Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
Sendt: 17 December 2003 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
Hej Jonas!! her er lige mit råd her!...........
JMLab Diva Utopia BE ( hvis du lader økonomien bekynmre dig!?)
Alto Utopia BE ( hvis du virklig forstår at spare op og eller skaffe penge / tjener kassen !! og får dig en lidt støre lejlighed! )
Nova Utopia BE ( hvis din bankrådgiver er rigtig forstående og sød!?? eller sælger din krop til gamle brunstige damer )
Grande Utopia BE???? well??? hvis du vil leve af vandgrød resten af livet, røver en bank, vinder i lotte eller???? sååååå... bedre gøres det stort set pt. ikke!!... men så skal du nok finde et andet sted at bo!! ( større!!) samme gælder nok også med Nova Utopia!!
Har hørt Nova Utopia med Linn Klimax grej!! da jeg sidst var i London.. og det fungerede faktisk RIGTIGT!! flot!! bedre og mere "rigtigt" har Linn aldrig spillet med noget!! her kom det virkelig til sin ret!!..
Bruger siden: 28 December 2003
Status: Offline Indlæg: 26
Sendt: 08 Januar 2004 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
Hej Jonas
Lige en lille hint hvis du falder for B&W nautilus skulle du prøve finde et par brugte matrixer i samme størrelse evt. 801 eller 802 der er utroligt mange penge at spare og marginaler til forskel ja vil påstå at der praktisk ikke er nogle. Så hvis de gerne må være brugte og du er til B&W var det måske værd at overveje.
Jeg var selv faldet for et par nautilus 802 og var yderst tæt på at købe dem, men så lyttede jeg til matrix 802 s3 og var ikke et sekund i tvivl og dermed sparede jeg ca 45-55k
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum