Forfatter |
|
McToys Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 37
|
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er meget godt tilfreds med mine front HT'er, de er ved at være 8 år gamle nu, og de hverken ser eller lyder slidte. Og de har fået de tæsk de skal have 

Lige et close-up

__________________ Funktionel art is simply tolerated vandalism
|
Til top |
|
|
KennethB Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 305
|
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så bliver det nok sådan nogle jeg køber  (Hvis de ikke er solgt  ) Og i øvrigt rigtig lækker opsætning du har fået lavet med det nye tv
__________________ Mvh KennethB
Aurum Cantus Leisure 2 SE - Jolida 1501A
|
Til top |
|
|
McToys Forum Bruger

|
Sendt: 25 Januar 2006 kl. 09:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har været glad for mine HT'ere  . Så jeg håber ikk du bliver skuffet! __________________ Funktionel art is simply tolerated vandalism
|
Til top |
|
|
McToys Forum Bruger

|
Sendt: 03 Marts 2006 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er lidt tid siden jeg har været forbi nu! Så jeg ville bare lige gøre opmærksom på at jeg stadig spøger! .
Jeg er begyndt at drømme om en ny remote til mit beskedne arrengement, Harman har ladet gøre en ny remote med LCD og et hav af muligheder, TC 30 hedder svinet. Der er en anmeldelse her på Hifi4all.
http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=1126&zoneid=1
Den vil jeg meget gerne erhverve, da Pioneers remote ikke kan betjene mit Harman!!! skuffende  __________________ Funktionel art is simply tolerated vandalism
|
Til top |
|
|
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
Sendt: 03 Marts 2006 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er IKKE en anmeldelse - det er en nyhedsbeskrivelse. Det er HK selv der står for teksten.
- BR
|
Til top |
|
|
McToys Forum Bruger

|
Sendt: 03 Marts 2006 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok! undskyld mange gange BjarkeNR  Så siger vi nyhedsbeskrivelse. __________________ Funktionel art is simply tolerated vandalism
|
Til top |
|
|
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
Sendt: 07 Marts 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da kæft det ser godt ud. Altid en fornøjelse at se at der bliver brugt tid og krafter på at skjule kabler,men for s**** hvor få jeg dårlig samvittighed!
Jeg vil godt høre/se lidt nærmere på hvordan du har fået skjult så mange kabler i kabelbakker, da jeg hidtid har troet (bildt mig selv ind) at det ikke kunne lade sig gøre (se mit setup).
I øvrigt: Godt stemningslys!
|
Til top |
|
|
McToys Forum Bruger

|
Sendt: 28 Oktober 2006 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pyha det er længe siden jeg har været inde og kigge på jeres nye tiltag og set-up's 
Jeg har ikk selv fortaget mig så meget hvad mit isenkram angår! Men jeg har så også anskaffet mig kæreste og har en arving på vej . Så ud over en klapvogn, er der kun blevet indkøbt en PC mere så jeg kan have min egen i fred! Den er så også blevet opgraderet betydligt! 
Til den nye PC skal jeg lige knytte et par ord. Vi bruger PDP'en som skærm til den ny PC. Og der har jeg godt lagt mærke til, at Windows skrivebordet stadig kan ses selv om man skifter over på TV!!! Det er dog ikk værere end at når TV har kørt 5-10 min. så er den "Burn-in" fra PC'en væk igen. også selv om PC'en har kørt i 8-9 timer. Vi har dog besluttet at der hurtigst muligt skal en rigtig TFT skærm til PC'en. Så vi ikk resikkere en mere permanent "Burn-in"
McToys __________________ Funktionel art is simply tolerated vandalism
|
Til top |
|
|
Emi_one Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 298
|
Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wow, wow, wow. Harman/Kardon - verden flotteste design.
Det ser virkeligt flot ud.    __________________ Tømmer!
|
Til top |
|
|
McToys Forum Bruger

|
Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker mange gange  Det kan godt være det ser godt ud! men jeg må også til at erkende et det kun er uden på at det er fedt. CD'en bøvler med at gribe de cd'er vi vil afspille og DVD'en er langsom til at starte en ny i sat dvd! Det eneste der ikk er noget at "klage" over er AVR'en! den er til gengæld over fed  Også selv om at jeg heller ville have en AVR-7300. Så holder min AVR-7500 totalt. __________________ Funktionel art is simply tolerated vandalism
|
Til top |
|
|
McToys Forum Bruger

|
Sendt: 26 April 2007 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer alle 
Ja det er ved at være længe siden jeg har været forbi HiFi4All. Jeg kan se at der stadig er mange flotte setup's. For mit eget vedkommende er det gået lidt tilbage siden sidst!
Her et eller andet sted i "stuen" havde jeg forstillet mig at det hele skal rettes an'

Der skal nok lige laves et par "små" justeringer inden det kommer så vidt Billedet er fra d. 19/2 2007. Fik huset d. 15/2 og det meste af indmaden skal renoveres.

Sådan så stuen ud d. 20/3 så det går fremda! Ikk så hurtigt som håbet, men sådan er det når man for det meste går med det selv! Jeg glæder mig til at få Harman'en monteret rigtigt igen.
Pioneer'en er midlertidigt hængt op i soveværelset! ca. 40 cm fra enden af sengen. Måske lidt over-kill med 43" der! men Fruen er i 8. månede så hun bruger en del tid foran kassen  __________________ Funktionel art is simply tolerated vandalism
|
Til top |
|
|
Rotel dyr Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2005 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 447
|
Sendt: 27 April 2007 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
så ved hvor hun er  skal du så ikke frase leninger ind i vægen nu du er i gang ...
|
Til top |
|
|
kiro Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 459
|
Sendt: 27 April 2007 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med huset, du kan være sikker på at alt den sved du må af med nu giver bonus senere, og det skal jo være skidt inden det bliver godt så bare klø på .
Mvh.
kiro
|
Til top |
|
|
McToys Forum Bruger

|
Sendt: 27 April 2007 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg takker på fruens og egen vegne 
Jeg har tænkt meget på om ledningerne skal ind i vægen. Og det vil ikk være så svært at gøre, for det er en gipsvæg der for enden af stuen. Men den beslutning må vente til senere. Skal lige være færdig med noget af det andet først! måske et børneværelse vil være godt! man skal jo kunne sove, med alle de projekter der er gang i lige nu.
Og det kan jo egentlig kun gå frem ad, sådan som det ser ud lige nu  __________________ Funktionel art is simply tolerated vandalism
|
Til top |
|
|
sjellest Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 204
|
Sendt: 01 Maj 2007 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fedt  Glæder mig til du får lavet det færdigt så man kan se billeder  Og var det en Gibson Les Paul du havde på et af de første billeder? __________________
Sundhed: koffein, nikotin, alkohol
|
Til top |
|
|
McToys Forum Bruger

|
Sendt: 01 Maj 2007 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg glæder mig også til det hele er færdig, men det har lidt lange udsigter 
Det er en Epiphone custem Les Poul En dejlig Guitar at spille på. Og har skiftet den gamle Cheri 10W's forstærker ud med den her HiWatt 100W's forstærker. Det dur! Og så er det et Boss GT-6 pedal-hus på gulvet.
|
Til top |
|
|
sjellest Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 204
|
Sendt: 18 Maj 2007 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nice  specielt din hiwatt!! det er en forstærker som lyder fedt.. Også nice effektbræt har selv 2 boss pedaler DS-2 og MT-2 men så er der heller ikke mere fedt at sige om mit guitar udstyr... jeg har en gammel(!! fra 97 og temmelig hærvet af min bror) slidt 10 watts ibanez forstærker som lyder mindre godt  Og en tilsvarende ibanez guitar
Men Hiwatt'en er for fed!! Det er den til 16k ikk?
|
|
McToys Forum Bruger

|
Sendt: 19 Maj 2007 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en rigtig fed forstærker. men jeg har kun sluppet 3k for den :) 100W og 2 kanaler at køre på. Og så er den tung som bare F...en 
Og hvad stuen og anlæget angår så er jeg ikk nået længere med det! Børneværelset er rykker op på prioitets stigen! da det tilsyneladene kan være når som helst nu! __________________ Funktionel art is simply tolerated vandalism
|
Til top |
|
|
McToys Forum Bruger

|
Sendt: 15 Juni 2007 kl. 00:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Status:
Fik en pige d. 20 maj 07, børneværelse ikk færdig endnu! Eller stuen!? og dermed alt isenkramet skal op på 1. sal nu! Altid rart med sidste øjebliks ændringer!
Der skal lige overvejes kraftigt hvordan det skal kunne lade sig gøre! Der er nemlig lige et vindue og en radiator, lige der hvor plasma'en skal stå/hænge! Mere arbejde og flere udgifter!!!
|
Til top |
|
|
kiro Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 459
|
Sendt: 15 Juni 2007 kl. 06:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med datteren nu kommer der ekstra liv i huset . Ja det er surt når husene ikke er bygget til HIFI fra starten .
Mvh.
kiro
|
Til top |
|
|