 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 09 Juni 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

God aften broder FB.

Har du endnu ikke prøvet med dobbelt afkobling, så du fx har PP eller CR under din granit?

Her i huset gik det slet ikke uden dobbelt afkobling, men er endnu engang back to basic. Det er det, der virker i Casa Flex.

Det ser ellers nydeligt ud.

Har dine kabler ellers udviklet sig positivt efter en tur på den nye "grill" fra Nordost?

Mvh. Flex

Til top Vis FLEX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FLEX

HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 17 April 2003
Sendt: 10 Juni 2006 kl. 20:13 | IP-adresse registreret  

Hey gæve broder full blown !

Tillykke med det nye medlem af eders hi-fi familie. Broderskabet bør snart samles foran eders alter, medbragt lidt nadver samt godt musisk humør ...... Du siger bare til  

Det ser supergodt ud

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Sendt: 10 Juni 2006 kl. 20:59 | IP-adresse registreret  

Halløj FB

Stort tillykke med den flotte pre.  Måske var det en ide at flytte højttalerene, lidt længere væk fra bagvæggen. Men det har jo lidt at gøre med plads og WAF. Jeg kan kun tilslutte mig Holbergs ide' med en altergang, når tiden er til det.

vh. Henrik

full blown
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Juni 2006 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Postmanden skrev:
Har du prøvet med SD fødder under dine højt ?. Eller de der Jjaz mener jeg de hedder. Har faktisk nogen liggende, som jeg aldrig har fået beugt. Dem må du da gerne prøve at låne hvis du vil ?, så bare sig til, bor jo i samme by  

Jeg har ikke prøvet med SD fødder,men måske det skal afprøves ved lejlighed. Jjazz og holfipuder er afprøvet og da synes jeg at coldrays har en bedre effekt. Synes faktisk ikke jeg kunne høre nogen forbedring med holfipuderne.

full blown
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Juni 2006 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

FLEX skrev:

God aften broder FB.

Har du endnu ikke prøvet med dobbelt afkobling, så du fx har PP eller CR under din granit?

Her i huset gik det slet ikke uden dobbelt afkobling, men er endnu engang back to basic. Det er det, der virker i Casa Flex.

Har dine kabler ellers udviklet sig positivt efter en tur på den nye "grill" fra Nordost?

Mvh. Flex

Som broder Flex nævner er der også kommet nye kabler til systemet for nyeligt og efter en tur på grillen performer de helt uovertruffen. Jeg synes den gamle serie havde en tendens til at blive lidt skarp i lyden,noget som den nye serie ikke har efter min mening

mvh FB

full blown
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Juni 2006 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

HOLBERG skrev:

Tillykke med det nye medlem af eders hi-fi familie. Broderskabet bør snart samles foran eders alter, medbragt lidt nadver samt godt musisk humør ...... Du siger bare til  

Det ser supergodt ud

Vær hilset fagre beridder af nærtliggende sogn.

Jamen, lad dit pakæsel græsse på min eng,mens vi indtager iskolde brygge gravet i den rette dybde.

Ferien nærmer sig jo,så mon ikke møbelhandler poulsen kan unde dig en friaften til fordel for broderskabet i nær fremtid!.

Vel mødt

mvh FB

full blown
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Juni 2006 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:

Halløj FB

Stort tillykke med den flotte pre.  Måske var det en ide at flytte højttalerene, lidt længere væk fra bagvæggen. Men det har jo lidt at gøre med plads og WAF. Jeg kan kun tilslutte mig Holbergs ide' med en altergang, når tiden er til det.

vh. Henrik

Halløj broder Blik

Også du er velkommen i mit ydmyge kloster,jeg har arvet den afdøde skildpadde fra zoo så du har mulighed for at indtage den bedste plads foran mit alter og stadig nå jorden med de korte ben der sidder på din underkrop.

Jeg takker for de pæne ord,du kender jo lyden fra Densen.

Desværre har jeg ikke mulighed for at rykke højtalerne længere væk fra væggen end de nuværende ca 40cm,pga af stuens størrelse,og fruen holder skarpt øje med afstanden med kridtstreger på gulvet og og målestok hver eneste dag

Mvh FB

HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 17 April 2003
Sendt: 10 Juni 2006 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

full blown skrev:
HOLBERG skrev:

Det ser supergodt ud

Vær hilset fagre beridder af nærtliggende sogn.

Jamen, lad dit pakæsel græsse på min eng,mens vi indtager iskolde brygge gravet i den rette dybde.

Ferien nærmer sig jo,så mon ikke møbelhandler poulsen kan unde dig en friaften til fordel for broderskabet i nær fremtid!.

Vel mødt

mvh FB

Jo mon ikke broder full blown... Kan jo ikke svigte brødrene i en god sags tjeneste

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Juli 2006 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

Hey broder FB

Er du kommet på plads med din B250?? Har du oplevet det samme indtryk som jeg, dvs. at der bare er mere hul igennem. Er der nye tanker ang. højttalere, eller er der gået sommerferie i den.

vh. Henrik

full blown
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Juli 2006 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

hey bro

Jep B250 er blevet accepteret af resten af familien Densen,og får lov at synge for fuld kraft!.

Der er klart mere hul igennem og mere kontrol på bassen. Jeg har skiftet standardsikringerne som sidder i Densens produkter og det har faktisk også givet lidt mere kontrol og yderligere hul igennem.

Jeg må nok indrømme der er gået lidt sommerferie i det hele for tiden,det er sku for varmt til at sidde i sofaen i øjeblikket. Højtalere har jeg ikke helt bestemt mig for endnu,det bliver nok aldrig til noget

Mvh martin

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Juli 2006 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

full blown skrev:

hey bro

Jep B250 er blevet accepteret af resten af familien Densen,og får lov at synge for fuld kraft!.

Der er klart mere hul igennem og mere kontrol på bassen. Jeg har skiftet standardsikringerne som sidder i Densens produkter og det har faktisk også givet lidt mere kontrol og yderligere hul igennem.

Jeg må nok indrømme der er gået lidt sommerferie i det hele for tiden,det er sku for varmt til at sidde i sofaen i øjeblikket. Højtalere har jeg ikke helt bestemt mig for endnu,det bliver nok aldrig til noget

Mvh martin

Hallooo

Det kunne jo faktisk også være, at du er glad for lyden i dine 1280 ere. Så skal man da ikke lave noget om.

Go'nat fra Henrik

Rytmik
Branchemedlem
Branchemedlem

Amforamusik

Bruger siden: 18 Juni 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 02 September 2006 kl. 18:54 | IP-adresse registreret  

Halløjsa

full blown skrev:
FLEX skrev:

God aften broder FB.

Mvh. Flex

Som broder Flex nævner er der også kommet nye kabler til systemet for nyeligt og efter en tur på grillen performer de helt uovertruffen. Jeg synes den gamle serie havde en tendens til at blive lidt skarp i lyden,noget som den nye serie ikke har efter min mening

mvh FB

Tillykke med den nye pre. Hvad synes du om Frey, efter du har hørt på det nogen tid?

Mvh.

Til top Vis Rytmik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rytmik

gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 03 September 2006 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

full blown skrev:

Så er der sket lidt nyt på hifi fronten. Jeg har solgt min ellers lækre B200 til fordel for....jep en B250

Der er lidt mere af det hele, så holdet på banen er ikke blevet ringere!!.Men især en mere kontroleret bas hæfter jeg mig ved er det blevet til efter jeg skiftede fra B200

Hallopsa for en dejlig "forspille" Fru Densen tager sig temmelig godt ud med alu kor-set og NO i bagdelen. Nu mangler broderskabet blot at høre denne dejlige quinde for fuld udblæsning, men mon ikke vi snart får lejlighed herfor. Og kan vi desuden krydre oplevelsen med en passende kølig fra bryghuset, storsmiler drengene uhæmmet. Hva med i morgen...?

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas

full blown
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 September 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

Rytmik skrev:

Halløjsa

full blown skrev:
FLEX skrev:

God aften broder FB.

Mvh. Flex

mvh FB

Tillykke med den nye pre. Hvad synes du om Frey, efter du har hørt på det nogen tid?

Mvh.

Hejsa Rytmik

Jeg er stadig meget begejstret for Frey´s "usynlige" tilstedeværelse i min opstilling,og efter at ha´lånt HT kabler fra samme serie,ved jeg nu at der er endnu mere transperent lyd at hente ved  et fremtidig skift der også.

Jeg synes din beskrivelse af Frey rammer præcis,især ved timeing og transperens måtte mine gamle taralabs gi fortabt og kaste håndklædet i ringen ved sammenligningen.

Mvh FB

full blown
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 September 2006 kl. 19:59 | IP-adresse registreret  

gl.jas skrev:
full blown skrev:

Hallopsa for en dejlig "forspille" Fru Densen tager sig temmelig godt ud med alu kor-set og NO i bagdelen. Nu mangler broderskabet blot at høre denne dejlige quinde for fuld udblæsning, men mon ikke vi snart får lejlighed herfor. Og kan vi desuden krydre oplevelsen med en passende kølig fra bryghuset, storsmiler drengene uhæmmet. Hva med i morgen...?

Jeg takker,og mine porte står altid åben for vismanden i tårnet,hvis den ædle ,men berusede beridder skulle komme forbi imorgen. Jeg vil straks trampe den fineste drue klar til dagen hvor overboen ønsker sig på en anden planet.

hygge mvh FB

Rytmik
Branchemedlem
Branchemedlem

Amforamusik

Bruger siden: 18 Juni 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 03 September 2006 kl. 20:38 | IP-adresse registreret  

Hej full blown

full blown skrev:
Rytmik skrev:

Halløjsa

full blown skrev:
FLEX skrev:

God aften broder FB.

Mvh. Flex

mvh FB

Mvh.

Hejsa Rytmik

Jeg er stadig meget begejstret for Frey´s "usynlige" tilstedeværelse i min opstilling,og efter at ha´lånt HT kabler fra samme serie,ved jeg nu at der er endnu mere transperent lyd at hente ved  et fremtidig skift der også.

Jeg synes din beskrivelse af Frey rammer præcis,især ved timeing og transperens måtte mine gamle taralabs gi fortabt og kaste håndklædet i ringen ved sammenligningen.

Mvh FB

Tak ska´ du ha´.  Det kan ellers være svært at beskrive lyd sammen, når vi ikke kender hinandens begreber. 

Det er modigt af dig at låne Frey højtaler kablerne! Det tør jeg ikke.  

Har du en idé om hvor mange timer Frey skal spille for at være spillet til?

Mvh.

Til top Vis Rytmik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rytmik

<< Forrige Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum